Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Miten lauseenmuodostus voi olla noin vaikeaa mialla? Tiäks sä, sait sää kiinni, ymmärrätkö?
Onhan se BB:n hyvä pistää puhekielto tiimien väleille kun ovat jo ehtineet supista 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykopaatti: Hallitsevia luonteenpiirteitä ovat muun muassa patologinen valehtelu, manipulointi, katumuksen puute, tunteiden pinnallisuus, kyvyttömyys ottaa vastuuta omasta käyttäytymisestä ja hitonmoinen vallanhimo, usein vähillä "eväillä". Sopii aika hyvin asukkaaseen, joka sanoi itsekin tiedän, että olen tunneköyhä.
Talossa näkee mitä tapahtuu, kun psykopaatti huseeraa vapaasti omia etuja (30 000e) saavuttaakseen. Aika monelta normaalimmalta menee pönttö ihan sekaisin valheiden verkossa eikä tiedä enää mitä uskoa. Pahimmillaan alkaa epäillä jo itseään, kuten Heidi twiitti -casessa. Ilmapiiri on huono siellä, missä psykopaatti milloinkin pyörii. Joillain työpaikoilla huonon ilmapiirin takana voi olla sama kuvio. Harvoin näkee psykopaatin toimintaa niin selkeästi kuin 24/7:sta näin ulkopuolelta katsoessa.Ja moni menee lankaan juuri sen karismaattisen ulkokuoren ja hurmaavan käytöksen takia.
Luuletteko että Milena on tosiaan ollut koulukiusattu taustansa vuoksi, niin kuin väitti. Ketun leivät, sanon minä. Jos joku on kiusannut, niin se on ollut Milena itse.
Näin. Ja voi olla niin, että kiusaamiseen totaalikyllästyneet kiusatut on voineetkin kirjoittaa taululle sen ainoan ikävän asian, jolla ehkä ovat luulleet saavansa satutettua kiusaajaansa. Milenan etniseen taustaan.
Mutta tuollainen tyyppi saa siitä vain lisäpotkua ja oikeutusta kiusaamiselleen - mä arvasin! ne on kaiken lisäksi rassejakin! Mä olin niiiiin oikeassa! Täyspaskoja ja luusereita kaikki! Kyl mä vielä niille näytän ja muistan tän!
Toivottavasti tajuavat laittaa Miikan sohvalle. Milluhan saa nyt myös äänestää Miikkaa. Ei taas Heidiä häätöön. Miikka ite toitottanu koko helvetin kauden et kaikki sohvalle, niin nyt sitä toimintaa!
Vierailija kirjoitti:
Sallaa ei jaksa enää ymmärtää. Harmittaa, että olen sille ääniä antanut, jotta pelastuu.
Nyt kyllä vaikuttaa todella hölmöltä.
Jaksaa jauhaa kakkaa selän takana heti kun Reeo menee ulos tekemään ruokaa tai muita asioita. Säälittävä nainen joten miksi olette häntä äänestäneet? Hän ei tuo mitään hyvää taloon enää. Huonoa sisältöä uusilla keksityillä valheilla mitä Laura,Milena ja Mia tekevät joka ikinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun kaikkien pitää tunkea Helsinkiin.
Miten tuo liittyy Big Brotheriin?
Kaudesta toiseen asukkaista todella moni on niitä Helsingissä asuvia ja nimenomaan niitä Helsinkiin muuttaneita muualla syntyneitä, jotka pitävät ylimielisesti oikeutenaan saada asua Helsingissä ja vain Helsingissä samalla synnyinpaikkaansa ja muita pilkaten. Asun itse Helsingissä vain koska olen Helsingissä syntynyt, kuten on isänikin eli toisen polven paljasjalkainen helsinkiläinen olen, mutta tästä kaupungista en pidä. Siihen syytkin, joista ei kuitenkaan saa puhua.
Huoh papuja kirjoitti:
Puhuu muuten aika paljon siskostaan tuo Laura.
Jännä jos ei ole tuon ikäiseksi mennessä muita ihmissuhteita luomaan kuin tinderseikkailut ja sukulaiset.
Kertoo ihmisestä aika paljon.
Nuo kaikenmaailman dipit ja soosit, joita taas vetävät niitä suolistovaivoja juuri pahasti aiheuttavat. Itse en voi syödä edes laktoositonta kermaviiliä sen aiheuttavien hirvittäviin suolistovaivojen takia. Tuollaisia vetämällä saa helposti myös niitä finnejä. Kai se noiden rasvaisuus ja raskaus ns. tuhtia tavaraa kun ovat syynä tuohon sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on, ettei Reeo, Miikka ja Heidi läyhää seläntakana samallalailla kuin Laura, Milena ja Millu??
Reeo sanoo ne asiat suoraan päin naamaa. Ei tyhjäpäistä käärmenaisista ole kertomaan niin kuin ne asiat ovat. Eikä heidän muunneltuja totuuksia kaikista eri asukkaista.
Vierailija kirjoitti:
Miten lauseenmuodostus voi olla noin vaikeaa mialla? Tiäks sä, sait sää kiinni, ymmärrätkö?
Eikös tuo ole joku radiotoimittaja? Eilisen koostevieraan Karon kanssa samalla kanavalla. Tuota tasoa on nykyisten toimittajien ammattitaso, sitä pierua ja pilluako se siellä radiossakin suoltaa?
Ennen toimittaja oli arvostettu ammatti johon koluttauduttiin, nykyään pääsee kaikenlaiset Nikot ja Millut kunhan on osannut örveltää bbtalossa. Sillä että saako " toimittelijan " äänenkäytöstäkään yhtään selvää ei ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Toi Miikka oksettaa mua
Miksi?
t. ei 24/7 omistava.
Illan koostelähetyksissä Miikasta on saanut ihan hyvän vaikutelman, mutta millainen hän on 24/7:ssa?
Miten noi häätöpisteet annetaan? Onko jo selvinnyt?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tajuavat laittaa Miikan sohvalle. Milluhan saa nyt myös äänestää Miikkaa. Ei taas Heidiä häätöön. Miikka ite toitottanu koko helvetin kauden et kaikki sohvalle, niin nyt sitä toimintaa!
Luulen, että Milena tulee olemaan pistekuningatar tällä kertaa. Se on siinä ja tässä, tuleeko esim. Miikka olemaan sohvalla, antaa todennäköisesti omat 6 pistettänsä Milenalle, samoin varmaankin Heidi antaa täydet 6 Milenalle, Mia antaa myös ehkä jokusen Milenalle. Vaikka käärmekerho antaisi ne kahdet pisteensä Miikalle, Reeolle tai Heidille, eivät ne ehkä jaksa nostaa sohvalle asti. Oletan siis, että ylhäisillä on 6 jokaisella, alhaisilla 1-2 (ainakin Reeolla varmasti vain 1). Jännitys tiivistyy.
Uskon, että Miikka ja varmaan myös Reeo tulevat olemaan finaaliviikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Miikka oksettaa mua
Miksi?
t. ei 24/7 omistava.
Illan koostelähetyksissä Miikasta on saanut ihan hyvän vaikutelman, mutta millainen hän on 24/7:ssa?
Mulla 24/7 ja Miikka yksi lemppareista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun kaikkien pitää tunkea Helsinkiin.
Miten tuo liittyy Big Brotheriin?
Kaudesta toiseen asukkaista todella moni on niitä Helsingissä asuvia ja nimenomaan niitä Helsinkiin muuttaneita muualla syntyneitä, jotka pitävät ylimielisesti oikeutenaan saada asua Helsingissä ja vain Helsingissä samalla synnyinpaikkaansa ja muita pilkaten. Asun itse Helsingissä vain koska olen Helsingissä syntynyt, kuten on isänikin eli toisen polven paljasjalkainen helsinkiläinen olen, mutta tästä kaupungista en pidä. Siihen syytkin, joista ei kuitenkaan saa puhua.
Kuka sun muroihin on kussut vai jäikö lääkkeet ottamatta :D ? Miten luulisit pk-seudun yritysten ja julkisten sektorin pyörivän pelkkien paljasjalkaisten stadilaisten voimin, reps.
Vierailija kirjoitti:
Nuo kaikenmaailman dipit ja soosit, joita taas vetävät niitä suolistovaivoja juuri pahasti aiheuttavat. Itse en voi syödä edes laktoositonta kermaviiliä sen aiheuttavien hirvittäviin suolistovaivojen takia. Tuollaisia vetämällä saa helposti myös niitä finnejä. Kai se noiden rasvaisuus ja raskaus ns. tuhtia tavaraa kun ovat syynä tuohon sitten on.
Jos sinulla on huonokuntoinen suolisto, se ei tarkoita että kaikilla muillakin on. Rasvainen ruoka ei aiheuta finnejä, se on vanha, paikkansapitämätön uskomus.
Vierailija kirjoitti:
Miten noi häätöpisteet annetaan? Onko jo selvinnyt?
Ylhäiset antavat 18 pistettä haluamallaan jaolla, alhaiset 6 pistettä. Jokaisella on vähintään 1 ääni annettavana. Annetaan normaaliin tapaan päiväkirjahuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sallaa ei jaksa enää ymmärtää. Harmittaa, että olen sille ääniä antanut, jotta pelastuu.
Nyt kyllä vaikuttaa todella hölmöltä.Jaksaa jauhaa kakkaa selän takana heti kun Reeo menee ulos tekemään ruokaa tai muita asioita. Säälittävä nainen joten miksi olette häntä äänestäneet? Hän ei tuo mitään hyvää taloon enää. Huonoa sisältöä uusilla keksityillä valheilla mitä Laura,Milena ja Mia tekevät joka ikinen päivä.
Todella inhottaa katsoa tuota Reeon selän takana jauhamista, niin Sallalta (toi Milena sai tuon Sallan pään ihan sekaisin), kuin Lauralta ja Milenalta. No nyt jokainen käy pk:ssa antamassa äänensä ja varmaan muijat äänestää Reeoa. No se on kiitos kahden viikon tsemppaamisesta, ruuan laitosta ja passaamisesta, luulis muijia hävettävän. Toivottavasti häpeävät edes vähän (vaikka tää peliä onkin), kun katsovat heille nauhoitetut 24/7 eli koko kauden. Milloin Reeo tai Miikka tai Heidi on tuolla tavalla haukkuneet/läyhänneet muista asukkaista - ei koskaan eli he kolme ovat ansainneet finaalipaikan.
Niin toivottavasti tuo ankeuttaja Laura katsoo joskus nuo 24/7 -jaksot, asukkaathan tietääkseni saa ne nauhoitettuna koko kauden itselleen katsottavaksi, niin mitenkähän tulisiko Lauralle kertaakaan mieleen, että ehkä tuli sössittyä oma peli tuolla läyhäämisellä ja Reeosta paskan puhumisella. Nytkin tuo lähes 2 vk alhaisissa on Reeo pitänyt muijat ruuassa, tsempannut ja muija vaan läyhää Reeosta selän takana noiden kahden kanssa. Reeo ei aluksi ollut mitenkään mun lempiasukas, mutta tuo altavastaajan rooli sai mut muuttamaan mieleni, ja annan Reeolle ääniä tästä lähtien jos hän on sohvalla.