Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömät on Suomessa huonoiten kohdelluin, syrjityin ja kiusatun ihmisryhmä. Se kohtelu, joka työttömien kohdalla katsotaan täysin hyväksytyksi,vaikka on jopa perustuslain vastaista ei menisi läpi minkään muun vähemmistöryhmän kohdalla.
Työttömiä on yli 200 000 avoimia työpaikkoja oli vuonna 2021 62 000 Joku siinä viehättää, kun halutaan olla työttömänä. Itse en haluaisi olla nöyryytettävänä mieluummin teen töitä, vaikka en mikään aivokirungi olekaan.
Suomessa on lähinnä pula palkanmaksuhaluisista työnantajista. Ilmaistöitä on kyllä tarjolla pilvin pimein - menisitkö sinä ilmaiseksi töihin?
Tuon argumentin aina kuulee vain oikeasti patalaiskalta ihmiseltä, joka ei ole valmis itse tekemään mitään sen eteen, että saisi sen hyväpalkkaisen työn itselleen. Jos meinaan hyvää palkkaa haluaa niin sen eteen on tehtävä paljon duunia. Tyhjää ammottava CV ei kauheasti auta siihen.
En ole itse työtön vaan työskentelen kulttuurialalla. Niitä töitä joista maksetaan oikeaa palkkaa ei vain riitä kaikille, saati sitten hyväpalkkaisia töitä. Et vastannut kysymykseeni: menisitkö itse ilmaistöihin?
Ihan mielenkiinnosta sivusta lukeneena kysyisin sinulta: mikä on hyvä/oikea palkka? Tuo käsite särähtää aina pahasti korvaan kun miettii, että itse olen aina tullut palkallani toimeen, joka on vaihdellut vuosien varrella 1500-3500€(kk) välillä. Työttömänä/opiskelijana tulin tuillakin toimeen.
Ehkä suurin ongelma on kuitenkin se, että ihmiset eivät ylipäätään osaa elää varojensa mukaisesti 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka on inhottava kostonhalussaan Heidille. Ei usko, että joku oli pakko laittaa äänestykseen ja nyt se oli Miikka.
Kaikkihan nuo roomalaiset olivat eilisen koosteen perusteella kostoretkellä Heidin suhteen. Sekä Miikka, Reeo että Rusbe totesivat antavansa Heidin luulla kaiken olevan fine ja sitten tuleekin yllätysisku häädön muodossa, kun petturi sitä vähiten odottaa. Näin siis yksinkertaistettuna. Toki ihmettelen kuvion logiikkaa, kun useimmat ovat muutenkin Roomaa vastaan, niin nyt he sitten ehdoin tahdoin haluavat eroon yhdestä jäsenestään eli vastapuolella tullee olemaan selkeä enemmistö, mikäli strategia onnistuu.
Miikka vaan ilmaisi asian inhottavasti että "keskiviikkona Heidi lentää vi**uun täältä". 🙄
Muutenkin täällä kauhistellaan esim. Millun kielenkäyttöä, mutta ihan samalla lailla Miikka viljelee sitä viddua. Sille vain sallitaan se kun se on mies.
Vierailija kirjoitti:
TUOTANTO HERÄTYS! TEHKÄÄ SÄÄNTÖMUUTOS: EI SAA ISTUA KAIKKI SAMASSA PAIKASSA: Tehtävä on totaalinen fail otherwise ja supertylsä! Tehtävä oli nimenomaan vahtia esineitä!!!
Herätys! Siinä rahnavaras tehtävässäkään 2019 kaudella ei istuttu persiellä vaan sohvilla! Nyt kaikki esineiden luo vahtimaan että edes joku roti on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuotanto antaisi joillekin muutamalle mahdollisuuden pelastua häädöstä? Kai ne kaikki saavat sen mahdollisuuden, eli lopulta siellä on jokainen varas. Sehän on ainoa oikeudenmukainen ratkaisu.
Näinhän se tulee menemään - useampi kokki soppaa hämmentämässä. Tulee mieleeni se Krisun kauden rahnavarastehtävä, mikä oli ihan huvittavaa seurattavaa. Sellaista sopii tästäkin odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömät on Suomessa huonoiten kohdelluin, syrjityin ja kiusatun ihmisryhmä. Se kohtelu, joka työttömien kohdalla katsotaan täysin hyväksytyksi,vaikka on jopa perustuslain vastaista ei menisi läpi minkään muun vähemmistöryhmän kohdalla.
Työttömiä on yli 200 000 avoimia työpaikkoja oli vuonna 2021 62 000 Joku siinä viehättää, kun halutaan olla työttömänä. Itse en haluaisi olla nöyryytettävänä mieluummin teen töitä, vaikka en mikään aivokirungi olekaan.
Suomessa on lähinnä pula palkanmaksuhaluisista työnantajista. Ilmaistöitä on kyllä tarjolla pilvin pimein - menisitkö sinä ilmaiseksi töihin?
Tuon argumentin aina kuulee vain oikeasti patalaiskalta ihmiseltä, joka ei ole valmis itse tekemään mitään sen eteen, että saisi sen hyväpalkkaisen työn itselleen. Jos meinaan hyvää palkkaa haluaa niin sen eteen on tehtävä paljon duunia. Tyhjää ammottava CV ei kauheasti auta siihen.
En ole itse työtön vaan työskentelen kulttuurialalla. Niitä töitä joista maksetaan oikeaa palkkaa ei vain riitä kaikille, saati sitten hyväpalkkaisia töitä. Et vastannut kysymykseeni: menisitkö itse ilmaistöihin?
Ihan mielenkiinnosta sivusta lukeneena kysyisin sinulta: mikä on hyvä/oikea palkka? Tuo käsite särähtää aina pahasti korvaan kun miettii, että itse olen aina tullut palkallani toimeen, joka on vaihdellut vuosien varrella 1500-3500€(kk) välillä. Työttömänä/opiskelijana tulin tuillakin toimeen.
Ehkä suurin ongelma on kuitenkin se, että ihmiset eivät ylipäätään osaa elää varojensa mukaisesti 🤔
Tämä on BB keskustelu ei työ ja toimeentuloaiheinen
Heidin pitäisi saada immuniteetti suoja. Olis hiton hyvä niille jotka haluaa Heidin ulos. Jos Heidi joutuu ulos niin meiltä loppui katsominen.
Yleisö on äänestänyt varkaat ja veikkaan että siellä on reeo, heidi, rusu, aleksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasismikeskustelu käynnissä. Laura ei taas sanan sanaa saa ulos suustaan vaikka istuu vieressä. Miksi on hakenut bb-taloon? Niin järkky tapetti.
Näki jo hänen esittelyvideostaan ettei siellä korvien välissä liiku tosiasiassa juuri mitään. Voittorahat hassaisi uuteen merkkilaukkuun ja kavereilleen lupaamaansa Karibian risteilyyn. Lisäksi videolla esiintynyt Lauran kaveri vaikutti juuri sellaiselta tyhjännaurajalta, jollaisen seurassa jokainen tuntee itsensä maailman hauskimmaksi koomikoksi...
Nyt kun ei ole niitä tuttuja ympärillä, ei Laura enää taivukaan minkäänlaisiin suorituksiin.
Tyhjä arpa - ei voittoa.
Ihan tarkoituksella noita tapetteja otetaan joka vuosi. Suurin osa katsojista on samanlaisia niin on hyvä olla samaistuttavia hahmoja ja toisaalta värikkäät hahmot ovat tapettien rinnalla entistä värikkäämpiä.
Pöhkö tuotanto kirjoitti:
Täysin kustu toi immuniteettihomma, siitä ei olis pitänyt kaikille asukkaille sanoa, onnistumismahdollisuudet nollissa
Jospa siihen tulee vielä jokin odottamaton twisti... Isoveikka on ennenkin osankut yllättää - sekä hyvässä että pahassa 😅
Kirsin kiusaaja jengi siellä jo kiusaa heidiä. Kirsi, merve yms (nehän se päättää) tulee käyttämään sen rahan jotta heidi ei saa immuniteettia. V tuttaa.
Vierailija kirjoitti:
YÖK. siellä kirsi jo päättää, että istutaan tässä, koska HÄN ei tarvitse immuniteettia.
Hän on myös valmis käyttämään oikeudenkäynti rahaa (100 e väärä arvaus), mutta muiden pitäisi laittaa ryhmän etu edelle, eikä käyttää budjetista 50 e immuniteettiin.
Voi luoja mä haluan ton tuolta ulos ja äkkiä.
Ei tuo nyt kauheaa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuotanto antaisi joillekin muutamalle mahdollisuuden pelastua häädöstä? Kai ne kaikki saavat sen mahdollisuuden, eli lopulta siellä on jokainen varas. Sehän on ainoa oikeudenmukainen ratkaisu.
Näinhän se tulee menemään - useampi kokki soppaa hämmentämässä. Tulee mieleeni se Krisun kauden rahnavarastehtävä, mikä oli ihan huvittavaa seurattavaa. Sellaista sopii tästäkin odottaa.
Mutta ei tule toistumaan, kun koko juoni kerrottiin kaikille asukkaille.
TUULA ja KIRSI seuraavaksi ulos vaikka väkisin !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka on inhottava kostonhalussaan Heidille. Ei usko, että joku oli pakko laittaa äänestykseen ja nyt se oli Miikka.
Kaikkihan nuo roomalaiset olivat eilisen koosteen perusteella kostoretkellä Heidin suhteen. Sekä Miikka, Reeo että Rusbe totesivat antavansa Heidin luulla kaiken olevan fine ja sitten tuleekin yllätysisku häädön muodossa, kun petturi sitä vähiten odottaa. Näin siis yksinkertaistettuna. Toki ihmettelen kuvion logiikkaa, kun useimmat ovat muutenkin Roomaa vastaan, niin nyt he sitten ehdoin tahdoin haluavat eroon yhdestä jäsenestään eli vastapuolella tullee olemaan selkeä enemmistö, mikäli strategia onnistuu.
Kun talon sisäiset häädöt loppuu, niin Rooma tiputtaa luiskan kautta kaikki nuo muut vänisevät turhakkeet. Kyllähän kansansuosio on selkeä homma.
hankDaSilva kirjoitti:
Kirsin tuttavat ovat luvanneet äänestää hänet turvaan ja voittoon.
Häiritsee tuo juonittelu ja läyhääminen. Pahaa tekee.
Siellä kirsi ja tuulaa päättää, ettei immuniteettia saa ottaa :):) helppo puhua kun kiusaavat heidiä ja haluavat hänet ulos.
Vierailija kirjoitti:
hankDaSilva kirjoitti:
Kirsin tuttavat ovat luvanneet äänestää hänet turvaan ja voittoon.
Saa olla paljon tuttavia ja paljon ylimääräistä rahaa, jos haluavat onnistua lupauksessaan :D oikeiden asukkaiden kanssa kun häätöön joutuu niin ei ole läpihuutojuttu.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi pidettävä talossa. Tollo tai ei, mut ainut kunnon komistus.
Ai hänen pienet lihakset tekevät hänestä kauniin? Miksi te ihannoitte noita hiirulaisia?
Huvittavaa on just Aleksikin harjoittelee enimmäkseen ylävartalon treeniä, jotta jaksaa n***a naista hyvin nopeasti, maks. 2-5 min. pitää laueta. On teillä aika typerät miehet ihanteen kohteena.
YÖK. siellä kirsi jo päättää, että istutaan tässä, koska HÄN ei tarvitse immuniteettia.
Hän on myös valmis käyttämään oikeudenkäynti rahaa (100 e väärä arvaus), mutta muiden pitäisi laittaa ryhmän etu edelle, eikä käyttää budjetista 50 e immuniteettiin.
Voi luoja mä haluan ton tuolta ulos ja äkkiä.