Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
84801/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absurdi Laura on todellakin melko absurdi.

Vierailija
84802/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi taas paras päivän tehtävässä, täytyy ihailla hänen taitavuutta noissa kisoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
84803/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaw, Kim Sainio ja Kimin viisaat sanat Miikasta 😍 Juurikin se lapsellinen kiukuttelu, jolla sen surullisen kuuluisan videopuhelun sai 🤮🤮

Vierailija
84804/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka toi sakki voi kehua Milenaa.

Miksi ei? Onhan hän ollut talossa sisukas ja päättäväinen, eikä missään vaiheessa antanut periksi.

Vierailija
84805/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura sanoi, että on ollut ihan oma itsensä. Eli sitten kieroileva ja esittänyt ystävää Heidille. Kertonut millainen Reeo on. Ne rumat sanat miehestä. Sellainen on Laura.

Vierailija
84806/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidilläkii ääni voimistuu kun on setämies reeon seurassa 🙄 yäk

Vierailija
84807/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joukko feministejä kilvan haukkumassa Miikkaa - ja Sainio lukeutuu myös näihin feministeihin. Noista pahaa verta uhkuvista kommenteista paistaa tämä ideologia selkeästi läpi. Sainio keskittyy studiossa vain Miikan haukkumiseen, mikä sinänsä on tosi epäreilua ja kertoo kyllä tästä hepusta ja hänen analyyseistään kaiken oleellisen. Eivätkä ne edes osu koskaan oikeaan.

Hämmästyttää, sillä kun itse välillä katson ohjelmaa niin Miikkaa ei mitenkään tunnista noista  vihapuheista, vaan hän keskustelee tuolla aivan normaalisti muiden kanssa mitenkään itseään korostamatta. Mutta miesvihaajahan keksii vaikka tikusta asiaa. Itsekäs? Kukapa tuolla ei käperry itseensä, mielestäni melkein kaikki näistä naisista kieriskelee itsesäälissä itse kukin välillä ruikuttaen huonoa oloaan, välillä itkeskellen.

Itse äänestäisin sata kertaa ennemmin Miikan jatkoon kuin ketään näistä nurkissa juonivista pissiksistä.

Vierailija
84808/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidilläkii ääni voimistuu kun on setämies reeon seurassa 🙄 yäk

Millun seurasta se on tarttunut, piereskely myös.

Vierailija
84809/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on alkanut ärsyttää tuo Heidi, nytkin sanoi niin itsevarmasti, että minähän en yhtään epäillyt, ettenkö pääsisi viikolle 11. Ärsyttävä itserakas ipana. Ja perään vielä tuo karmea kviiik.

Jos Markolla ei olisi ollut epäsuosittuja mielipiteitä tasa-arvosta, Heidi oli voinut olla ensimmäinen putoaja. Se siitä varmuudesta.

Vierailija
84810/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi on vingahtellut tänään tosi usein? Ja sellai pidempään.

Onks hän kertonut muille asukkaille julkisesti et mistä on oikein kyse, toi on muille asukkaille varmasti aika pelottavaa/hämmentävää, kyllä jokainen tietää ettei kyse ole mistään hikasta

Vierailija
84811/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän aterian jälkeen Miikka pitää varmaan paatoksellisen puheen tuttuun tyyliinsä. Käy varmaan kaikki ainesosat läpi kyyneleet silmissä ääni väristen, että kuinka heitä on tämmöiselläkin taas siunattu ja on niin helvetin kiitollinen kaikesta ja katsoo sitten opetuslapsiaan.

Miksei pitäisi?

Miksei olisi kiitollinen?

Kyllä on viha huipussaan, ja aihehan näyttää olevan ihan mikä tahansa, mitä Miikka tekee.

Vierailija
84812/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on joukko feministejä kilvan haukkumassa Miikkaa - ja Sainio lukeutuu myös näihin feministeihin. Noista pahaa verta uhkuvista kommenteista paistaa tämä ideologia selkeästi läpi. Sainio keskittyy studiossa vain Miikan haukkumiseen, mikä sinänsä on tosi epäreilua ja kertoo kyllä tästä hepusta ja hänen analyyseistään kaiken oleellisen. Eivätkä ne edes osu koskaan oikeaan.

Hämmästyttää, sillä kun itse välillä katson ohjelmaa niin Miikkaa ei mitenkään tunnista noista  vihapuheista, vaan hän keskustelee tuolla aivan normaalisti muiden kanssa mitenkään itseään korostamatta. Mutta miesvihaajahan keksii vaikka tikusta asiaa. Itsekäs? Kukapa tuolla ei käperry itseensä, mielestäni melkein kaikki näistä naisista kieriskelee itsesäälissä itse kukin välillä ruikuttaen huonoa oloaan, välillä itkeskellen.

Itse äänestäisin sata kertaa ennemmin Miikan jatkoon kuin ketään näistä nurkissa juonivista pissiksistä.

Moralisti-Miikka ei millään tavalla edusta kaikkia miehiä. Onneksi.

Vierailija
84813/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein tykkäsin reeosta pari viikkoa, mut nyt taas tuli tää pelimoodi päälle kun miikan ja heidin kanssa pääsee jutustelemaan 😑

Vierailija
84814/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenalla tarkkanäköinen huomio Miikasta ja Reeosta.

Vierailija
84815/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainio, paleleeko päätä?

Jannin stailaaja vaihtoon !

Vierailija
84816/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuota Milenaa - kiusaaja ja epäsovun luoja ei lainkaan näe omia vikojaan. Hänestä ei vaan voi pitää. Bbn historian ikävimpiä asukkaita.

Vierailija
84817/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena on sokea omalle narsismilleen.!

Vierailija
84818/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Milena ei ole inhimillinen vaan täysi lurjus ja feikki.

Vierailija
84819/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osuit naulan kantaan!

Vierailija
84820/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bbn ilkein ja ikävin tyyppi ikinä.

On Milena.

Ketju on lukittu.