Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Jos Heidi olisi varas ja ihmeen kaupalla saisi sen myötä immuniteetin, niin talossa muutama repisi pelihousunsa. Silloin on ainakin selviö, että su Heidi häädössä ja ai että kun selviäisi siitäkin.. Kyllä tuolta joutaa Tuula, Laura, Merve nyt aiemmin pois kuin Heidi. Unelmahan olisi, että Nabbe tai Kirsikin lähtis ennemmin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi voisi olla Reeon lapsi. Onko Reko valmis kiusaamaan samalla tavalla omia lapsiaan tai näiden kavereita, jotka eivät tee Reeolle mitään? Reeohan on oikeastaan juuri sellainen entisaikojen mies, joita ennen metoota ja wokea oli kaikkialle ja joiden touhuihin ei uskallettu puuttua ja jotka näyttivät kaikin tavoin hallitsevansa maailmaa ja sortuivat armotta kaikkia sisäpiirinsä ulkopuolella olevia. Niin kauan kun tuollaisia Reeon kaltaisia sovinistisia valkoisia lihaa syöviä cis-heteromiehiä on niin turha näiden on uhrautua kun vieläkin näillä on paljon valtaa ja varmasti kaikesta huolimatta aina ovat valta-asemassa, vaikka sitä kuinka kyseenalaistettaisiin. Niille, jotka ihmettelevät vähemmistöjen yliedustusta tässä niin eihän sillä lopulta vaikuta kuitenkaan olevan mitään merkitystä kun hallitsijaksi tässäkin kuitenkin on päätynyt juurikin valtaväestöön kuuluva sovinistinen valkoinen cis-heteromies.
Önnönnöö. Siitä vaan ottamaan valta itselleen ja nousemaan reeoja vastaan itkemisen sijaan. Se olisi tuolla talossakin ihan tehtävissä oleva asia niin kuin suomalaisessa yhteiskunnassakin.
Ongelma lienee enemmänkin siinä, että valittajia kyllä löytyy, mutta ei niitä, joka ottavat johtoaseman ja vastuun kantaakseen. Siksi reeot ovat reeoja.
Reeon kaltaisiin ei auta kuin puukko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömät on Suomessa huonoiten kohdelluin, syrjityin ja kiusatun ihmisryhmä. Se kohtelu, joka työttömien kohdalla katsotaan täysin hyväksytyksi,vaikka on jopa perustuslain vastaista ei menisi läpi minkään muun vähemmistöryhmän kohdalla.
Työttömiä on yli 200 000 avoimia työpaikkoja oli vuonna 2021 62 000 Joku siinä viehättää, kun halutaan olla työttömänä. Itse en haluaisi olla nöyryytettävänä mieluummin teen töitä, vaikka en mikään aivokirungi olekaan.
Suomessa on lähinnä pula palkanmaksuhaluisista työnantajista. Ilmaistöitä on kyllä tarjolla pilvin pimein - menisitkö sinä ilmaiseksi töihin?
Tuon argumentin aina kuulee vain oikeasti patalaiskalta ihmiseltä, joka ei ole valmis itse tekemään mitään sen eteen, että saisi sen hyväpalkkaisen työn itselleen. Jos meinaan hyvää palkkaa haluaa niin sen eteen on tehtävä paljon duunia. Tyhjää ammottava CV ei kauheasti auta siihen.
En ole itse työtön vaan työskentelen kulttuurialalla. Niitä töitä joista maksetaan oikeaa palkkaa ei vain riitä kaikille, saati sitten hyväpalkkaisia töitä. Et vastannut kysymykseeni: menisitkö itse ilmaistöihin?
Heidiä epäilevät kyllä varmasti heti varkaaksi oli sitten varas oikeasti tai ei.
Huonosti tuotanto vaan hoiti taas tuon immuniteettihomman. Moni jo huomasi että Heidi kävi pk-huoneessa. Pöh
TOP inhokit : Tuula, Kirsi, Sofia, Nabaz.
kristalli.snöy kirjoitti:
Niin ja suosikit, tai siis yksi : HEIDI !
Vierailija kirjoitti:
Tuula on ku Barbie nukke.
Ken tietää, Barbie ei ainakaan.
Noh niin, heti rupesivat ensimmäisenä Heidiä epäilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömät on Suomessa huonoiten kohdelluin, syrjityin ja kiusatun ihmisryhmä. Se kohtelu, joka työttömien kohdalla katsotaan täysin hyväksytyksi,vaikka on jopa perustuslain vastaista ei menisi läpi minkään muun vähemmistöryhmän kohdalla.
Työttömiä on yli 200 000 avoimia työpaikkoja oli vuonna 2021 62 000 Joku siinä viehättää, kun halutaan olla työttömänä. Itse en haluaisi olla nöyryytettävänä mieluummin teen töitä, vaikka en mikään aivokirungi olekaan.
Suomessa on lähinnä pula palkanmaksuhaluisista työnantajista. Ilmaistöitä on kyllä tarjolla pilvin pimein - menisitkö sinä ilmaiseksi töihin?
Tuon argumentin aina kuulee vain oikeasti patalaiskalta ihmiseltä, joka ei ole valmis itse tekemään mitään sen eteen, että saisi sen hyväpalkkaisen työn itselleen. Jos meinaan hyvää palkkaa haluaa niin sen eteen on tehtävä paljon duunia. Tyhjää ammottava CV ei kauheasti auta siihen.
En ole itse työtön vaan työskentelen kulttuurialalla. Niitä töitä joista maksetaan oikeaa palkkaa ei vain riitä kaikille, saati sitten hyväpalkkaisia töitä. Et vastannut kysymykseeni: menisitkö itse ilmaistöihin?
En laittanut ensimmäistä viestiä. Vastasin vain huvikseni tuohon umpisurkeaan työnantajia syyllistävään kommenttiin. Mitä yleistämistä. Onhan toki k-päisiä työnantajia, mutta ihan yhtälailla työntekijöitäkin, että ei sen puoleen.
Miksi tuotanto antaisi joillekin muutamalle mahdollisuuden pelastua häädöstä? Kai ne kaikki saavat sen mahdollisuuden, eli lopulta siellä on jokainen varas. Sehän on ainoa oikeudenmukainen ratkaisu.
Muut ymmärtää mutta miksi Sofia?
Vierailija kirjoitti:
Miikka on inhottava kostonhalussaan Heidille. Ei usko, että joku oli pakko laittaa äänestykseen ja nyt se oli Miikka.
Kaikkihan nuo roomalaiset olivat eilisen koosteen perusteella kostoretkellä Heidin suhteen. Sekä Miikka, Reeo että Rusbe totesivat antavansa Heidin luulla kaiken olevan fine ja sitten tuleekin yllätysisku häädön muodossa, kun petturi sitä vähiten odottaa. Näin siis yksinkertaistettuna. Toki ihmettelen kuvion logiikkaa, kun useimmat ovat muutenkin Roomaa vastaan, niin nyt he sitten ehdoin tahdoin haluavat eroon yhdestä jäsenestään eli vastapuolella tullee olemaan selkeä enemmistö, mikäli strategia onnistuu.
TUOTANTO HERÄTYS! TEHKÄÄ SÄÄNTÖMUUTOS: EI SAA ISTUA KAIKKI SAMASSA PAIKASSA: Tehtävä on totaalinen fail otherwise ja supertylsä! Tehtävä oli nimenomaan vahtia esineitä!!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuotanto antaisi joillekin muutamalle mahdollisuuden pelastua häädöstä? Kai ne kaikki saavat sen mahdollisuuden, eli lopulta siellä on jokainen varas. Sehän on ainoa oikeudenmukainen ratkaisu.
Jos olet yhtään aiempia BB-kausia seurannut niin oikeudenmukaisuus ei kuulu asiaan. Reilua peliähän tuosta ei saa millään ja BB itse suosii aina pahimpia kiusaajia.
Täysin kustu toi immuniteettihomma, siitä ei olis pitänyt kaikille asukkaille sanoa, onnistumismahdollisuudet nollissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En laittanut ensimmäistä viestiä. Vastasin vain huvikseni tuohon umpisurkeaan työnantajia syyllistävään kommenttiin. Mitä yleistämistä. Onhan toki k-päisiä työnantajia, mutta ihan yhtälailla työntekijöitäkin, että ei sen puoleen.
Osa työnantajistahan on asiallisia, sitten on taas näitä ilmaistyöntekijöitä kierrättäviä firmoja, jotka eivät koskaan maksa centtiäkään palkkaa työntekijöilleen. Kysyn sinultakin: tekisitkö töitä ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Muut ymmärtää mutta miksi Sofia?
Feikki käytös. Ja katso sivun 622 linkit...
Perssssssss kirjoitti:
Huonosti tuotanto vaan hoiti taas tuon immuniteettihomman. Moni jo huomasi että Heidi kävi pk-huoneessa. Pöh
Onko täällä kaikki antaneet äänensä joko Heidille tai Reeolle? Mielestäni nämä ovat liian ilmiselviä valintoja eivätkä todellisessa vaarassa pudota pelistä... Itse laitoin ääneni Mathiakselle - ullataalasmaa tositoimissa!
Eihän siltä irtoa edes hymy, naama nurinpäin, botoxilta ei saa mitään kunnon ilmeitä näkymään. Muutenkin tunteettoman oloinen tiukkis.