Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
87501/100630 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta settiä taas Heidi-kannattajilta eri alustoilla. Muut talon naiset on kuulemma läskiperseisiä mt-ongelmaisia, jos ne esimerkiksi itkee. Heidi on talon tervein mielenterveydeltään ja niin täydellinen, vaikka tekisi mitä. Noille sairaille pikkupojille ei voi antaa sitä tyydytystä, että Heidi voittaa. En oo aiemmin pitänyt Laurasta erityisemmin, mutta jopa se alkaa vaikuttamaan paremmalta voittajakandidaatilta. Kylmäpäinen, mutta empaattinen. Ei petä liittolaisiaan tai sekoile saadakseen huomiota. Mutta Salla on edelleen paras! <3

Mitkä ihmeen pikkupojat. Heidiä fanittaa kaiken ikäiset, itse olen 50v nainen ja olen fanittanut aika alusta asti. Sanoin täällä Heidiä mustaksi hevoseksi jo pari kk:tta sitten, olen nähnyt aikasin mikä sissi se on. Muut ovat keskittyneet huutaviin älykääpiöihin ja ovat nyt shokissa kun rautainen Heidi pesee blingblingit 6-0. 😂👌

Heidi voittaa, Reeolle hopeeta, muista ei väliä.

Laura voi äänestysbudjeyteineen ja, sponsseineen kaivautua takasin sen sitruunan alle josta hiihti esiin gorillan kävelyineen, ilkeä harppu saa mitä tilaa, Heudillä on oikeita faneja, Lauralla vain isolla, summalla äänestämään valjastetut tutut.

Kuka 50-vuotias nainen kirjoittaisi toisesta naisesta tällä tavalla? Gorillakävelyinen ilkeä harppu? Oma suosikkini on tippunut jo ajat sitten, nykyisistä on ihan sama kuka tippuu tai voittaa. Mutta oikeasti... Mistä tällainen viha oikein kumpuaa?

Täällä on ollut muitakin muka hyvässä taloudellisessa asemassa olevia keski-ikäisiä rouvia, jotka kirjoittavat kuin murrosikäiset, eli tuokin 50-v nainen joka "fanittaa" Heidiä on joku veeti tai yessica. Aikuiset naiset taitavat aika laajalti ajatella kuuluvansa katsomoon eivätkä päästele vaikuttamiseen pyrkiviä viestejä millekään some-alustalle.

Vierailija
87502/100630 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän ketjun läyhääjät on kaikki jossain bb-psykoosissa. Get a life!

Nytkö se tauti levisi tänne ketjuunkin, BB on vaarallinen ohjelma. Onneksi ei ole pakko katsoa, koosteitakaan ei voi katsoa, kahta Lauraa en kestä hetkeäkään enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87503/100630 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta settiä taas Heidi-kannattajilta eri alustoilla. Muut talon naiset on kuulemma läskiperseisiä mt-ongelmaisia, jos ne esimerkiksi itkee. Heidi on talon tervein mielenterveydeltään ja niin täydellinen, vaikka tekisi mitä. Noille sairaille pikkupojille ei voi antaa sitä tyydytystä, että Heidi voittaa. En oo aiemmin pitänyt Laurasta erityisemmin, mutta jopa se alkaa vaikuttamaan paremmalta voittajakandidaatilta. Kylmäpäinen, mutta empaattinen. Ei petä liittolaisiaan tai sekoile saadakseen huomiota. Mutta Salla on edelleen paras! <3

Mitkä ihmeen pikkupojat. Heidiä fanittaa kaiken ikäiset, itse olen 50v nainen ja olen fanittanut aika alusta asti. Sanoin täällä Heidiä mustaksi hevoseksi jo pari kk:tta sitten, olen nähnyt aikasin mikä sissi se on. Muut ovat keskittyneet huutaviin älykääpiöihin ja ovat nyt shokissa kun rautainen Heidi pesee blingblingit 6-0. 😂👌

Heidi voittaa, Reeolle hopeeta, muista ei väliä.

Laura voi äänestysbudjeyteineen ja, sponsseineen kaivautua takasin sen sitruunan alle josta hiihti esiin gorillan kävelyineen, ilkeä harppu saa mitä tilaa, Heudillä on oikeita faneja, Lauralla vain isolla, summalla äänestämään valjastetut tutut.

Kuka 50-vuotias nainen kirjoittaisi toisesta naisesta tällä tavalla? Gorillakävelyinen ilkeä harppu? Oma suosikkini on tippunut jo ajat sitten, nykyisistä on ihan sama kuka tippuu tai voittaa. Mutta oikeasti... Mistä tällainen viha oikein kumpuaa?

No siis nämä 50-kybäset ja siitä ylöspäin ovat justiinsa pahimpia haukkujia, varsinkin nuorisoa kohtaan. Ei ihme, että lapset oppii tällaisille tavoille. 😅

Itse olen kyllä saanut ihan päinvastaisen kuvan monilta alustoilta. Pahimmat läyhääjät ovat 30-45 vuotiaita naisia. Ja oon tehnyt myös havainnon, että hoitoalalta suuri osa.

Vierailija
87504/100630 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talolaiset sai ilmeisesti eilen illalla kirjeitä läheisiltään, niin mitä siinä Lauran kirjeessä siskoltaan oikein oli kun porukka niin puhuu, että oli jotain salakieltä äänestäjille?

Olen katsoja, pitäiskö mun nyt ymmärtää jotain salakieltä?

Vierailija
87505/100630 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä heidi on taas

Vierailija
87506/100630 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talolaiset sai ilmeisesti eilen illalla kirjeitä läheisiltään, niin mitä siinä Lauran kirjeessä siskoltaan oikein oli kun porukka niin puhuu, että oli jotain salakieltä äänestäjille?

Olen katsoja, pitäiskö mun nyt ymmärtää jotain salakieltä?

Joo, eikö viesti auennut?

Vierailija
87507/100630 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voi lisätä Millan, en puhu enempää tapaus Tuula liki

Vierailija
87508/100630 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi puhuu siskostaan. Onko siskolla sama isä ja äiti kuin Heidillä. Onko isällä uusi perhe ulkomailla. Nyt Puolassa töissä isä. Minkä alan töissä hän on, liittyykö öljyn poraukseen tai laivoihin.

Vierailija
87509/100630 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi puhuu siskostaan. Onko siskolla sama isä ja äiti kuin Heidillä. Onko isällä uusi perhe ulkomailla. Nyt Puolassa töissä isä. Minkä alan töissä hän on, liittyykö öljyn poraukseen tai laivoihin.

Hänen yksityisasioitaan.

Vierailija
87510/100630 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sisäpiiri läppä oli. Ja porukat luulee että joku vihje pelin kulkuun. Eipä ole väliä onko kun oli jo viimeiset nimeämiset. Miikalle oli vihje että ottaisi hatun pois sisällä ja ei jankuttaisi tiäksä sanaa.

Vierailija
87511/100630 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen totaalisen kyllästynyt Lauraan. Jatkuvasti vinkumassa jostakin asiasta ja naama nurin päin. 

Vierailija
87512/100630 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen totaalisen kyllästynyt Lauraan. Jatkuvasti vinkumassa jostakin asiasta ja naama nurin päin. 

Ei ole. Havainnointikyvyssäsi on vakava vika.

Vierailija
87513/100630 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikilla näillä kilpailijolla joku monikulttuurinen yhteys?

Vierailija
87514/100630 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura on kyllä tuolla talossa ollut todella ankea tyyppi. Miikka toinen, mutta hänen ankeutensa on vähän toisentyyppistä

Vierailija
87515/100630 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidiä ei näy missään kamers taas? Joku soppari et häntä ei saa kuvata enää???? Vai lupa nulkua sviitissä kun migr ja siivousp.

Vierailija
87516/100630 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikilla näillä kilpailijolla joku monikulttuurinen yhteys?

Ei kai muilla kuin Heidillä. Mitä tarkoitat?

Vierailija
87517/100630 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura syö koko ajan ja puhuu veren sokerin laskusta. Mietin ettei Laura sovi selviytyjiin. Siellä ollaan niukallakin ravinnolla. Eikä siellä lasketa kaloreita. Myöskään Heidi ei sovellu selviytyjiin tic oireineen ja itkuherkkyyneineen. Reeon kunto ei riitä eikä muidenkaan.

Vierailija
87518/100630 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli käsitys t äidillä ex liitto ja sisko sieltä samoin iskällä ex liitto j sisko sieltäkin et olis kks puolsiskoo? Selittäis heidin hemmottelua ja itsekeskeisyyttä.

Vierailija
87519/100630 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi katos kokonaan taas menikö se kaappiin

Vierailija
87520/100630 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siivouspäivä ja naiset Heidiä lukuunottamatta meikkaavat ja Miikka yksin laittaa lakanoita.

Ketju on lukittu.