Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
96141/100630 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miian ei ollut tarkoitus kisaillakaan kuin pienen ajan tuottiksen pelaajana mut sit väkeä låhti. Selittäisi osan ja nyt ylirento miia tietää et voittoa toki ei suoda koska jne..

Just näin. Venähti vähän pitkäksi toi Miian visiitti.

Miikkakin huomannut, että Miia tietää aina että mitä on tulossa. Kysyykin Miialta, että mitä seuraavaksi.

Vierailija
96142/100630 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää musiikkia

Mulla ääni pois. Meikkaamista voi katsoa ilman äntä. Samoin juomista. Hirveetä on kyllä toi musa. Heti meni ääni mutelle.

Milluakaan en kestä sekunttiakaan kuunnella. Joten tämä on mykkäBB.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
96143/100630 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nuo naiset pilaa juhlat, juomisen, jamnailu, ruokailu ajan meikkautumalla.

Vierailija
96144/100630 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa kun finalisteilla on hyvä fiilis . Kumpa saatais tartutettua tunnelma tälle palstalle .

Ei tuota pysty kattoon.. kun Miikka ja Laura vielä talossa..

Kyllä ärsyttää Joo, varsinkin tuo Lurri. Taas aukoo päätään ( vai onx tuo sen läppä?), Reeo tuli kysyy hyväntuulisena naisilta kun meikkasivat, et eikö mimmeille maistuu, siis juoma, niin tää Lurri sanoo, et älä ukko päätä!! Jos Reeo olis sanonu, et älä aika päätä niin voi hirveetä....

Vierailija
96145/100630 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää musiikkia

Mulla ääni pois. Meikkaamista voi katsoa ilman äntä. Samoin juomista. Hirveetä on kyllä toi musa. Heti meni ääni mutelle.

Milluakaan en kestä sekunttiakaan kuunnella. Joten tämä on mykkäBB.

:DDDDDDDDD

Vierailija
96146/100630 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupuliini kirjoitti:

Miksi aikuiset ihmiset, jos te nyt olettekaan aikuisia, nimittelevät tuntematonta Lurriksi, Looraksi ym.

Eivät ole aikuisia. Peruskoululaisia ja sieltä pudonneita.

Minä ainakin olen täysivaltainen ja täysipäinen aikuinen ihminen ja vieläpä valtion virkamies. Silti koen et Löröloota tai Lörtsy on esimerkiksi aivan hulvattomia lempinimiä tälle Mikkelin ihmeelle.

Ei tarvitse ihmetellä miksi valtio on tärviöllä! Tuollaisia loisia veronmaksajien rasitteena!

Mikä loinen mä sinulle olen? Varmasti tän yhteiskunnan eteen tehnyt enemmän kuin sinä ja koko sukusi yhteensä. Kai sitä saa valtionvirkamieskin katsella perjantai-iltana kuraa televisiosta ja kommentoida tänne pellepalstalle.

Vierailija
96147/100630 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa kun finalisteilla on hyvä fiilis . Kumpa saatais tartutettua tunnelma tälle palstalle .

Ei tuota pysty kattoon.. kun Miikka ja Laura vielä talossa..

Kyllä ärsyttää Joo, varsinkin tuo Lurri. Taas aukoo päätään ( vai onx tuo sen läppä?), Reeo tuli kysyy hyväntuulisena naisilta kun meikkasivat, et eikö mimmeille maistuu, siis juoma, niin tää Lurri sanoo, et älä ukko päätä!! Jos Reeo olis sanonu, et älä aika päätä niin voi hirveetä....

*siis L sanoi, et älä ukko äpätä!

Vierailija
96148/100630 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Aussien koosteet näy vielä Ruudulla???? Kiinnostava BB  ja miljoona dollaria potti.

Aiemmin se voitto oli neljännesmiljoona aussitaalaa. Onko nelinkertaistunut? Mitäpä väliä sillä voittopotin suuruudella kuitenkaan on suomalaisen katsojan näkövinkkelistä. Siellähän muuten kaikki häädöt ovat asukashäätöjäkin, eli eri systeemi.

Vierailija
96149/100630 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura, paita päälle.

Vierailija
96150/100630 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupuliini kirjoitti:

Miksi aikuiset ihmiset, jos te nyt olettekaan aikuisia, nimittelevät tuntematonta Lurriksi, Looraksi ym.

Eikä siinä vielä kaikki.

Lörö, Loota, Lörömölli, Lurripurri, Ärripurri, Lörtsy, Lörde, Lörppäkölli, Ladonovi, Leväperse, Tihrusilmä, Saapasloora, Läppämasiina, Läppis, Läpsylauta, Lauta, Löntys, Köntys, Junttalaura ...

Ihan kauheeta. Hyi.

Ja böllii, Hyvä Miikkaaaaaaaa ! Miikka menee böllille, hyvä Miikkaaaaaaaa ! Tämä yx huutaja huutaa bölliiiiiii !

Sanavarastosta löytyy, siis ne kymmenen sanaa. En voi toistaa koska ylläpito ei anna kiroilla täällä.

Vierailija
96151/100630 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupuliini kirjoitti:

Minä ainakin olen täysivaltainen ja täysipäinen aikuinen ihminen ja vieläpä valtion virkamies. Silti koen et Löröloota tai Lörtsy on esimerkiksi aivan hulvattomia lempinimiä tälle Mikkelin ihmeelle.

Ei tarvitse ihmetellä miksi valtio on tärviöllä! Tuollaisia loisia veronmaksajien rasitteena!

Mikä loinen mä sinulle olen? Varmasti tän yhteiskunnan eteen tehnyt enemmän kuin sinä ja koko sukusi yhteensä. Kai sitä saa valtionvirkamieskin katsella perjantai-iltana kuraa televisiosta ja kommentoida tänne pellepalstalle.

Et taatusti ole! Maksan taatusti veroja enemmän kuin sinun vuosipalkkasi sivukuluineen.

Vierailija
96152/100630 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin Miksu kaivo hatun päähänsä ja vaihto juhlatrikoot talvisukkisten tilalle. Nyt on kova meno.

Ja musiikista vastaa Miikan kireänä soivat juhlatrikoot.

Vierailija
96153/100630 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Aussien koosteet näy vielä Ruudulla???? Kiinnostava BB  ja miljoona dollaria potti.

Aiemmin se voitto oli neljännesmiljoona aussitaalaa. Onko nelinkertaistunut? Mitäpä väliä sillä voittopotin suuruudella kuitenkaan on suomalaisen katsojan näkövinkkelistä. Siellähän muuten kaikki häädöt ovat asukashäätöjäkin, eli eri systeemi.

Vähemmän asukkaita ja nopeammin voittaja selviää. Vaikuttaa hyvin tylsältä formaatilta jos tehtävät ovat yhtä skeidaa kuin täällä.

Vierailija
96154/100630 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle formaatille pitäis kyllä tehdä joku uudistus tähän loppuun kun aina tää lässähtää sen takia kun talossa on liian vähän väkeä. Mielestäni olisi hyvä kun ainakin kymmenen asukasta olisi finaalissa ja just ennen finaalia perjantaina pidettäis kunnon bileet, niin katsojillekin tulis jotain viihdykettä ja pysyisi mielenkiinto loppuun asti. Muutenkin olisi pitänyt olla yhteisiä bileitä enemmän. En käytä itse alkoholia ollenkaan, mutta kyllä tässä alkaa olla ikävä jopa niitä örvellyskausia, sillä tää nykyinen on ollut ihan pohjanoteeraus.

Joo, jospa tulis uudistus ja palattaisiin vanhaan hyvään aikaan (Sainion aikakausi). Jolloin ei juoniteltu, mutta juotiin kunnolla viinaa ja näytettiin asukkaiden alasti suihkussa käynnit, yms..

Vierailija
96155/100630 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä oikeasti kiinnostaa katsoa kun joku Reeo-setä tanssii? Tai joku tiäks.

Vierailija
96156/100630 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupuliini kirjoitti:

Et taatusti ole! Maksan taatusti veroja enemmän kuin sinun vuosipalkkasi sivukuluineen.

Meidän iskä on vahvempi kuin teidän iskät.

Vierailija
96157/100630 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna voitti sellaaaaanen jolla oli velekaa. Nyt ei armoa anneta.

Mielummin rahaa sellaiselle, joka ne järkevästi osaa käyttää. Eli ei ainakaan miikkalle, ulosotto sen todistaa.

No ei kyllä Lauralle jonka toiveena on ostaa merkkilaukku :( voiko typerämpää olla

Vierailija
96158/100630 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura, paita päälle.

Laura on kaunis.

Vierailija
96159/100630 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle formaatille pitäis kyllä tehdä joku uudistus tähän loppuun kun aina tää lässähtää sen takia kun talossa on liian vähän väkeä. Mielestäni olisi hyvä kun ainakin kymmenen asukasta olisi finaalissa ja just ennen finaalia perjantaina pidettäis kunnon bileet, niin katsojillekin tulis jotain viihdykettä ja pysyisi mielenkiinto loppuun asti. Muutenkin olisi pitänyt olla yhteisiä bileitä enemmän. En käytä itse alkoholia ollenkaan, mutta kyllä tässä alkaa olla ikävä jopa niitä örvellyskausia, sillä tää nykyinen on ollut ihan pohjanoteeraus.

Joo, jospa tulis uudistus ja palattaisiin vanhaan hyvään aikaan (Sainion aikakausi). Jolloin ei juoniteltu, mutta juotiin kunnolla viinaa ja näytettiin asukkaiden alasti suihkussa käynnit, yms..

Kenenkään persettä ei kyllä tarttis näyttää, ilman alastonta pintaakin tästä vois saada mielenkiintoisen jos vain olisi edes vähän yritystä.

Vierailija
96160/100630 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan taivaallista su kun tuolta vapautuu. 4.9. menneet paitsi tää savonmuan tyttö 2-3 viikkoa myöhemmin. Ai että. 

Ketju on lukittu.