Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Mitäköhän se tarkoittaa, että on kolme osaa ennen finaalia? Lentääköhän jengiä pihalle osien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Miten valmistaudutte sunnuntain bb-katsomoon?
Teinien kanssa katsotaan ja herkkuja pöytään. Kohta se alkaa!
Vierailija kirjoitti:
Itekin herkuttelen samalla ja kävin jo ostamassa sipsit ja dipit. Varmaan sen aloituksen jälkeen teen päätöksen siitä ostanko 247:n. Luulen kyllä ostavani, edes 1 kuukaudeksi.
Täällä kunnon friikit etsii asemaa BB2022 ja saa nähä halvalla miten auotaa päätä toisilleen,,,jne, Se meitä kiinnostaa, mut halavalla 12,95+ urheilulle,tykkään urheilusta mut bb2022 syö
Piit kirjoitti:
Toimiiko tv:ssä,androiti
Luulen että jos on suht uusi android tv niin siihen löytyy ruutu+ sovellus. Tokihan se pitää ladata jne. En oo paljoo perehtynyt ja näitäkin kun ollut vuosia, niin en tiedä miten hyvin ne toimii ja toimiiko vanhemmissa.
Suosittelen jos otat BB2022 ruutu+ , avausta tai jotai nii ota sunnuntaina päivällä viimeistää, viime vuonna kaatu serveri su lähetyksen jälkeen kun kaikki otti
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen jos otat BB2022 ruutu+ , avausta tai jotai nii ota sunnuntaina päivällä viimeistää, viime vuonna kaatu serveri su lähetyksen jälkeen kun kaikki otti
Hyvä kun vinkkasit, olisi itsellä voinut käydä justiinsa noin. Meinasin vasta sunnuntaina ottaa tv lähetyksen jälkeen ja nyt tarvii sitten ennakoida ja ostaa aiemmin.
No eikai ne tee mitää mut pitää kytätä, juu nou
Ilmeisesti tällä kaudella on myös Ärrä? Ja Pika Hese? Saa asukkaat bököjä
Mitäpä ootte mieltä uudesta tunnusmusiikista? Mun mielestä parempi kun edellinen
Luoja mä odotan tätä. Luultavasti kyllästyn muutamassa viikossa mutta se eka lähetys on aina niin hyvä. Aion katsoa vain koosteet.
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan uudet asukkaat julkaistaan vai onko tää vasta alkamispäivänä? Oliko se nyt 4. päivä? Saa nähdä minkälainen kattaus tosiaan ja ite olisin sitä mieltä, ettei sinne ole pakko saada mahdollisimman kirjavaa joukkoa friikkishowta, vaan myös semmoisia taviksen oloisia jotka kuitenkin tykkää kilpailla ja voittaa sen pääpalkinnon. Minun mielestä me ei tarvita sinne kiintiö homoa tai vastaavaa, mutta tämä on vain oma mielipide.
Mielestäni bbn suola on ollut kekseliäät kisat ja hyvä ohjelmisto, mikä lisää aina mielenkiintoa ja on jotain mitä odottaa. Myös kiireetön arkipäivä kun asukkaat tutustuu toisiinsa kahvikupin äärellä on ihan jees. Yleensähän asukkaat olleet melko nuorta väkeä, enkä odota nytkään, että vanhempaa olisi ja eikä se haittaa!
Mä taas odotan että boomereita olisi paljon. Ne ärsyttää nuorisoa ja toisin päin. Nähtiinhän jo Selvityjissäkin että Heidi 47 v oli liian vanha ja lensi siksi ulos😊
Vierailija kirjoitti:
Jumbon Prismassa on irtokarkit tarjouksessa, joten tarkoituksenani on käydä noita ostamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juontajat tökkii. Janni Hussi on niin vaisu, yrittää olla "rempseä" mutta tulee vaivaantunut olo. Miksi hakenut juontajan hommiin?
Mä en tykkää Anni Hautalan rääkymisestä mutta oikeastaan mulla on ihan sama kuka juontaa. Pääasia on viihdyttävät asukkaat.
Mä luulen, että hänen tyylinsä voi sopia tähän formaattiin hyvin.
Seksityöläinen Temppari-Anna?
Vierailija kirjoitti:
Luoja mä odotan tätä. Luultavasti kyllästyn muutamassa viikossa mutta se eka lähetys on aina niin hyvä. Aion katsoa vain koosteet.
Sama! Odotan kovasti, että näen uudet asukkaat ja kausi pyörähtää käyntiin.
Mä olen katsonut myös yleensä vain koosteet. Ruutuplussan kautta mulla on ollut mahdollisuus katsoa myös BB 24/7, mutta aika vähäiseksi sen katsominen on jäänyt loppujen lopuksi. Jotain viikonloppupileitä olen katsonut iltaisin, mutta arjessa on ollut haasteita selvitä kaikista koosteistakin.
Ylihuomenna alkaa,, no nyt vasta löysin uutisen ettei Virtanen enää ohjaajana? Mites nyt, kun ei ole enää ; 'Mitä tapahtuu, kun mitään ei tapahdu' ? ei Virtasen ohjauksissa muuta vikaa ollut, kuin että meni jossain vaiheessa vähän lapsenomaisiksi kaikki jutut, eikö? Jännää, kohta mennään taas..
Toimiiko tv:ssä,androiti