Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi 21v on kaupan kassalla töissä, ei siinä mitään. Kirjoittanut ylioppilaaksi jo reilu kaksi vuotta sitten. Miksi ei ole missään koulussa opiskelemassa? Kehuu kyllä kovasti itseään, kun on niin hyvä. Esim. kirjoitti äidinkielestä E:n. Mä olen niin hyvä, tokaisi Milenalle. Miksi ei sitten saanut L:ää?
Haluaa media-alaa opiskelemaan, mutta ei ole päässyt sisään. Mitä siinä edes opiskellaan? Kuulostaa aika ympäripyöreältä.
Kävin itse tutkimassa, niin Turun amk:ssa on medianomin tutkintoja eri suuntauksilla. Elokuva-ala, journalismi, tuotanto yms. Varmaan aika suosittu tutkinto.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän vittua taas tuotanto?! Kauden tärkein nimeämiskisa, Heidi laittaa kirjaimellisesti koko kroppansa likoon ja taistelee väkisin voittoon.. Palkintona ET SAA POISTAA ITSEÄSI HÄÄDÖSTÄ? LOL. Eihän tuolla voitolla ollut mitään merkitystä/hyötyä Heidille. USKOMANTONTA..
Nämä hyödyt ja/tai rangaistukset riippuukin siitä kenen kohdalle ne osuvat. Törkeää että tuotantokin lähtee Heidin kiusaamiseen. Kyllä tyttö parka on saanut jo tarpeeksi paskaa niskaan!
Tavallaan en ihmettele, jos Heidiä tuolla kiusataan. On lapsellisen ja ärsyttävän oloinen persoona. Ja se sen raivostuttava turkuaksenttinen puhetyyli ja kun se vastaa sillätavalla "kiekuvasti" ihmisille. En minäkään jaksaisi Heidiä katsella ja kuunnella 3kk:tta. Ja kirsikkana kakun päälle, ettei on puhunut paskaa että nuo sian vinkaukset on jotain hikkaa. Ei todellakaan ole. Pitääkö ihmisiä tyhmänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi 21v on kaupan kassalla töissä, ei siinä mitään. Kirjoittanut ylioppilaaksi jo reilu kaksi vuotta sitten. Miksi ei ole missään koulussa opiskelemassa? Kehuu kyllä kovasti itseään, kun on niin hyvä. Esim. kirjoitti äidinkielestä E:n. Mä olen niin hyvä, tokaisi Milenalle. Miksi ei sitten saanut L:ää?
Haki opiskelemaan media-alaa, ei päässyt. Sofian kanssa puhui ylioppilaskirjoituksista. Eivät menneet mitenkään erityisen hyvin.
Puolet pääsee kai nykyisin pelkästään yo-arvosanoilla opiskelemaan. Hänen kannattaisi yrittää korottaa omia arvosanojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu sinne mihin ei päivä paita eikä kuu kumota. Että oli tyhmä kommentti.
Heidi 21 vee, kannattaa tarkkaan miettiä mitä haluaa, Heidi ehtii opiskella . Jotkut pyrkii tiettyyn tiedekuntaan kolme neljä kertaa ja osa pääsee osa ei. Älä huolehdi, kyllä Heidi pääsee vielä opiskelemaan. Nyt on kassalla ja säästää rahaa ja pääasia ettei makaa sossun rahoilla.
Jos Heidiä kiinnostaa media, etenkin sosiaalinen media, niin kyllähän tuolta BB:stä saa hyvän ponnahduslaudan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa media-alaa opiskelemaan, mutta ei ole päässyt sisään. Mitä siinä edes opiskellaan? Kuulostaa aika ympäripyöreältä.
Kävin itse tutkimassa, niin Turun amk:ssa on medianomin tutkintoja eri suuntauksilla. Elokuva-ala, journalismi, tuotanto yms. Varmaan aika suosittu tutkinto.
Se äidinkielen E:kin oli Heidille yllätys. Ei odottanut niin hyvää, eikä kirjoitukset muutenkaan menneet erityisen hyvin, joten suosittuun tutkintoon voi olla vaikea päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura kirjanpitäjä ei ikinä ymmärrä ohjeita. Jo valittaa.
Outoa, kirjanpitäjän pitää jatkuvasti omaksua uusia säädöksiä jne.
Taitaa olla kyseessä reskontranhoitaja.Hän on kirjanpitäjä. Ymmärrätkö suomea, vai miksi intät selvässä asiassa?
Sattuu olemaan kokemusta kirjanpitäjän työstä. Onko hän todella kirjanpitäjä, lupasi/narrasi olevansa myös läppämachine! :D
Väliin, piipahdettuaan päiväkirjahuoneessa läpisee ihan koneen lailla, hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heviosasto parempi
media-alaa monet opiskelleet jossain Laajasalon opistossa, sinne kyllä pääsee. Heidi varmaan yliopistoon tiedotus/Viestintä/Media,
Vierailija kirjoitti:
Reeoa ottaa niin päähän loora ja miikka et ei mitään rajaa.
Ketäpä ei ota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se äidinkielen E:kin oli Heidille yllätys. Ei odottanut niin hyvää, eikä kirjoitukset muutenkaan menneet erityisen hyvin, joten suosittuun tutkintoon voi olla vaikea päästä.
aina voi korottaa, Heidi kirjoittanut pitkän matikan ja fysiikan, vois pyrkiä Tekniseen yliopistoon, mahiksia on moneen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tulee yllätyksiä ja pettymyksiä kirjoituksissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aina voi korottaa, Heidi kirjoittanut pitkän matikan ja fysiikan, vois pyrkiä Tekniseen yliopistoon, mahiksia on moneen
Sisään päästäkseen pitää osatakin jotain ja YO-todistus ei ole parhaimmasta päästä.
Tuon kiekujan on täytynyt olla yo-kirjoituksissa omassa kopperossa.
Kukaan ei voi kuunnella keskittyen tuota kie`untaa.
Pelkkä jonkun kokelaan aivastu tai kynän tippuminen tai mikä ever ääni saa keskittymisen katkeamaan.
Tuo kiekuminen on sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti kun Salla ei ole Rooman puolella alkaa hirveä viha.
Eihän tuollaista takinkääntäjää ja samalla oman pelinsä pilaajaa voi kuin inhota.
Voi anteeksi, että Salla ei suostunut olemaan teidän kynnysmatto ja pelinappula, vaan osasi sittenkin pelata fiksummin kuin Reeo. Tämähän on peliä, ja Salla osaa tämän näköjään aika hyvin. 🙂
Salla olisi finaalissa jos olisi pysynyt Roomassa. Nut ei tule finaaliin pääsemään koska katsojat eivät pidä pettureista. Typerä muija lähti juuri niiden kelkkaan, jotka ovat hänelle häätöpisteitä koko kauden antaneet.
Nimenomaan, typerä Salla on tuolla ihan Rooman ansiosta, hän on ollut sohvalla nimenomaan "käärmejengin" toimesta, ne naiset sille on ääniä pääasiassa antaneet. Sallahan sanoi ennen äänestystä Lauralle, ettei haluaisi antaa Reeolle ääniä, koska R on tukenut häntä niin paljon, mut Lörö siihen, et onhan tässä vielä aikaa ja saivat Sallan pään sekaisin (valehtelivat jotain), ja miten Reeo sitä tsemppasi mm alhaisissakin ja muutenkin, niin siinä on kiitos! Ja tänään iltapäivällä meuhkasi tuolla pihalla, miten Reeo ei mitään puhunut hänelle ja on muka vihainen. Tottakai Reeollakin saa olla tunteita ja varmaan sitä potuttaa kun joutui äänestykseen, mut eihän tuolla saa muut kun noi muijat itkeä, kitistä, kyllä miehilläkin on oikeus näyttää tunteensa.
Ja kukas se olikaan puhumatta Heidille ja oli töykeä sen yhden kilpailun jälkeen. Kukapa muu kuin sössösalla.
Mia turvaan ensimmäisenä, meitä on täällä iso joukko laittamassa ääniä Mialle
Kun Heidi päästi tuon rääkäisyn 16.24 cam2, se oli SALLA, joka ensin sanoi "hienoa Heidi."... jonka jälkeen laura toisti sen. Heidin naama alkaa ennen tätä rääkäisyä nykimään uhkaavasti. Ihme juttu jos koulussa ei oo Heidiä tosta kiusattu ja nauereskeltu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti kun Salla ei ole Rooman puolella alkaa hirveä viha.
Eihän tuollaista takinkääntäjää ja samalla oman pelinsä pilaajaa voi kuin inhota.
Voi anteeksi, että Salla ei suostunut olemaan teidän kynnysmatto ja pelinappula, vaan osasi sittenkin pelata fiksummin kuin Reeo. Tämähän on peliä, ja Salla osaa tämän näköjään aika hyvin. 🙂
Salla olisi finaalissa jos olisi pysynyt Roomassa. Nut ei tule finaaliin pääsemään koska katsojat eivät pidä pettureista. Typerä muija lähti juuri niiden kelkkaan, jotka ovat hänelle häätöpisteitä koko kauden antaneet.
Nimenomaan, typerä Salla on tuolla ihan Rooman ansiosta, hän on ollut sohvalla nimenomaan "käärmejengin" toimesta, ne naiset sille on ääniä pääasiassa antaneet. Sallahan sanoi ennen äänestystä Lauralle, ettei haluaisi antaa Reeolle ääniä, koska R on tukenut häntä niin paljon, mut Lörö siihen, et onhan tässä vielä aikaa ja saivat Sallan pään sekaisin (valehtelivat jotain), ja miten Reeo sitä tsemppasi mm alhaisissakin ja muutenkin, niin siinä on kiitos! Ja tänään iltapäivällä meuhkasi tuolla pihalla, miten Reeo ei mitään puhunut hänelle ja on muka vihainen. Tottakai Reeollakin saa olla tunteita ja varmaan sitä potuttaa kun joutui äänestykseen, mut eihän tuolla saa muut kun noi muijat itkeä, kitistä, kyllä miehilläkin on oikeus näyttää tunteensa.
Uskomatonta ymmärtämättömyyttä sinultakin. Salla on ollut häädössä kahta vailla joka kerran, eikä Rooma ole auttanut häntä lainkaan. Herätys, pahvi!
Kuka sen sinne sohvalle äänesti? Niin, käärmeet tietenkin.
Miten tyhmä voi ihminen olla.
Salla laita suuvärkki kiinni ettei kärpäset lennä tekopyhän suuhun. Teeskentelit teipattuna oksentamista kehno yritys ei uponnut katsojiin. Kokeile ottaisivatko teatterikorkeaan vaikka tuskin pääsisit eteistä pidemmälle.
Tuo tänne pätemään tullut toimistoapulainen tekee työtä joka on isommissa firmoissa automatisoitu, ja luulee että ymmärtää kirjanpidosta sillä pohjalla että tallentaa tositteita järjestelmään.