Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
73501/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sunnuntaina häädön jälkeen ylhäiset valitsee yhden alhaisen ylhäisiin tai vaihtaa yhden ylhäisen alhaisiin.

Vierailija
73502/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallan Tarja hahmo on ärsyttävä . Pienenä annoksina menettelisi mutta ei joka käänteessä .

Sallan hahmo ei oo Tarja, vaan kontulan mutsi. Laura on tässä pulijengissä se Tarja. Hyvin vetivät kaikki. Oli parasta BB:tä, mitä oon nähnyt.

Aivan loistavaa komiikkaa! Ja samaistuttavaa sen osalta, että olen asunut Kontulassa ja niiden ostarispurgujen mölinöistä sai "nauttia" lähes päivittäin. Ja Mia oli tässä sketsissä Sallan tytär, joku KP tai PK? Ja Reeo oli Suikkasen Pena, mutta ei se sama Pena, joiden monttubileistä he puhuivat. Jos nyt ymmärsin oikein. :D

Mia oli "Kaasupoljin" = KP.  Kaasu sattuneesta syystä ja "poljettava" pullopalkalla tjms.

Eilisilta oli mulla eka kerta kun talon tapahtumille hymyilin, niin tylsä on tämä kausi ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73503/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofialla aamutakki ollu viikon päivälläkin.

BB toimii pienellä budjetilla. Tietenkin heillä tuolla ylhäisten puolella pitäisi olla silkkiset aamutakit tuollaisten frotee-kylpytakkien ohella.

Vierailija
73504/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miikka jeesusteli taas eilen ettei Reeoa ikinä äänestä. Hyvähän se on sanoa kun Reeo päätetty voittoon tuotannon puolelta. Nythän ei tarvii jännittää kuin ketkä 1-2 on finaalissa Reeon, Miikan ja Heidin lisäksi.

Joo kymmenen kertaa Miikka illalla toisteli 'mun käden kautta et tuu ikinä meneen sohvalle'. Ällöttävän kuulosta. Reeokin tais olla jo kyllästynyt.

Vierailija
73505/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämän santerin lapsuudessa oikein on ollut.

Mies luulee olevansa nainen.

Munat tallella. Ei ole nainen.

Hän on santeri eikä mikään sofia.

Pieleen on mennyt vanhemmilla ja pahasti.

Ja mitäköhän sinäkään tiedät Sofian perheen elämästä😂 Itse olen kuullut sen verran, että Sofian äiti olisi yrittänyt saada Sofiaa käännytettyä mutta ei onnistunut. Ihanko tosissasi väität että Sofian tila on hänen vanhempiensa syytä? Joopa joo.

Vierailija
73506/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katsonut eilistä koostetta, mutta siis mitä! Laura vihdoin taas häädössä. Nyt tuo akka pihalle huomenna Merven kaveriksi jauhamaan kakkaa!

Mikä ilon ja onnen päivä, erään kauppaneuvoksen sanoja lainatakseni 😄

Oot kyllä niin oikeessa!

Vierailija
73507/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämän santerin lapsuudessa oikein on ollut.

Mies luulee olevansa nainen.

Munat tallella. Ei ole nainen.

Hän on santeri eikä mikään sofia.

Pieleen on mennyt vanhemmilla ja pahasti.

Ja mitäköhän sinäkään tiedät Sofian perheen elämästä😂 Itse olen kuullut sen verran, että Sofian äiti olisi yrittänyt saada Sofiaa käännytettyä mutta ei onnistunut. Ihanko tosissasi väität että Sofian tila on hänen vanhempiensa syytä? Joopa joo.

Joo jos lapsesta tulee psykopaatti niin sekin oli tietty vaan vanhempien syytä😂

Vierailija
73508/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millua pierettää ku vedetty siipiä ja herkkuja. Paljastaako tämä salatehtävän? Pierujen haju?

Vierailija
73509/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun tuo Heidi on rakastunut Reeoon 🔥🔥 Katsookin Reeoa kuin koiranpentu märillä silmillä 🤣🤣

Ja tää ukkomies ruokkii tunnetta flirttailemalla 👏👏

Heidi & Reeo

Vierailija
73510/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä olisi ennen kauppaostoksia siirtää miikka et co toiselle puolelle ja vs

Vierailija
73511/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te arvostelette Sofiaa ilkeästi, kun voitte tehdä sen noin anonyyminä, mutta sanonpa vaan, että Sofia on sata kertaa teitä fiksumpi. Sofia ei pilkkaa siellä ketään ja hän on empaattinen, sovitteleva, välittävä ja ystävällinen muita asukkaita kohtaan. Olen nähnyt monasti miten upeasti hän on siellä lohduttanut kanssakilpailijoitaan. "Antakaamme kaikkien kukkien kukkia" se ei ole mitenkään meiltä pois.

Vierailija
73512/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofialla on tuo kynsien näpräily kai joku esitetty naistekeminen

Vierailija
73513/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan jaksetaan kirjoittaa Sofiasta. Eikö voisi tehdä oman ketjun siitä onko hän nyt nainen vai mies. 

Vierailija
73514/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis, että alhaisia ahdistaa, kun Miikka ja Heidi tuijottavat heitä kun he yrittävät levätä. Eikö nuo viihdy yhtään keskenään vai miksi pitää roikkua aidan takana jatkuvasti?

Vierailija
73515/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan jaksetaan kirjoittaa Sofiasta. Eikö voisi tehdä oman ketjun siitä onko hän nyt nainen vai mies. 

Sofia on asukkaana talossa, miksi hänestä ei saisi puhua? Vai pitäisikö tässä tehdä jokaiselle asukkaallee oma ketju?

Vierailija
73516/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo huulten muokkaamiset sekä sallalla et sofialla outoja. Ikihymy tehty leikkaamalla suupieliin.

Vierailija
73517/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallan Tarja hahmo on ärsyttävä . Pienenä annoksina menettelisi mutta ei joka käänteessä .

Sallan hahmo ei oo Tarja, vaan kontulan mutsi. Laura on tässä pulijengissä se Tarja. Hyvin vetivät kaikki. Oli parasta BB:tä, mitä oon nähnyt.

Aivan loistavaa komiikkaa! Ja samaistuttavaa sen osalta, että olen asunut Kontulassa ja niiden ostarispurgujen mölinöistä sai "nauttia" lähes päivittäin. Ja Mia oli tässä sketsissä Sallan tytär, joku KP tai PK? Ja Reeo oli Suikkasen Pena, mutta ei se sama Pena, joiden monttubileistä he puhuivat. Jos nyt ymmärsin oikein. :D

Ja kun Kontulan mutsi Tarjan kanssa puhui mattopyykistä, niin Suikkasen Pena kysyi, että matoista puheen ollen, mites ne leidien omat matot. Mutsi sanoi siihen, että 24 vuotta sitten onneks tuli ainakin pestyä, että ei varmaan muuten olis tuota tytärtä olemassa. 😂😂😂

Vierailija
73518/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun Kontulan mutsi Tarjan kanssa puhui mattopyykistä, niin Suikkasen Pena kysyi, että matoista puheen ollen, mites ne leidien omat matot. Mutsi sanoi siihen, että 24 vuotta sitten onneks tuli ainakin pestyä, että ei varmaan muuten olis tuota tytärtä olemassa. 😂😂😂

Itsekin olin siinä vähän punaviinipäissäni, kun tota kuuntelin. Meinasi viinit suihkuta nenän kautta ulos, kun räkätin niin paljon. Ihanat Salla, Reeo ja kumppanit! 😂😅

Vierailija
73519/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulis, että alhaisia ahdistaa, kun Miikka ja Heidi tuijottavat heitä kun he yrittävät levätä. Eikö nuo viihdy yhtään keskenään vai miksi pitää roikkua aidan takana jatkuvasti?

Miikka ja Heidi ovat aivan avuttomia ilman palvomaansa Reeoa. Tässä alkuajan roomalaisten aivopesu näkyy. Kummallakaan ei mitään uskallusta omaan peliin, sääli.

Vierailija
73520/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sofialle ei riittänyt liiketalouden opinnot ja markkinointiin erikoistuminen AMK:ssa Suomessa? Suomessa tuota Sofian koulutusta vastaavaa koulutusta on kai vain Lahdessa ja Aallossa.

Ketju on lukittu.