Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Nabaz ei tiedä keitä on John Lennon ja Paul McCartney.
Minun mielestäni talossa ei ole kunnon ihmisiä. Kaikki elävät niin ettei se miellytä Jumalaa. Harmittaa. Myös kauden teema lisää syntisyyttä.
tottakai voi olla mielyttävä mutta että kuumakin. Kai teillä on noita kuumia Reiskoja kotona
Vierailija kirjoitti:
Nabaz ei tiedä keitä on John Lennon ja Paul McCartney.
Mä oon kuullu ton ekan, jälkimmäisestä ei oo mitään hajua.
Kenestä Jerry ja Nabu puhui äsken? Eivät luota johonkin, joka kuulemma kertoo kaiken Reeolle?
Miksi muuten Nabaz sanoo Leeo eikä Reeo?
Vierailija kirjoitti:
Myös Sofian tunteet miehiin on valinnainen asia. Täälläkin ne, jotka pitävät Sofiaa ällöttävänä, voisivat päättää tykätä hänestä ja kiihottua. Mutta he tietävät sen olevan väärin. Jumala näyttää meille nämä asiat.
Dorka.
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Sofian tunteet miehiin on valinnainen asia. Täälläkin ne, jotka pitävät Sofiaa ällöttävänä, voisivat päättää tykätä hänestä ja kiihottua. Mutta he tietävät sen olevan väärin. Jumala näyttää meille nämä asiat.
Dorka.
Miksi sanot noin? Tuon teille vain sanaa.
Vierailija kirjoitti:
tottakai voi olla mielyttävä mutta että kuumakin. Kai teillä on noita kuumia Reiskoja kotona
Mulla on kotona vähän Reiskan näköinen ukko, mutta paljon nuorempi. Ja Reiska ei oo musta hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabazilla hyvät hampaat ja vaikuttaa katkeralta keski-ikäiseltä oletetulta.
Nabazilla on tekarit! Vieläpä erittäin pieleen tehdyt. Roikkuvat takahampaat on yks suurimmista mokista tekareissa ;)
Luulin, että edes hampaat ovat miehessä aito asia. Pitää muuten pilkkanaan kaikkia talon asukkaita, Jerry reppana meni lankaan, moisen pässin lankaan. Soomi on toosi hyvvä maa, kaikki hölmö vaikka mä rikko sääntöjä hehe he he.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti pihalle Napaz, Heidi, Aleksi ja Rusu
ei Aleksia mutta koko poikakööri nimittävät itseään Roomaksi, ei hyvää päivää
Onko Heidi poika?
Miksi valitsivat Merven eivätkä Tuulaa??? Tai haamu-Lauraa.
No niin, Pirkka häädetään tänään.
Olis kyllä kiva kuullla perusteet miksi Merve eikä Laura.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa Laurassa viehättää kun kukaan ei oo sanonu että se häätöön laitettas.
Sen taktiikka on näkymättömyys ja vaarattomuus. Laurahan kannattaa ottaa finaaliin. Kuka sitä äänestäs? Ihan niin kuin Selviytyjissä.
en ihmettele vaikka voittaisi
Nyt olis ollut tsäänssi saada Tuula ulos. Hölmöt.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olis ollut tsäänssi saada Tuula ulos. Hölmöt.
Tuulan saa kyllä muutenkin.
"No kun Merve oli alusta asti niin siksi ääni Pirkalle..."
oliko ne takit?????