Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin joku olisi pamauttanut noita Heidin hampaita vähän taaksepäin, ovat enemmän vinossa kuin aiemmin.
Kuinka pitkälle voi ihmisen kiusaaminen mennä? Näin nimettömänä mollaajana näköjään voi. Ja ajatelkaa sitä taivastelua ja r-sanan heittelyä, jos samaa sanottaisiin ruskean värisistä maamme rikasuttajista...
Vierailija kirjoitti:
Mä oppisin! Miksi ei voi sanoa, että mä opin?
Peräkammarissa ei opi kunnolla suomen kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Yök nuo Reeon huutajajoukot yleisössä
Menikö noin tunteisiin? Nukuhan hyvät yöunet niin helpottaa paha olo.
Vierailija kirjoitti:
Ihana heidi<3 kaikille aina niin mukava ja kiltti. Kaikkea hyvää hänelle <3
Olen niin pettynyt ettei hyvyys voittanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tuota Heidiä. Koko ajan paasaa tuosta rakkaudestaan Reeoon. Aivan leimaantunut Reeon. Nolo tapaus.
Ehkä se on susta outoa kun et itse omaa oikeita ystäviä.
Heidi puhui koko haastattelun ajan vain Reeosta. Ei kukaan muu asukas koskaan aiemmin ole noin käyttäytynyt. Onneksi.
Oliko Heidillä muka jotain ystäviä katsomossa?
Oliko se oudon raivostuttavasti takana irvaillut vanhempi nainen Heidin äiti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuo Heidi aivan helvetin raskas persoona.
Ei ole. Lähinnä tylsä asukas oli. Sellaista bb-massaa. Ihmisenä varmaan tosi hieno, bb-asukkaana tylsä. Tää on viihdeohjelma. Ei näitä Heidejä tarvita taloon.
Samoin kuin tuo Laurakin. Kaksi tylsintä asukasta tällä kaudella (Heidi & Laura).
Vierailija kirjoitti:
Heidi itki sitä että miten selviää kun Reeo jää. Voivoi tyttöä miten oli lätkässä ukkomieheen. Reeosmi.
Heidi toivoo Reeosta poikaystävää itselleen. :D Eikö ole isää Heidillä elämässään?
Miks toi Heidi toistelee koko ajan rakkaimmista. Tuntuu olevan vähän liian kiintynyt Reeoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oppisin! Miksi ei voi sanoa, että mä opin?
Peräkammarissa ei opi kunnolla suomen kieltä.
kirjoitti äikästä E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuo Heidi aivan helvetin raskas persoona.
Ei ole. Lähinnä tylsä asukas oli. Sellaista bb-massaa. Ihmisenä varmaan tosi hieno, bb-asukkaana tylsä. Tää on viihdeohjelma. Ei näitä Heidejä tarvita taloon.
Tää on hyvä että Milenan twiitti, oma etu ja Lauran suosiminen eivät saaneet kaikilta huomiota!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana heidi<3 kaikille aina niin mukava ja kiltti. Kaikkea hyvää hänelle <3
Olen niin pettynyt ettei hyvyys voittanutkaan.
Hyvyys voittaa aina, aina.
Hienosti meni haastattelu jaei Heidi murtunut. Kaikkea hyvää hänelle.
Anni on luonnoton robotti, ei mitään inhimillistä koko tyypissä. Pakkopullaa koko juontaminen.
Herätys tuotanto jos BB! Siis jos BB saa jatkoa. Panostaminen laatuun tuo enemmän kyttääjiä ja äänestäjiä.
Tämä kausi melkoista sheissea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tuota Heidiä. Koko ajan paasaa tuosta rakkaudestaan Reeoon. Aivan leimaantunut Reeon. Nolo tapaus.
Heidi puhui koko haastattelun ajan vain Reeosta. Ei kukaan muu asukas koskaan aiemmin ole noin käyttäytynyt. Onneksi.
On, Aleksi vähän saman tyylisesti. Olikin ihastunut Miiaan, kuten Heidi Reeoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhui muustakin. Jos mennään sun logiikalla, niin Aleksikin puhui vain Millusta.
Torstaina lähtee sitten Reeo. Finaalinelikko on Mia, Salla, Laura, Miikka. BB-voittaja on Mia.
Vierailija kirjoitti:
Heidi katsojien suosikki 3vkoa sitten, voittaa nimeämiskisan eikä tuotanto anna hänen pelastaa itseään häädöstä. Tuotanto pelasi Heidin ulos, vieläpä täysin läpinäkyvästi.
Tämä. Täysin törkeää! No, itse en välitä koko p-aohjelmasta enää.
Hei hei Heidi