Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
14641/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rooma ei ole rakennettu päivässä, mutta aika helposti se voi kaatua kun uusi asukas on saapunut taloon. On siinä Sallassa jotain voimakasta ja 39v ei kyl uskois.

Vierailija
14642/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihan innostuin että kiva tehtävä, mutta siellä ne vaan istuu ja jauhaa siitä että kukaan ei pölli mitään tai on viikon päästä häädössä. Hohhoijaa, Kirsi viihdearvo päsmäri kai se tämänkin idean runnoi läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14643/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen leijona mutta en todellaakaan niin kuin Aleksi!

Tarkoitin sitä, että se selittää miksi Aleksilla on jotain outoa charmia, joka vetoaa moniin nuoriin naisiin.

No nii-in, ei mulla mitään charmia ole🤭

Aleksi nimenomaan ei ole charmia nähnytkään🙄

Ei minunkaan mielestäni, mutta nuorten naisten kanssa on selvästi saumaa

Paino sanalla NUORTEN. Tyttöjen.🍼

Hyi v****, mikä p****i.

Vierailija
14644/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa mennä maku tämän kauden BB:stä, joka on ollut pelkkää juonittelua ja pelailua. Toivottavasti alkukarsintojen jälkeen tähän tulee muutos. Ilmeisesti ensi viikolla alkaa uusi vaihe, päälliköiden valtakaudet, joka kuulostaa joukkueiden välisiltä kilpailuilta. Tässä olisi hyvä sauma sekottaa pakkaa eri kuppikuntien välillä. 

Mitä täälä kitistään juonittelusta? Sehän oli tän kauden teema ja idea? Älä katso, tai ainakaan kitise. 😆

Vierailija
14645/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo Miikka kyllä katkera. Lopettais jo. Idiootti.

Vierailija
14646/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutu nyt Miikka ihan kunnolla... ;)

Vierailija
14647/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Sofia.

Vierailija
14648/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumi kirjoitti:

Rooma ei ole rakennettu päivässä, mutta aika helposti se voi kaatua kun uusi asukas on saapunut taloon. On siinä Sallassa jotain voimakasta ja 39v ei kyl uskois.

Sillehän ne on alusta saakka Roomalaiset nauranu. Rakennus ja tuho.

Vierailija
14649/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabbe ja Kirsi ovat kuvottavia ihmisiä! Jauhoivat taas paskaa muista aamulla 1,5 tuntia, lähinnä Heidistä.

Ai olet huomannut saman asian. Kirsi ja Nabbe ovat väittäneet etteivät he puhu koskaan pahaa toisista. Nabbe on usein painottanut sitä et hän sanoo suoraan kasvotusten. Ei vaan uskalla sanoa ilman mitään omatoimista aloitetta, vaan aina pitää saada muiden naisten kommentit asiaan.

Vierailija
14650/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen leijona mutta en todellaakaan niin kuin Aleksi!

Tarkoitin sitä, että se selittää miksi Aleksilla on jotain outoa charmia, joka vetoaa moniin nuoriin naisiin.

No nii-in, ei mulla mitään charmia ole🤭

Aleksi nimenomaan ei ole charmia nähnytkään🙄

Ei minunkaan mielestäni, mutta nuorten naisten kanssa on selvästi saumaa

Paino sanalla NUORTEN. Tyttöjen.🍼

Hyi v****, mikä p****i.

Hyi v-? Mikä pilli? Mitä?

Vierailija
14651/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsköhän sen Bb:n päättää miten saavat liikkua, eikä jonkun Kirsin??? Vai?

Vierailija
14652/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppui BB-kauden katsominen omalta osaltani. Koosteet eivät ole mitään muuta kuin juonittelua ja liitoista puhumista.

Big Brotherista on tullut köyhän miehen Selviytyjät immuniteettikisailujen ja juonittelun myötä. Aivan älyvapaa muutos tähän formaattiin.

Surkein kausi mitä on ikinä tuotettu.

Vierailija
14653/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihme käninä tuolla yhdellä hujopilla, olisi hiljaa loppuajan ja keskiviikkona ulos! Törkeä ääni, kuvitteleeko että on naisellinen?

Vierailija
14654/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt joku lisätwisti tähän tehtävään oikeasti. eihän tää nyt tämmösenä  voi jatkuu et jengi oikeesti istuu porukkana yhdessä kokoajan. lisätehtävä: rakentakaa vaikka dominorata ulkoa olohuoneen kautta makkariin, onnistunut domino +200€ budjettiin. tai joku tämmönen, ihansama, mut porukkaa erilleen ja pikaseen.

Vierailija
14655/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt joku lisätwisti tähän tehtävään oikeasti. eihän tää nyt tämmösenä  voi jatkuu et jengi oikeesti istuu porukkana yhdessä kokoajan. lisätehtävä: rakentakaa vaikka dominorata ulkoa olohuoneen kautta makkariin, onnistunut domino +200€ budjettiin. tai joku tämmönen, ihansama, mut porukkaa erilleen ja pikaseen.

Varmasti tulee tehtäviä missä porukka on pakko laittaa hajalle

Vierailija
14656/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia eka itse keksi että antaa Tuulalle mielellään immuniteetin vaikka menisi 100e kauppabudjetista ja heti sen jälkeen meni olohuoneeseen puhumaan kuinka roomaa pitää vahtia erityisesti että he ei tee samaa. En usko että heillä tuli edes tuollaista ideaa mieleen :D

Vierailija
14657/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nabbe ja Kirsi ovat kuvottavia ihmisiä! Jauhoivat taas paskaa muista aamulla 1,5 tuntia, lähinnä Heidistä.

Ai olet huomannut saman asian. Kirsi ja Nabbe ovat väittäneet etteivät he puhu koskaan pahaa toisista. Nabbe on usein painottanut sitä et hän sanoo suoraan kasvotusten. Ei vaan uskalla sanoa ilman mitään omatoimista aloitetta, vaan aina pitää saada muiden naisten kommentit asiaan.

Olen kyllä ollut tietoinen heidän paskanjauhamisestaan, mutta tänä aamuna näin aamujuonittelut livenä ensimmäistä kertaa. Nabbe kuulemma sanoo aina asiat kasvotusten, sen päivän kun näkisi!

Vierailija
14658/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tota Sofiaa vaivaa? Toi oli kyllä niin läpinäkyvää ja tyhmä idea. Nyt kaikki tietää että hän maalittaa vain roomaa. Roomalaisilla kuulemma ylivalta ja enemmistö :D

Vierailija
14659/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä tehtävä. Kaikki on kohta ihan hermorauniona.

Vierailija
14660/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihan innostuin että kiva tehtävä, mutta siellä ne vaan istuu ja jauhaa siitä että kukaan ei pölli mitään tai on viikon päästä häädössä. Hohhoijaa, Kirsi viihdearvo päsmäri kai se tämänkin idean runnoi läpi.

Kirsihän on aivot, hhahaaa

Ketju on lukittu.