Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Mia on arvaaton tietoisesti.
Aussien BB oli siksi niin miljoona kertaa parempi, että siinä piti pelata liittolaisiakin vastaan!
Jos olisi sama tuotu tähän kauteen, niin olisi nähty keskenään kimpassa olevat perustelemassa miksi minä ansaitsen jäädä taloon eikä noi mun kaverit.
Koko kausi on ollut kahden keskittymän välistä kamppailua, välissä pari suht neutraalia tyyppiä esim. Soffe.
Nytkin jos samalla puolella olisi ollut Reeo, Heidi, Miikka, olisi heidän pitänyt jokaisen puhua toisille omasta puolestaan ja omiaan vastaan.
Puunaama savolais-akka hiiteen talosta masistelemasta ja sotkemasta muiden ilmapiiriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sallan ei olisi kannattanut alkaa läyhäys linjalle, ollut tuolla oma kiva itsensä.
Jossain vaiheessa itse kullekin tulisi heikko hetki, jos tuolla ankeassa "vankilamiljöössä" samoja pärstiä katselee.
Sallahan on läyhännyt alusta asti, kaverina Milla. Kun Milla lähti, Salla on pitänyt läyhäystaukoa, nyt aloitti uudelleen Maniac-Milenan ja Löysä-Lauran kanssa. Ei kannatusääniä Sallalle, paitsi jos Milenan tippuminen on siitä kiinni. Jäädessään taloon Salla saisi maistaa omaa soppaansa.
Ei Sallalle ääniä missään tapauksessa. En ole kertaakaan äänestänyt häntä. Ainoastaan Lauran pudottaminen saisi tietyssä tilanteessa pelaamaan Sallan avulla, mutta tuskin sellaista tilannetta, että kaksi olisi vaan häädössä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Miks nuo naiset ei uskalla Reeolle puhua mitään. Kolmistaan vaan päättää että mitä Reeo aikoo ja ajattelee. Eikö tuu mieleen että Reeolta vois suoraankin kysyä, että mitä ajattelee pisteistä.
Eilen puhuivat ihan suut puhtaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo yhtään varma eikö Heidi olisi häädössä jos Mia pääse yksin päättämään niinu tuolla arvelevat että joku meistä. Milena on häädössä ja Laura noitten puheitten mukaan.
Siis valehtelisiko Millu noin räikeästi ettei äänestä nykyistä omaa tiimiään Heidiä ja Miikkaa?
Vaikea on tietenkin Millun pään sisään mennä, mutta antaisiko 2 p Sallalle tai Miikalle ja 1 pisteen Milenalle? Aika pahasti kypsyi kyllä Milenaan viime viikolla.
Nyt on niin tylsää katsottavaa 24/7 että jotain muuta pitäisi tulla. Nappe olisi voinut vielä jatkaa oli niin viihdyttävä.
Tapettia on äänestetty niin nyt sitä saa.
Toivottavasti Reeo vaan lungisti ehdottaa että jaetaan pisteet 2-2-2 ja sit naiset ei tajua mitään, että mihin se johtaa :D
Sit oli mahdollisesti vaan Milena, Salla ja Laura häädössä.
Huomenna voisi lähteä kaksi Milena ja Millu.
Ärsyttää kun kaikkien pitää tunkea Helsinkiin.
Eihän Reeo ole missään välissä aikonut jyrätä noita naisia neukkarissa, naiset on vaan itse keksineet että että Reeo haluaa väkisin Millun häätöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Milena on saanut Miiankin puolelleen. Eli Miia antaa Reeolle pisteensä. Miia vain kiemurtelee kun ei uskalla sitä ääneen sanoa.
Siinähän antaa Reeolle pisteitä sairaan hyvä pelikiike😁sinne kun joutuu muutkin
Kaninkolot ja kiärmeet haluaa näköjään kotiin viikolla 10,
Voisivatko olla niin tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Eilen selvisi että Reeon ja Heidin ystävyys ei ole tosiaankaan mikään isä-tytär suhde ainakaan Reeon puolelta. Hän sanoi tuhannen tuiterissa: Heidi, sä oot hot ku wings!
En katsonut pidemmälle kun alkoi nolottaa Reeon puolesta. Selvästi hänellä on jotain ajatuksia Heidin suhteen kuten kaikilla miehillä naisten suhteen jotka ovat mukamas pelkkiä kavereita.
Heidin kasvot olivat samaa sävyä wingsien kanssa.
Hei onks tääl ketää, joka tulis hakee mut Kontulan ostarilt, mä haluun mennä sanoo pari halaistuu sanaa sille "Kontulan muijalle". Se vaan siellä ilmasia safkoi vetää ja mä palelen täällä. Enkä saa röökiä ostettua, kun on porttis Ärrälle ja muihi kauppoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, hyvä ylhäiset! Milena 100% varmasti häätöpenkillä 👍🏻👍🏻
24/7 :n katsojana olen nähnyt millainen kiero puukottaja Milena on. Se ei välity niinkään koosteen katsojille. Mielenkiinnolla olen seurannut hänen taivaltaan talossa ja sitä vakuuttunemmaksi olen tullut, että hänen on aika lähteä. Itse hän on kuoppansa kaivannut. Kaikki "läyhääminen" kun ei aina ole eduksi.
Mä pelkään ettei Milena edes ole häätöpenkillä :/ ei sen nimi ole tullut eilen ja tänään ollenkaan esiin.
No, jos joku itsensä suosikiksi kokeva pääsee valitsemaan häädettäviä ei sen tosiaankaan kannata Milenaa nyt häätöön laittaa vaan sellaisia joilla muillakin on ns, suosiota. Milenalla kun ei todella ole minkäänlaisia kansansuosiota on se helppo vastus finaalissa.
Ei noi siitä suosiosta/epäsuosiosta mitään tiedä, Milena pelastui viimeksi.
Ei kiinnosta koko BB enää. Ei mitään mielenkiintoista. Milenaa en halua nähdä en kuulla.
Miikka tiäx,.Laura pyh, Heidi oks, Sallan ääni repii sielua, Reeo ei innosta enää, Millu menköön Danten Helvettiin.
Onpa psk kausi
Talossa kaikista isoin vapaamatkustaja on todellakin Miikka eikä kukaan muu. Miikka sohvalle!
Vierailija kirjoitti:
Talossa kaikista isoin vapaamatkustaja on todellakin Miikka eikä kukaan muu. Miikka sohvalle!
Hän on myös ainoa, joka on julistanut että kaikkien tulee vuorollaan istua sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Joo, hän joka suu vaahdossa HUUSI vapaamatkustajista..
Siis valehtelisiko Millu noin räikeästi ettei äänestä nykyistä omaa tiimiään Heidiä ja Miikkaa?