Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Tää kausi on kyllä kerta kaikkiaan masentavaa katsottavaa.
Ei pysty enää ollenkaan katsomaan Laura-Milena-Salla trioa.
Vaihdettava välittömästi kamera aina toiseen kun nämä kolme asioita yhdessä puivat ja kyräilevät.
Raskasta elämää heillä.
Voimme aivan hyvin nähdä sunnuntaina Varsinais-Suomi vs. Pirkanmaa - maakuntaottelun!
Huvittavintahan tässä on se, että Milena äänestäisi Sallaa silmääkään räpäyttämättä jos tilanne siihen vain tarjoutuisi. Salla-ressukka luulee Milenan nyt olevan hänen ystävänsä.
Milenan mielestä Millulla pitää olla joku sanavalta, mutta Reeolla ei.
Hohhoijaa taas. Tottakai Reeo voi sen oman 1,5 pistettä käyttää mihin haluaa.
Nyt ei ole kyse samanlaisesta päätöksestä kuin viime viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavintahan tässä on se, että Milena äänestäisi Sallaa silmääkään räpäyttämättä jos tilanne siihen vain tarjoutuisi. Salla-ressukka luulee Milenan nyt olevan hänen ystävänsä.
Eiköhän tuo Sallakin loppupeleissä omilla aivoillaan ajattele. Mikään ressukka ei ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, hyvä ylhäiset! Milena 100% varmasti häätöpenkillä 👍🏻👍🏻
24/7 :n katsojana olen nähnyt millainen kiero puukottaja Milena on. Se ei välity niinkään koosteen katsojille. Mielenkiinnolla olen seurannut hänen taivaltaan talossa ja sitä vakuuttunemmaksi olen tullut, että hänen on aika lähteä. Itse hän on kuoppansa kaivannut. Kaikki "läyhääminen" kun ei aina ole eduksi.
Mä pelkään ettei Milena edes ole häätöpenkillä :/ ei sen nimi ole tullut eilen ja tänään ollenkaan esiin.
Milenan nimi ei ole tullut puheissa esille, mutta kyllä se useilla siellä takaraivossa kolkuttaa ja kovaa kolkuttaakin!
Ja juuri nyt klo 12.42 Miikka ja Heidi Milenan nimen ääneen sanoivat.
Luulin jo Milenan muuttuneen parempaan suuntaan, mutta samaa valehtelua ja kovuutta sieltä tulee edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24/7 :n katsojana olen nähnyt millainen kiero puukottaja Milena on. Se ei välity niinkään koosteen katsojille. Mielenkiinnolla olen seurannut hänen taivaltaan talossa ja sitä vakuuttunemmaksi olen tullut, että hänen on aika lähteä. Itse hän on kuoppansa kaivannut. Kaikki "läyhääminen" kun ei aina ole eduksi.
Mä pelkään ettei Milena edes ole häätöpenkillä :/ ei sen nimi ole tullut eilen ja tänään ollenkaan esiin.
No, jos joku itsensä suosikiksi kokeva pääsee valitsemaan häädettäviä ei sen tosiaankaan kannata Milenaa nyt häätöön laittaa vaan sellaisia joilla muillakin on ns, suosiota. Milenalla kun ei todella ole minkäänlaisia kansansuosiota on se helppo vastus finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos joku itsensä suosikiksi kokeva pääsee valitsemaan häädettäviä ei sen tosiaankaan kannata Milenaa nyt häätöön laittaa vaan sellaisia joilla muillakin on ns, suosiota. Milenalla kun ei todella ole minkäänlaisia kansansuosiota on se helppo vastus finaalissa.
Siis minkäänlaista, Sama.
Vierailija kirjoitti:
Reeo eilen yritti Sallalle selittää tuoa kuviota, kysyi että kenelle Salla sitten haluaa äänen antaa jos ei Millulle. Kun tuntuu että nuo naiset ei tuolla ajttele, että jollekin ne pisteet pitää kuitenkin antaa. Sitten itketään ja laitetaan itsensä häätöön kun ei uskalla tehdä päätöksiä.
Se nyt on vaan fakta, että Sallan kannatta miettiä että lähteekö nyt Miikkaa vastaan pelaaman. Jos on mahdollisuus liiton ulkopuolelta valita, niin miksi valitsisi liittolaisen häätöön. Eri asia jos ei ole mahdollisuutta valita, ja on pakko valita.
Miikka ja Heidi laittaa ennemmin Lauran ja Milenen häätöön, kuin Sallan.
Sillä että Salla on heidän liittonsa reunimmainen, ei ole mitään merkitystä koska tässä kohtaa ei tarvitse toisiaan vastaan pelata kuitenkaan.Tuolla Milenan liitossa se Salla vasta heikossa jamassa onkin.
Reeo on luistellut koko kauden läpi kolmikkonsa kanssa. Esim. Lauran päällikkökausilla jeesusteleva Miikka halusi "kaikki sohvalle", kappas ei yhtään haittaa että Salla on viikosta toiseen sohvalla, hän/Heidi/Reeo eivät käytännössä koskaan.
En minä ainakaan aio äänestää kynnysmattoa voittoon, Salla voi pelata omaa peliä, TAI olla Reeon porukan alamaisena, jälkimmäisellä tyylillä ei ansaitse voittoa.
Ja edelleen, jos ajatellaan sitä voittopottia: aina kannattaa miettiä kenen vierellä on se selkein voittaja. Vaikka Milenaa inhoan yli kaiken, jokaisen (siis ihan jokaisen) talossa kannattaisi pitää hänet mukana finaliin saakka. On aika paljon isommat mahkut voittaa jos on noin 50-50 (finaalissa Milena joka ei voita +2muuta) vs. 30-30-30 (finaalissa 3 ns. tasaväkistä)
Jee, hyvältä näyttäää Heidin suhteen, ei ole vaarassa joutua häätöön. Ylhäiset ei nimeä ja alhaiset kääntymässä Miikkaan tai Milluun.
Miks nuo naiset ei uskalla Reeolle puhua mitään. Kolmistaan vaan päättää että mitä Reeo aikoo ja ajattelee. Eikö tuu mieleen että Reeolta vois suoraankin kysyä, että mitä ajattelee pisteistä.
Tuolla on yksi erittäin kova pelaaja, jonka tekemisiin ei ole niin kiinnitetty huomiota, ja se on Millu. Tuo tyttö se vasta osaakin pelata ja pelaa erittäin hyvin.
Ja ei, Millu ei ole oma suosikkini. Kunhan totesin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo Sallakin loppupeleissä omilla aivoillaan ajattele. Mikään ressukka ei ole!
Olen miettinyt tuota Sallan taktiikkaa ja kallistunut kannalle, että hän saattaakin olla ovela ja näyttelee olevansa Milenan "kaveri" . Kyllä hän varmaankin omat ratkaisunsa tekee , kun aika tulee.
En oo yhtään varma eikö Heidi olisi häädössä jos Mia pääse yksin päättämään niinu tuolla arvelevat että joku meistä. Milena on häädössä ja Laura noitten puheitten mukaan.
Onhan toi BB vähän niinkuin elämä.
Ei kukaan yksin tässä elämässä pärjää.
Tiimityötä se elämäkin on, tai vähintään parityötä.
Jokaisella on oltava luottotyyppi.
Luottotyyppejä toisilleen ovat olleet alusta asti toisilleen Heidi, Miikka ja Reeo.
Jokaisella on oma vahvuusalue ja toinen toistaan tukien ovat päässeet viikolle 10 saakka.
Heillä on hyvää huumoria, siihen soppaan lusikaksi Millu, niin finaaliviikon soppa on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on yksi erittäin kova pelaaja, jonka tekemisiin ei ole niin kiinnitetty huomiota, ja se on Millu. Tuo tyttö se vasta osaakin pelata ja pelaa erittäin hyvin.
Ja ei, Millu ei ole oma suosikkini. Kunhan totesin.
Millu ja Hitmix mainittu myös eilisessä koosteessa, jossa vieraana Selviytyjät-Karo. Pitää muuten Selvityjät- podcastia Niko S:n kanssa, joten ei ihme että trans-asukaskin eilen lähetyksessä mainittiin suosikkina. Piiri pieni pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milenan nimi ei ole tullut puheissa esille, mutta kyllä se useilla siellä takaraivossa kolkuttaa ja kovaa kolkuttaakin!
Ja juuri nyt klo 12.42 Miikka ja Heidi Milenan nimen ääneen sanoivat.
nehän sanoi jo illalla Heidi ja Miikka, Mia ei muka hakuais Milenaa ulos