Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Tuleeko vaihto tänävuonna joku Havaijilainen sumopainija olis jees.
Todella. Täytyyhän sinne olla valittu joku salskea ukkeli, jotta Hautala saa seuraavan lapsen isän vampattua. Muullahan ei niin väliä. Muusikko hoitaa lapset.
Enää 5 päivää, sitten nähdään talo ja uudet asukkaat. Juontajista sen verran, että Kuronen ja Hautala olisivat voineet kieltäytyä BB pestistä, kuluneet tv-kasvot. Janni on vielä sen verran uusi kasvo tv:ssä, ettei ärsytä.
Onko missään julkaistu tietoa kuka on tuottajana?
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan uudet asukkaat julkaistaan vai onko tää vasta alkamispäivänä? Oliko se nyt 4. päivä? Saa nähdä minkälainen kattaus tosiaan ja ite olisin sitä mieltä, ettei sinne ole pakko saada mahdollisimman kirjavaa joukkoa friikkishowta, vaan myös semmoisia taviksen oloisia jotka kuitenkin tykkää kilpailla ja voittaa sen pääpalkinnon. Minun mielestä me ei tarvita sinne kiintiö homoa tai vastaavaa, mutta tämä on vain oma mielipide.
Mielestäni bbn suola on ollut kekseliäät kisat ja hyvä ohjelmisto, mikä lisää aina mielenkiintoa ja on jotain mitä odottaa. Myös kiireetön arkipäivä kun asukkaat tutustuu toisiinsa kahvikupin äärellä on ihan jees. Yleensähän asukkaat olleet melko nuorta väkeä, enkä odota nytkään, että vanhempaa olisi ja eikä se haittaa!
Pidin viime vuoden talosta, värimaailmasta ja valoefekteistä. Myös piha oli kiva. Toivottavasti tämänkin syksyn taloon on tehty upeita yksityiskohtia.
Onkohan ihan laillista, että tilaajat on pakotettuja ottamaan myös urheilun tilauspakettiinsa saadakseen katsoa BB:ia? Itse en seuraa urheilua.
Olen kuullut huhun, BB Nona tekee comebackin tälle kaudella ja se Marjatta!
Joko on sipsit sekä dipit hommattu sunnuntaita varten? Itse ajattelin herkutella bb avauksen yhteydessä ja ehkä katselen ensin taloon astumisen tvstä ja sitten siirryn ruutu+ssan puolelle.
Tosiaan vähän törkeetä, että pitää samalla maksaa kallista urheilu ohjelmistoa, mutta minkäs näille voi. Olisin ollut tyytyväisempi johonkin 5e per kk veloitukseen pelkästä bbstä ilman urheilua.
Vierailija kirjoitti:
Pidin viime vuoden talosta, värimaailmasta ja valoefekteistä. Myös piha oli kiva. Toivottavasti tämänkin syksyn taloon on tehty upeita yksityiskohtia.
Minun mielestä talo voi olla sisustukseltaan melko tavanomainen eikä mitään spesiaalia tarvita. Vaikka sponsoreistahan tämä riippuu, mutta kunnon kokoontumistilat pitää olla ja iso pehmeä sohva!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ihan laillista, että tilaajat on pakotettuja ottamaan myös urheilun tilauspakettiinsa saadakseen katsoa BB:ia? Itse en seuraa urheilua.
Jos lukisit muidenkin viestit niin tietäisit tai lukisit edes sähköpostisi kunnolla.
Toivottavasti mukana on kaikenikäisiä. Katson vain yleensä kokoomalähetyksen talkshown. Joskus ennen oli extra, sitä katsoin aina välillä.
BB mainokset häiritsevät ohjelmien katsomista Nelosella
Odotan, kenestä hiljaisesta seinäruususta av-mammat tekevät tänä vuonna suosikkinsa, jota saa vain kehua ja jota kaikki muut asukkaat vain kiusaavat. Ketju täyttyy suosikin kehuista ja inhokkien haukuista. Näin käy joka kaudella. Sen jälkeen ketjua ei voi enää lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan uudet asukkaat julkaistaan vai onko tää vasta alkamispäivänä? Oliko se nyt 4. päivä? Saa nähdä minkälainen kattaus tosiaan ja ite olisin sitä mieltä, ettei sinne ole pakko saada mahdollisimman kirjavaa joukkoa friikkishowta, vaan myös semmoisia taviksen oloisia jotka kuitenkin tykkää kilpailla ja voittaa sen pääpalkinnon. Minun mielestä me ei tarvita sinne kiintiö homoa tai vastaavaa, mutta tämä on vain oma mielipide.
Mielestäni bbn suola on ollut kekseliäät kisat ja hyvä ohjelmisto, mikä lisää aina mielenkiintoa ja on jotain mitä odottaa. Myös kiireetön arkipäivä kun asukkaat tutustuu toisiinsa kahvikupin äärellä on ihan jees. Yleensähän asukkaat olleet melko nuorta väkeä, enkä odota nytkään, että vanhempaa olisi ja eikä se haittaa!
Minä en tykännyt, en sitten yhtään. Erillistiloja kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Odotan mielenkiinnolla tätä kautta! Uudistuksia luvassa ja juontaja kolmikko ihan hyvä. Tuo uusi juonittelu ja taktikointi voi olla hauskaa seurattavaa sekä aiheuttaa mukavaa draamaa talossa. Miinuksena voi olla se ettei arkiseen ihmiseen pääse niin syvälle tutustumaan, kun voi olla pelkkää peliä koko talossa olo.
Vähän ihmetyttää tämä katseluoikeus ruutu+:ssa, koska näyttäisi siltä, että joutuu ostamaan kalliimman urheilu paketin nähdäkseen bb:tä ja tämähän se ihmetyttää. Miksei bb voisi olla vaikka 5e per kk, niin olisi tilaajia enempi? Ei luulisi olevan vaikea toteuttaakaan. Tai olisi nyt edes ollut sen halvemman 9,95e paketissa mukana niin ei olisi niin suuri rahastuksen maku tässäkin.
Niin tämä ei ole mikään Yle, mitä ylläpidetään verovaroin vaan voittoa tavoitteleva yritys nimeltä Nelonen.
Vierailija kirjoitti:
Odotan, kenestä hiljaisesta seinäruususta av-mammat tekevät tänä vuonna suosikkinsa, jota saa vain kehua ja jota kaikki muut asukkaat vain kiusaavat. Ketju täyttyy suosikin kehuista ja inhokkien haukuista. Näin käy joka kaudella. Sen jälkeen ketjua ei voi enää lukea.
Hyvä kun otit puheeksi! Pitääkin lueskella sillä mielellä näitä juttuja, jos siellä jotain tuollaista olisi. Mutta onhan se nyt ymmärrettävää, että jalot ihmiset menevät uhrin puolelle tai puolustavat heikkoja ja sorrettuja.
Vierailija kirjoitti:
Miten tää ei olisi laillista :D? Siis apua! Tottakai yritys tekee mahdollisimman paljon voittoa. Ei se mikään hyväntekeväisyyslaitos ole!
Sanon vaan kirjoitti:
12.95 maksaa jotta saa katsoa big brotheria. Maksoin just itse. 3 euroa on hinta noussut tosiaan.
Vanhoille tilaajillekin?
Vierailija kirjoitti:
Sanon vaan kirjoitti:
12.95 maksaa jotta saa katsoa big brotheria. Maksoin just itse. 3 euroa on hinta noussut tosiaan.
Vanhoille tilaajillekin?
Jos hinta on tämä, niin en usko, että millään lahjakorteilla saa katseltua. Siis niillä 10e korteilla. Ennenhän se sopi kun se oli osa sitä halvempaa pakettia
lisätietoa uudesta kaudesta
https://www.bigbrother.fi/uutiset/uudistuneessa-big-brotherissa-luvassa…
Näkyy normaalissa ruutu plussalla kun syyskuun alussa tulee se 3 euron lisä.
Itse tässä valmistelen Bb katsomoa.