Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Laura saattaa olla pyhänä talosta lähtijä, koska se on samalla palstalla, kuin Milena viime viikolla inhokki, Milena oli viime viikon inhokki. Täällä viikolla inhokki muuttui Lauraksi.
Toivottavasti. Olisi kivempi katsella kun negalaura poistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt kävi ilmi vahinhissa Heidiltä että puolisisko Tanskassa eli on toinen perhe isällään siellä eikä siksi Duomessa. Heidihän puhui vain iskän duunista Tanskassa.. voi ei :(
On tuosta ollut puhetta. Mutta kolmannes avioliitoista päättyy eroon, joten ei tuo tarina nyt niin kummallinen ole. Heidin isä asuu Tanskassa koska on tanskalainen. Siskopuolikin on mainittu jo aiemmin.
No itse kuulin vaan keskustelun, jossa sanoi isänsä asuvan Tanskassa siksi että ei töitä Suomessa.. mut tokikaan ei tarvi perhekuvioita kertoa.
On puhunut ihan itse, eikä sitä hänestä mitenkään piesty ulos.
Niinpä. Heidin vanhemmat ovat eronneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla toljottaa ko lapsi ja ei osaa mitåän mukampaitsi matkia kontulaa what
Ko? Ko? Ko??? Opettele puhumaan!
Ärsyttää kyllä noi murrejuntit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt kävi ilmi vahinhissa Heidiltä että puolisisko Tanskassa eli on toinen perhe isällään siellä eikä siksi Duomessa. Heidihän puhui vain iskän duunista Tanskassa.. voi ei :(
On tuosta ollut puhetta. Mutta kolmannes avioliitoista päättyy eroon, joten ei tuo tarina nyt niin kummallinen ole. Heidin isä asuu Tanskassa koska on tanskalainen. Siskopuolikin on mainittu jo aiemmin.
No itse kuulin vaan keskustelun, jossa sanoi isänsä asuvan Tanskassa siksi että ei töitä Suomessa.. mut tokikaan ei tarvi perhekuvioita kertoa.
siskopuolesta on maininnut mutta onko vanhempi kun Heidi? Eli isä ollut aiemmin suhteessa, ?
Sisko on -93 syntynyt. Heidin isähän täytti syksyllä 60 v
"Uikutusta" kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysi nolla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauralle on syöminen ja alkoholin saanti tärkeimmät asiat talossa.Tehtävät ei kiinnosta.
Lauraahan kehuttiin että parhaiten veti tuon
Akku oli autossa jo vähissä, siksi meni hitusen helpommin kuin ensin yrittäneillä. Kehua ja tsempata tuota tapausta täytyy, muuten heittää hanskat tiskiin. Kukaan ei uskaltanut edes nauraa positiiviViiville.
Nauraa räkäsesti muille, itseensä kohdistuvaa huumoria hän ei kestä vaan ihon alle menee.
Menehän jo muualle uíkuttamaan. Akun varaustila ei tuossa vaikuta vauhtiin, etkä sinä muutenkaan bonjaa koko jutusta mitään.
Kyllä se taitaa vaikuttaa.
Ja palstalaisen haukkuminen se fiksulta näyttää.
Tsemppiä palstailuun.
Et ymmärrä RC-autoja mutta tulet tänne pätemään. Se ei todellakaan ole fiksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Itsehän Heidi on sen kertonut. Joillekin kommentoijille tuntuu olevan isokin asia, kun pitää alkaa valheita sepittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillai kai?
Lauralla riitti hauskaa Sallan ajoyrityksiin
Vahingonilo naurattaa joo
Miika ok tosa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset joskus ärsyyntyvät kun joku käyttää itselle vierasta murretta. Oma murre on muka parempi kuin jonkun toisen murre, se ei ärsytä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Itsehän Heidi on sen kertonut. Joillekin kommentoijille tuntuu olevan isokin asia, kun pitää alkaa valheita sepittää.
Ai ovat eronneet?
Okei oon kuullut vaan keskustelun että ovat yhdessä, mutta iskä Tanskassa vaan töiden takia. Ei kai halunnut kertoa aluksi sit.
Oli ainakin iso ero Millun akku tyhjänä ja akku täynnä ajossa. Voitte käydä itse tarkistamassa.
Jos Lauraa vähänkin arvostelee, alkaa sieltä leiristä kommentoijien järjetön haukkuminen. Lopettakaa heti! Täällä saa kehua ja arvostella jokaista kilpailijaa tasapuolisesti. Jättäkää viestien kirjoittajat rauhaan, kumman aggressiivista väkeä, just samantyylisiä kuin Milena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontulan ostarilt taas. Skoudet haki just pari narkkarii posee ja skidit tuol nurkan takana imppaa jotai litkui. Ets semmonen mesta tää Kontula, tulis vaan "mutsi" pian takas.
Salla heittää vielä monta vuotta Stand-up keikkaa ympäri Suomen, missä se kertoo Lauran kirjoittamia läppiä Kontulan mutsin äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontulan ostarilt taas. Skoudet haki just pari narkkarii posee ja skidit tuol nurkan takana imppaa jotai litkui. Ets semmonen mesta tää Kontula, tulis vaan "mutsi" pian takas.
Pidetään vaan Kontulan mutsi talossa.
Mun mies ekaa kertaa kiinnostu BB:stä, sekä Kontulan mutsi että Salla on meidän mielestä finaaliviikkokamaa :D
Vierailija kirjoitti:
Jos Lauraa vähänkin arvostelee, alkaa sieltä leiristä kommentoijien järjetön haukkuminen. Lopettakaa heti! Täällä saa kehua ja arvostella jokaista kilpailijaa tasapuolisesti. Jättäkää viestien kirjoittajat rauhaan, kumman aggressiivista väkeä, just samantyylisiä kuin Milena.
"Vähänkin arvostelee" on varmaankin ihan ok, mutta tänne on pesiytynyt joitain (ilmeisesti) peruskouluveetejä joiden ainoa idea kirjoitteluun on väärät tiedot siitä mitä tapahtuu ja harhaiset selostukset siitä mitä Laura ajattelee. Kun tuo pakonomainen antilaurailu loppuu, niin loppuu niiden arvostelukin. Tässä järjestyksessä.
Joo ei kuulu Heidin vanhempien ero tai status kellekään, mut otti korvaan myös ettei osannut juurikaan tanskaa pujua ex tempore et ei ehkä niin läheisiä sittwn. Surullista vaan. Heidi on vailla kannustajaa ja Reeo onneksi antaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Salla heittää vielä monta vuotta Stand-up keikkaa ympäri Suomen, missä se kertoo Lauran kirjoittamia läppiä Kontulan mutsin äänellä.
Muuten ok, mutta itse kirjoittamiaan.
Laura bilettää.
Tosta Sallan mutsijutusta vaan semmonen, että mua se naurattaa aina vaan, mutta Salla ei kyllä itse sitä aloita, vaan aina joku muu noista sen alottaa matkimalla mutsia ja heittää jotain mutsiläppää, niin silloin Salla siihen mutsiäänellään vastaa. Tämä siis niille, jotka valittaa, että Salla vois ton jo lopettaa.