Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää musiikkia
Mulla ääni pois. Meikkaamista voi katsoa ilman äntä. Samoin juomista. Hirveetä on kyllä toi musa. Heti meni ääni mutelle.
Milluakaan en kestä sekunttiakaan kuunnella. Joten tämä on mykkäBB.
Aina nuo naiset pilaa juhlat, juomisen, jamnailu, ruokailu ajan meikkautumalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa kun finalisteilla on hyvä fiilis . Kumpa saatais tartutettua tunnelma tälle palstalle .
Ei tuota pysty kattoon.. kun Miikka ja Laura vielä talossa..
Kyllä ärsyttää Joo, varsinkin tuo Lurri. Taas aukoo päätään ( vai onx tuo sen läppä?), Reeo tuli kysyy hyväntuulisena naisilta kun meikkasivat, et eikö mimmeille maistuu, siis juoma, niin tää Lurri sanoo, et älä ukko päätä!! Jos Reeo olis sanonu, et älä aika päätä niin voi hirveetä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää musiikkia
Mulla ääni pois. Meikkaamista voi katsoa ilman äntä. Samoin juomista. Hirveetä on kyllä toi musa. Heti meni ääni mutelle.
Milluakaan en kestä sekunttiakaan kuunnella. Joten tämä on mykkäBB.
:DDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupuliini kirjoitti:
Miksi aikuiset ihmiset, jos te nyt olettekaan aikuisia, nimittelevät tuntematonta Lurriksi, Looraksi ym.
Eivät ole aikuisia. Peruskoululaisia ja sieltä pudonneita.
Minä ainakin olen täysivaltainen ja täysipäinen aikuinen ihminen ja vieläpä valtion virkamies. Silti koen et Löröloota tai Lörtsy on esimerkiksi aivan hulvattomia lempinimiä tälle Mikkelin ihmeelle.
Ei tarvitse ihmetellä miksi valtio on tärviöllä! Tuollaisia loisia veronmaksajien rasitteena!
Mikä loinen mä sinulle olen? Varmasti tän yhteiskunnan eteen tehnyt enemmän kuin sinä ja koko sukusi yhteensä. Kai sitä saa valtionvirkamieskin katsella perjantai-iltana kuraa televisiosta ja kommentoida tänne pellepalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa kun finalisteilla on hyvä fiilis . Kumpa saatais tartutettua tunnelma tälle palstalle .
Ei tuota pysty kattoon.. kun Miikka ja Laura vielä talossa..
Kyllä ärsyttää Joo, varsinkin tuo Lurri. Taas aukoo päätään ( vai onx tuo sen läppä?), Reeo tuli kysyy hyväntuulisena naisilta kun meikkasivat, et eikö mimmeille maistuu, siis juoma, niin tää Lurri sanoo, et älä ukko päätä!! Jos Reeo olis sanonu, et älä aika päätä niin voi hirveetä....
*siis L sanoi, et älä ukko äpätä!
Vierailija kirjoitti:
Eihän Aussien koosteet näy vielä Ruudulla???? Kiinnostava BB ja miljoona dollaria potti.
Aiemmin se voitto oli neljännesmiljoona aussitaalaa. Onko nelinkertaistunut? Mitäpä väliä sillä voittopotin suuruudella kuitenkaan on suomalaisen katsojan näkövinkkelistä. Siellähän muuten kaikki häädöt ovat asukashäätöjäkin, eli eri systeemi.
Vierailija kirjoitti:
Tupuliini kirjoitti:
Miksi aikuiset ihmiset, jos te nyt olettekaan aikuisia, nimittelevät tuntematonta Lurriksi, Looraksi ym.
Eikä siinä vielä kaikki.
Lörö, Loota, Lörömölli, Lurripurri, Ärripurri, Lörtsy, Lörde, Lörppäkölli, Ladonovi, Leväperse, Tihrusilmä, Saapasloora, Läppämasiina, Läppis, Läpsylauta, Lauta, Löntys, Köntys, Junttalaura ...Ihan kauheeta. Hyi.
Ja böllii, Hyvä Miikkaaaaaaaa ! Miikka menee böllille, hyvä Miikkaaaaaaaa ! Tämä yx huutaja huutaa bölliiiiiii !
Sanavarastosta löytyy, siis ne kymmenen sanaa. En voi toistaa koska ylläpito ei anna kiroilla täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupuliini kirjoitti:
Minä ainakin olen täysivaltainen ja täysipäinen aikuinen ihminen ja vieläpä valtion virkamies. Silti koen et Löröloota tai Lörtsy on esimerkiksi aivan hulvattomia lempinimiä tälle Mikkelin ihmeelle.
Ei tarvitse ihmetellä miksi valtio on tärviöllä! Tuollaisia loisia veronmaksajien rasitteena!
Mikä loinen mä sinulle olen? Varmasti tän yhteiskunnan eteen tehnyt enemmän kuin sinä ja koko sukusi yhteensä. Kai sitä saa valtionvirkamieskin katsella perjantai-iltana kuraa televisiosta ja kommentoida tänne pellepalstalle.
Et taatusti ole! Maksan taatusti veroja enemmän kuin sinun vuosipalkkasi sivukuluineen.
Vierailija kirjoitti:
No niin Miksu kaivo hatun päähänsä ja vaihto juhlatrikoot talvisukkisten tilalle. Nyt on kova meno.
Ja musiikista vastaa Miikan kireänä soivat juhlatrikoot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Aussien koosteet näy vielä Ruudulla???? Kiinnostava BB ja miljoona dollaria potti.
Aiemmin se voitto oli neljännesmiljoona aussitaalaa. Onko nelinkertaistunut? Mitäpä väliä sillä voittopotin suuruudella kuitenkaan on suomalaisen katsojan näkövinkkelistä. Siellähän muuten kaikki häädöt ovat asukashäätöjäkin, eli eri systeemi.
Vähemmän asukkaita ja nopeammin voittaja selviää. Vaikuttaa hyvin tylsältä formaatilta jos tehtävät ovat yhtä skeidaa kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Tälle formaatille pitäis kyllä tehdä joku uudistus tähän loppuun kun aina tää lässähtää sen takia kun talossa on liian vähän väkeä. Mielestäni olisi hyvä kun ainakin kymmenen asukasta olisi finaalissa ja just ennen finaalia perjantaina pidettäis kunnon bileet, niin katsojillekin tulis jotain viihdykettä ja pysyisi mielenkiinto loppuun asti. Muutenkin olisi pitänyt olla yhteisiä bileitä enemmän. En käytä itse alkoholia ollenkaan, mutta kyllä tässä alkaa olla ikävä jopa niitä örvellyskausia, sillä tää nykyinen on ollut ihan pohjanoteeraus.
Joo, jospa tulis uudistus ja palattaisiin vanhaan hyvään aikaan (Sainion aikakausi). Jolloin ei juoniteltu, mutta juotiin kunnolla viinaa ja näytettiin asukkaiden alasti suihkussa käynnit, yms..
Ketä oikeasti kiinnostaa katsoa kun joku Reeo-setä tanssii? Tai joku tiäks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupuliini kirjoitti:
Et taatusti ole! Maksan taatusti veroja enemmän kuin sinun vuosipalkkasi sivukuluineen.
Meidän iskä on vahvempi kuin teidän iskät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna voitti sellaaaaanen jolla oli velekaa. Nyt ei armoa anneta.
Mielummin rahaa sellaiselle, joka ne järkevästi osaa käyttää. Eli ei ainakaan miikkalle, ulosotto sen todistaa.
No ei kyllä Lauralle jonka toiveena on ostaa merkkilaukku :( voiko typerämpää olla
Vierailija kirjoitti:
Laura, paita päälle.
Laura on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle formaatille pitäis kyllä tehdä joku uudistus tähän loppuun kun aina tää lässähtää sen takia kun talossa on liian vähän väkeä. Mielestäni olisi hyvä kun ainakin kymmenen asukasta olisi finaalissa ja just ennen finaalia perjantaina pidettäis kunnon bileet, niin katsojillekin tulis jotain viihdykettä ja pysyisi mielenkiinto loppuun asti. Muutenkin olisi pitänyt olla yhteisiä bileitä enemmän. En käytä itse alkoholia ollenkaan, mutta kyllä tässä alkaa olla ikävä jopa niitä örvellyskausia, sillä tää nykyinen on ollut ihan pohjanoteeraus.
Joo, jospa tulis uudistus ja palattaisiin vanhaan hyvään aikaan (Sainion aikakausi). Jolloin ei juoniteltu, mutta juotiin kunnolla viinaa ja näytettiin asukkaiden alasti suihkussa käynnit, yms..
Kenenkään persettä ei kyllä tarttis näyttää, ilman alastonta pintaakin tästä vois saada mielenkiintoisen jos vain olisi edes vähän yritystä.
On varmaan taivaallista su kun tuolta vapautuu. 4.9. menneet paitsi tää savonmuan tyttö 2-3 viikkoa myöhemmin. Ai että.
Just näin. Venähti vähän pitkäksi toi Miian visiitti.
Miikkakin huomannut, että Miia tietää aina että mitä on tulossa. Kysyykin Miialta, että mitä seuraavaksi.