Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Milena on pahan ilman lintu, kiusaaja.
Onneksi joku sanoo ääneen noita kommentteja Miikasta. Ja muistakin. Kiitos Kim.
Paljastuuko Merven twiitti 🤭
Miksi toi Sainio koko ajan haukkuu Miikkaa.
Jahas. Twiitti - se suuri mysteeri - joka ajoi Milenan lähes hysterian valtaan. Selviääkö sen kirjoittaja nyt ?
Nyt paljastunee Lauran sisko, tai pakko paljastaa. BB:n Insta ja mysteeri puheenaiheena seuraavaks.
Nyt saatiin varmistus siitä että tuollainen Milena on olemassaankin, kiertäisin kaukaa, juoksisin karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kyllä ihmettelen minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Jaa a. Mitä veikkaat.
Tiäks.
No niin, nyt selviää että Merve se oli.
No voihan prkule, pitääkö sitä täysin merkityksetöntä twiittiä käydä vielä puimaan, aivan turhaa ajan tuhlausta. Toisaalta halpaohjelma vaatii halpaa ohjelma-ajan täyttöä, ja tuon twiitin spekulointi on halvimmista halvinta ajan käyttöä. Prkle.
Milena sanoi juuri samoin kuin minä aattelin että olisin odottanut Nialta rohkeaa ratkaisua ja antanut Reeolle 5p. Milena on tosi nätti.
Vierailija kirjoitti:
Sainio haluaa, että Rooma ei olisi enää noin vahva. Haluaa Miian voittavan. Näin minä sen näen.
Vierailija kirjoitti:
Milena ei ollut mikään uhka. Milena on simppelisti ilkeä.
Milen pesee itseään puhtaaksi. Olin uhka. Olin pelottava.
Vitut. Olit afrikkalainen noita.
Just, ilkeä oli. Ja että oli Heidille uhka, no ei todellakaan ollut, vaan Heidi oli hänelle punainen vaate. Olispa Jassu ollut studiossa, niin olis pistänyt tuon tiukille. Ja Reeo muka uhraa jonkun liittolaisensa, höpö höpö, katsojat äänestää sieltä kuka lähtee...
Milena sanavalmis fiksu nainen. Puhuu kyllä niin asiaa esim.Miikasta joka on tympein asukas mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Sainiota selvästi ärsyttää, kun ei itse ole enää nuori :D
Voi Milena, ei Reeo ketään uhraa, rahalla äänestetään !
Edelleen olen sitä mieltä että Milena on epämiellyttävä !