Pitävätkö ihmiset sinusta yleensä?
Psykologin kysymys. Mitä vastaisit? Mun vaikea sanoa. Tuntuu että ei mutta vaikea perustella.
Kommentit (37)
kyllä, olen helposti lähestyttävä, nauravainen ja ystävällinen ihminen. olen kuullut siitä monesti positiivista palautetta
mies 42 v
Jaan mielipiteitä, toiset tykkää todella ja toiset ei.
Kyllä, mutta en itse oikein ymmärrä miksi.
Suurin osa ei pidä alkuun. Jos tutustuvat niin suurin osa pitää. Mutta koska he eivät pidä alkuun niin he eivät tutustu enkä minä tyrkytä.
Olen luotaantyöntävä ja ihmiset kiertävät minut kaukaa. Osoitan sen myös olemuksellani, koska haluan olla rauhassa enkä voi sietää teeskenteleviä ihmisiä.
toivottavasti eivät, sillä minä en ole mukava ihminen. en pidä muita ihmisiä yhtään minään, ja vain minä merkitsen. ja ukkoparka myös. miltä teistä nyt tuntuu, olla kuin pieru tuulessa, eli merkityksettömiä?
Joo, yleensä ottaen tykkäävät, olen ystävällinen. Jotkut tietysti eivät tykkää, eikä se niin haittaa.
Olen ajoittain pessimistinen, en osaa ilmaista tunteita kasvoillani (naama monesti peruslukemilla vaikka olisin iloinen) ja annan itsestäni vähän ellen tunne ihmistä hyvin. Sanomattakin selvää, ettei tämä anna hyvää ensivaikutelmaa (tämän asian tajuaminen kesti minulta kauan), mutta minut hyvin tuntevat pitävät kyllä minusta. :D
Vierailija kirjoitti:
Jaan mielipiteitä, toiset tykkää todella ja toiset ei.
Täysin sama, osa ei voi sietää, mutta olen itsekin samanlainen.
Varmaan 50/60. Ärsytän vittumaisia ihmisiä helposti ja sydämelliset tykkäävät minusta heti ja sama toisinpäin.
En tiedä sillä minä en pidä ihmisistä.
Lapset ja eläimet tykkää, normi empaattiset ym tykkää. Joskus ilkeät tai persoonallisushäiriöiset ym ei pidä. Tai huonoitsetuntoiset .
Joskus nuorena tuntui että kaikki rakastaa, ja siitä mulle sanottiin usein. Mutta vanhemmiten oon ihme kyllä saanut yllättävän paljon "vihaajia" ym, ilman syytä. Joten en enäää luule että kaikki rakastaisi :D
Minua on kiusattu tarhassa, alaluokalla, yläasteella, lukiossa, ylipistossa, viidessä työpaikassa ja harrastuksissa. KUKAAN EI PIDÄ YHYYYY!
N52
Kyllä