Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
85121/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä taimaalaista ruokaa noissa pahveissa on? Itse osta koskaan, helppo tehdä kun on mausteet, kapiaa makaronia, kanaa.

Eiköhän tuo ole ihan suomalaista ruokaa, reseptissä ollaan mukailtu kauko-itää yleisesti. Riippuu paketista, jossain on kanaa, jossain lihaa, jossain pelkkää kasvista ja lisukkeena nuudeli tai riisi. Joskus on tullut lounaaksi vedettyä, enkä viitsisi kotona valmistaa pitkän kaavan kastiketta, jos puolet porukasta ei syö allergioiden vuoksi. Eivät nuo minusta mitenkään erityisen maukkaita ole.

Vierailija
85122/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On heidi varmaan kärsinyt isänsä hylätessä perheensä toisen perheen vuoksi. Selittää passiivisuuttaan ja ehkä noit ääntelyjäänkin tiedä si.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
85123/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haavoittuva narsisti

Haavoittuva narsisti on äärimmäisen herkkä muiden arvosteluille ja voi loukkaantua täysin olemattomista syistä.

Hän on levoton ja tuntee jatkuvaa kateutta toisille, syyttäen kuitenkin samalla muita kateudesta häntä kohtaan. Niin kuin piittaamatonkin narsisti välittää haavoittuvakin narsisti pohjimmiltaan vain itsestään. Itsekeskeisyys on hyvin korostunutta ja minä tulee aina ennen muita.

Haavoittuvan narsistin omanarvontunne perustuu vertailuun. Hän onkin usein ujo ja pinnallisesti katsottuna vaatimaton. Alttius masennukseen ja ahdistuneisuuteen on koholla.

Narsismin ytimessä oleva peruspiirre huono itsetunto tarvitsee lohdukseen salaisen ajatuksen itsen ylivertaisuudesta. Tätä ajatusta haavoittuva narsisti ei tuo esiin, niin kuin taas piittaamaton narsisti röyhkeästi tekee. / narsismi.info

Mees narssissiketjuun jauhamaan näitä juttuja

Ootko tosissas ? Mä meen minne mä haluun mennä. Mä teen mitä mä haluun tehdä.

Vierailija
85124/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessasyndroomaiset pitäisi karsia paremmin hakuvaiheessa, kuten ingalssinlaura.

Vierailija
85125/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tykkään heidistä vielä enemmän kun kuuntelen tuon milenan höpötyksiä. Oikea tippu sunnuntaina

Vierailija
85126/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin Milenan haastattelun, Jasmiina haastattelijana. Milena kuvautuu entistäkin enemmän narsistisesti käyttäytyvänä. Milena on kautta aikojen inhokkini. Samalla syvä myötähäpeä. 31-vuotias nainen täysin pihalla itsestään ja "kyvyistään". 

Mun silmissä Jasmiinan pisteet nousi kun aivan aluksi sanoi, että toivoo voittajaksi Reeon ja lisäksi perusteli tuon hyvin. Kannattaa katsoa BB-valvomosta tuo Milenan haastattelu. Milena aikoo näköjään seuraavaksi tunkeutua Selviytyjiin. 

Vierailija
85127/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on surullist mutta aika totta nykyään että perheet menee katkolle kunhan kakaeat tietyn ikäisiä, osalla heti lapsuudessa toisillam teini iässä kompuoliskoilla ei olekaak mitään yhteistä tyhjässä pesässä ja eiku uutta pökköå pesään. Lapset kokee arvottomuutta kun vanhemmat eivåt ole toisiinsa sitoutuneita.

Vierailija
85128/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veeti uhoaa! Olet hupaisa.

Vierailija
85129/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haavoittuva narsisti

Haavoittuva narsisti on äärimmäisen herkkä muiden arvosteluille ja voi loukkaantua täysin olemattomista syistä.

Hän on levoton ja tuntee jatkuvaa kateutta toisille, syyttäen kuitenkin samalla muita kateudesta häntä kohtaan. Niin kuin piittaamatonkin narsisti välittää haavoittuvakin narsisti pohjimmiltaan vain itsestään. Itsekeskeisyys on hyvin korostunutta ja minä tulee aina ennen muita.

Haavoittuvan narsistin omanarvontunne perustuu vertailuun. Hän onkin usein ujo ja pinnallisesti katsottuna vaatimaton. Alttius masennukseen ja ahdistuneisuuteen on koholla.

Narsismin ytimessä oleva peruspiirre huono itsetunto tarvitsee lohdukseen salaisen ajatuksen itsen ylivertaisuudesta. Tätä ajatusta haavoittuva narsisti ei tuo esiin, niin kuin taas piittaamaton narsisti röyhkeästi tekee. / narsismi.info

Senkin narsku

Vierailija
85130/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt kävi ilmi vahinhissa Heidiltä että puolisisko Tanskassa eli on toinen perhe isällään siellä eikä siksi Duomessa. Heidihän puhui vain iskän duunista Tanskassa.. voi ei :(

On tuosta ollut puhetta. Mutta kolmannes avioliitoista päättyy eroon, joten ei tuo tarina nyt niin kummallinen ole. Heidin isä asuu Tanskassa koska on tanskalainen. Siskopuolikin on mainittu jo aiemmin.

Vierailija
85131/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lauran ruma käytös ja asenne kirjoitti:

Laura käyttäytyy taas törkeästi tehtävän aluksi.

Valitti ettei osaa, käynti pk-huoneessa, räkäisen ivalliset naurut muille ja kun itse meni puikkoihin, Reeolta ja muilta isoa tsemppausta.

Edelleen hämmästynyt lähes nelikymppisen ihmisen kansansuosiosta.

Ihmettelen.

Ei mitään eroa muiden suoritukseen. Se, että ilmoittaa, ettei osaa lainkaan RC-autoa ohjata, ei ole mikään valitus. Ja kaikki tuolla nauraa, paras hauskuuttaja on Salla.

Reeo on hyvä tsemppaaja mutta kehno opastaja. Ei osaa itsekään.

Klo 14.07 Lauran "iloinen" nauru

Vierailija
85132/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on lapsellinen tehtävä taas

Vierailija
85133/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko tulla joku nimeämiskilpailu, että joku saa poistaa esim. yhden nimetyistä. Muuten voi tapahtua tuo Mian skenaario eli naiset nimeää kaikki roomalaiset ja toisinpäin. Silloin kaikki talon asukkaista saisivat 3 pistettä ja kaikki olisivat häädössä.

Kaikki häätöön vain, ei enää nimeämisiä eikä pelastuskisoja, kukkarot auki kaikkien asukkaiden faneilta!

Itsehän en osallistu äänestyksiin.

En avaa kukkaroani periaatteesta koska mietityttää se ikuisuuskysymys paljonko tuotanto vaikuttaa äänestyksiin.

Vierailija
85134/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi BB halusi ilmoittaa turvaanpäässeistä Lauran ensiksi ja Heidin tokaksi, vaikka tulos oli toisinpäin? Ei se vahinko ollut. Pitääkö Lauran jaksamista kannatella filunkikeinoilla? Onko Lauran lähipiiristä oltu yhteydessä tuotantoon? Matkalaukkukeissistäkö tämä suosiminen sai alkunsa, kun meinasi romahtaa jo siihen. Tarina jäi ilman sänkyä ekana yönä, eikä ollut moksiskaan.

ei Laura pahemmin valittANUT, Tarina se vasta shown järjesti, nykyään Arion, 

Vierailija
85135/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi toi Sainio koko ajan haukkuu Miikkaa.

Sainiota selvästi ärsyttää, kun ei itse ole enää nuori :D

Höpö, höpö, Miikka on aikas vastenmielinen tyyppi. Tapansa on kääntää omat ilkeytensä ikäänkuin toisen tekemäksi. Hyvä esimerkki myös kun kun nappasi itselleen videopuhelun. Toivon putoavan seuraavaksi.

Vierailija
85136/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi BB halusi ilmoittaa turvaanpäässeistä Lauran ensiksi ja Heidin tokaksi, vaikka tulos oli toisinpäin? Ei se vahinko ollut. Pitääkö Lauran jaksamista kannatella filunkikeinoilla? Onko Lauran lähipiiristä oltu yhteydessä tuotantoon? Matkalaukkukeissistäkö tämä suosiminen sai alkunsa, kun meinasi romahtaa jo siihen. Tarina jäi ilman sänkyä ekana yönä, eikä ollut moksiskaan.

Pätkiikö muisti? Koitas nyt vähän petrata.

Itkuhan tarinalla siitä sängystä tuli ja kiukutteli kuin pienet lapset.

Vierailija
85137/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää vihakirjoitusta! Kiitos

Vierailija
85138/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauran ruma käytös ja asenne kirjoitti:

Laura käyttäytyy taas törkeästi tehtävän aluksi.

Valitti ettei osaa, käynti pk-huoneessa, räkäisen ivalliset naurut muille ja kun itse meni puikkoihin, Reeolta ja muilta isoa tsemppausta.

Edelleen hämmästynyt lähes nelikymppisen ihmisen kansansuosiosta.

Ihmettelen.

Juurikin samaa ihmettelen, tosi huono asenne jo heti aluksi, oli kiva katsoa kun muut oli ihan innoissaan. Mut ai niin, sehän on kansan suosikki. NO ei ainakaan minun. 

Vierailija
85139/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt kävi ilmi vahinhissa Heidiltä että puolisisko Tanskassa eli on toinen perhe isällään siellä eikä siksi Duomessa. Heidihän puhui vain iskän duunista Tanskassa.. voi ei :(

On tuosta ollut puhetta. Mutta kolmannes avioliitoista päättyy eroon, joten ei tuo tarina nyt niin kummallinen ole. Heidin isä asuu Tanskassa koska on tanskalainen. Siskopuolikin on mainittu jo aiemmin.

No itse kuulin vaan keskustelun, jossa sanoi isänsä asuvan Tanskassa siksi että ei töitä Suomessa.. mut tokikaan ei tarvi perhekuvioita kertoa.

Vierailija
85140/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joyli puolet pääty eroon

Ketju on lukittu.