Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
89001/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä koosteessa Laura aamulla ekana totesi nähtyään Heidin:

"Ai säkin oot vielä täällä?"

Aika kivasti sanottu. Kiva kaveri.

Vierailija
89002/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo pärjää suosiollaan Millua vastaan siksi Heidi ensin turvaan.

Helppo homma. Euroja vaan sikana Heidin äänestysnumerolle niin se on siinä !

Laitapa sinä malliksi viisikymppiä ja julkaise kuitti jollain maksuttomalla alustalla.

Minä en äänestä. Miksi äänestäisin ? Mun rahat on mun rahoja ja en laita niitä tämmöseen humpuukkiin. Kun en minä äänestämisestä mitään hyödy.

Mieti paljonko olen säästänyt 11 viikkoa kun en ole äänestänyt. Veikkaan että satasia.

Älä sitten mölyä äänestämisestä täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89003/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymytyttö Lurri kirjoitti:

Vitsi. Ja sinä et ymmärtänyt. Turussa se sanotaan (kun tavataan pitkästä aikaa joku vanha ystävä): "Viäläks sääki elät?"

Vierailija
89004/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitapa sinä malliksi viisikymppiä ja julkaise kuitti jollain maksuttomalla alustalla.

Tais osua arkaan paikkaan. Valkeniko Sinulle nyt, että äänestäminen maksaa. Mielenkiintoisempaa olisi Sinun laittaa kuitti paljollako olet äänestänyt.

Ja vielä mielenkiintoisempaa tieto, mitä olet hyötynyt. Eikö ?

Vierailija
89005/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä tilanne syntynyt mediaan, kun keski-ikäiset miehet ovat syrjityin ihmisryhmä. Tykkäisin tasa-arvosta ja tasa-arvoisesta kohtelusta, mutta tämä ei mielestäni enää nykyään toteudu. Mitä useampaan vähemmistöön kuulut, sitä enemmän saat huonoa käytöstä anteeksi.

Sofia onneksi sentään osoitti mallikkaasti, että voit olla paitsi vähemmistön edustaja, myös oikeasti tasa-arvoista ja hyvää kohtelua toteuttava.

Vierailija
89006/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en äänestä. Miksi äänestäisin ? Mun rahat on mun rahoja ja en laita niitä tämmöseen humpuukkiin. Kun en minä äänestämisestä mitään hyödy.

Mieti paljonko olen säästänyt 11 viikkoa kun en ole äänestänyt. Veikkaan että satasia.

Älä sitten mölyä äänestämisestä täällä.

Mölyä maailmaan mahtuu.

Vierailija
89007/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä tilanne syntynyt mediaan, kun keski-ikäiset miehet ovat syrjityin ihmisryhmä. Tykkäisin tasa-arvosta ja tasa-arvoisesta kohtelusta, mutta tämä ei mielestäni enää nykyään toteudu. Mitä useampaan vähemmistöön kuulut, sitä enemmän saat huonoa käytöstä anteeksi.

Sofia onneksi sentään osoitti mallikkaasti, että voit olla paitsi vähemmistön edustaja, myös oikeasti tasa-arvoista ja hyvää kohtelua toteuttava.

Tulee mieleen Crystal Meth ja se toinen niistä Lauroista. Hirveää peetä suoltavat ja saavat anteeksi koska ovat uniikkeja lumihiutaleita.

Vierailija
89008/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi. Ja sinä et ymmärtänyt. Turussa se sanotaan (kun tavataan pitkästä aikaa joku vanha ystävä): "Viäläks sääki elät?"

Läpällä ei ole yhtään läppää.

Huumorintajuton tosikko.

Katsottu 24/7 ja huomattu tämä.

Onneksi Laura on ihmistyyppi joka kauden loputtua syynää kaikki ketjut läpi ja saattaa huomata, että sen oman "tekemisen" läpi on nähty.

Vierailija
89009/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän viikon äänestys on Heidi vastaan Tuotanto. Onhan päivänselvää, että tuotanto haluaa Heidin ulos. Tästä on ollut viitteitä aiemminkin, esim kun Laura julistettiin yleisön suosikiksi. Karseaa touhua

Vierailija
89010/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura on aivan ihana.

Laura tulee voittamaan BB:n.

Jos se vain on meistä kiinni.

Me laitamme rahaa palamaan.

Kukaan ei mahda meille yhtään mitään.

Vierailija
89011/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus ei pala kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läpällä ei ole yhtään läppää.

Huumorintajuton tosikko.

Katsottu 24/7 ja huomattu tämä.

Onneksi Laura on ihmistyyppi joka kauden loputtua syynää kaikki ketjut läpi ja saattaa huomata, että sen oman "tekemisen" läpi on nähty.

Hänellä on vaikka kuinka monta läppää. Ei ole hänen vikansa, jos ne ovat liian älyllisiä sinulle. Älä kehu huomiokykyäsi, se näyttää olevan vajavainen.

Vierailija
89012/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut tänään katsomatta bb:tä ja nyt luin täältä kommentteja. En oo selvästikään missannut mitään ja siellä ei oo tapahtunut mitään erityistä. Kertoo edelleen paljon tän vuoden bb:stä 😅

Vierailija
89013/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika paljon Reeon faneista kun joku sanoi laittavansa 50 euroo äänestykseen. Miten voi fanittaa jotain noin, että ihan maksaa jostain äänestyksestä? Ymmärrän euron tai pari, mutta ihan kymppejä. 🙄

Vierailija
89014/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitto on p3dattiu joko miialle tai negqtiivilooralle fuskulla

Sanoman duunari

Vierailija
89015/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan,että Reeo on ilkeä ja pelottava, no ei ole. Ennemmin Miikka on tietoisesti heittää pirullisia kommentteja.Minuun puree Reeon heitot, olisi aina valmis heittämään takaisin.

Vierailija
89016/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tartte kattoo enää 24/7 niin ällöttää tuo Läppä

Muutama viikko olu pääkipua ja kaikkea vaivaa raukalla ja yks kaks kaikki

on niin vit...hyvin..

Melko pelottava että pystyy jakaa mielensä noin Heidin suhteen.

Vierailija
89017/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo aika paljon Reeon faneista kun joku sanoi laittavansa 50 euroo äänestykseen. Miten voi fanittaa jotain noin, että ihan maksaa jostain äänestyksestä? Ymmärrän euron tai pari, mutta ihan kymppejä. 🙄

Omat rahat kannattaa sijoittaa niin, että siitä tulee itselle hyvä mieli. Eipä siinä ole muilla sanomista että mihin niitä rahoja saa ja kannattaa käyttää. Itse en äänestä, mutta on niitä kymppejä ruutu plus -tilaukseen palanut.

Vierailija
89018/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo ei pidä laurasta eikä sallasta eikä miikasta eikä tarvi.

Vierailija
89019/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satun tietämään, että Reeo on tosi elämässä todella temperamenttinen.... ei voi kuin ihmetellä, miten se pitää tuon piirteensä tuolla kurissa. Hän mm. kerran lähti juoksien pakoon kun ei pitänyt eräästä tilanteesta, toisen kerran tappeli baarissa erään tyypin kanssa sanallisesti.

Kai nyt tuossa iässä on joskus kilahtanut, aivoton olisi jos ei. Mielestäni Reeo hengailee talossa aivankuin olisi lomalla, pitää naamansa nollan lukemilla katsellessaan tuntien meikkisessioita. Pokka piti myös Nabazin naaman puuteroinnin Sofian pävittäisen pylly puolipaljaana kekkoilun kanssa.   Rentoutuu selvästi ruan laiton parissa, hommassa jonka myös osaa. Hoiti hienosti kuvaushommatkin.

Vierailija
89020/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Reeo tippuu..näin uskon jos tuotannon toimia katsonut niin tippuu

Kelatkaa tuota Lauraa sillä menee touhu överiksi kun alkaa oikein vitsiä heittää😁

Viikko sitten piti Miikka saada väkisin kahdella pisteellä laittaa sinne.

Jos Laura olisi voittanut siellä istuis viisi ja Laura ois saanut ottaa ittesä kolmella pisteellä pois.

Liian läpinäkyvää nyt tämä ohjailu.

Ketju on lukittu.