Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ollut kauan aikaa sitten tullut 4D-dokumentti (en muista), jossa
1) Mieshenkilö rakasteli kuplavolkkarin kanssa, arvaatte kyllä mihin tunki sen
2) Sokea mies, joka asui matkailuautossa/vaunussa pellon laidalla, avioitui lehmän kanssa
3) Eiffel-torniin rakastunut nainen halaili ja pussaili sitä kiihkeästi.
Millä tavalla tämä liittyy BB:iin?
Reeo, Heidi ja Laura on tämän kauden selkeä Top 3. Ja kyllähän asukkaat se nyt itsekin tietävät.. ja jos finaalissa on vikana sunnuntaina 4. Niin se neljäs ei tosiaan ääniä juuri saa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jotenkin kestä katsoa kun Heidi on kännissä.
Mä en kestä katsoa koko ylhäisten sakkia kun koko porukka on tylsää ja ikävää, tappavan tylsiä tai ilkeitä piilovattuilijoita.
Huomaa vain millainen Miikka on pikkuisessa humalassa. Kettuilee muille hänen olevan päällikkö ja hallitsevan koko taloa.
Miikassa on vähän tollasta alemmuudentuntoisen pätijän vikaa.
Reeon suosion ymmmärrän helposti, mutta en Miikan. Miikka on hölösuu päsmäri joka ei hallitse tunteen purkauksiaan eikä erityisesti osaa mitään. Ei ole erityisen hauska, ei nokkela, ei fiksu. Reeon siivellä mennyt ja liittolaisena.
Onhan Reeo täysin vastenmielinen ihminen, täysin turha tässä maailmassa, mutta olet oikeassa siinä, että Miikka on vielä turhempi (jos mahdollista). ehkä juuri ja juuri pystyy raahautumaan täss äelämässä eteenpäin kun kantaa niitä laatikoita siellä varastossa. Mutta jos minä olisin Miikan tyttöystävä, niin tekisin kyllä ratkaisun ja juoksisin kauas vielä kun on mahdollista kun tuo on talossa.
Transnainen on transsukupuolinen henkilö, joka on syntymässään määritelty mieheksi, mutta joka kokee olevansa nainen, sanoo WIKIPEDIA.
on MÄÄRITELTY siis MIEHEKSI, ... KOKEE ITSE olevansa nainen,
Muiden ei käsittääkseni tarvitse kokea naiseksi, jos ei halua. Olkoon siis mies.
Vierailija kirjoitti:
Herrajumala miten kuvottava peräkammarin rasvatukkainen tyttö tuo Heidi on, kun kyttää Sallan pitsan syömistä.
Sulla taisi olla ymmärryshäiriö mitä näit? Heidihan halusi mennä vaan keskusteleman hänen kanssaan.Luultavasti huono omatunto kolkutteli kun ei voinut pelastaa sitä. Onneksi Salla keksi hätävalheen ja sai sen pois nukkumaan ,kun varastunnit menivät niin nopsaa....
Muutoin olen sitä mieltä, että täällä on ihmiisä kirjoittelemassa jotka ovat selvästikin alakoulutasoa...
Sofia nyt ulos! Hän tuskin tulee saamaan nimeämispisteitä talossa eli nyt kun tekopyhästi jaloa esittäen ja erityisesti ylimielisen varmana omasta suosiostaan laittoi itsensä häätöön, kotimatkalle vaan. Lisäksihän hänellä on koko ajan tyylsää, ei osallistu tehtäviin paitsi vain ollen läsnä provosoivissa asuissaan. Tuntikausia päivittäin meikkailee ja keimailee peilin edessä, on erittäin tietoinen kameroista. On tässä viikkojen aikana jo riittävästi saanut mainostaa bisneksiään. Nyt siis Sofia sohvalta studioon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia on niin sydämellinen ihminen. Ei puhu selän takana pahaa vaan kertoo aina rehdisti päin naamaa, mut silti nätisti. Toivottavasti voittaa, eikä reeo
Kaunis, solakka, hurmaava ja ihastuttava tyttönen, meikattuna.
Tasa-arvon nimissä totean, että kun kausi alkoi, taloon asteli 6 naista ja 6 miestä. Santeri oli yksi miehistä.
Totean, että siellä ei ole ketään Santeria. Totean, että siellä on Sofia. Totean, että hän on virallisesti nainen. Totean, että sinä olet suorastaan sairaalloisen kiinnostunut hänen alushousujensa sisällöstä.
Mahtaako henkilötunnus olla miehen vai naisen? 6 naista ja 6 miestä meni taloon.
Se (henkilötunnus) ei ole meidän ongelma, voit olla ihan huoleti.
Piikkari Iita kartanolle. Pitää tehtävä alueellekin laittaa latexia naamaan. Muutenkin niin naukuva ja äkly tyyppi *oksentaa*
Pihalle vaan kolisteleen piikkareittensa kanssa.
Alhaisten porukka on niin hulvaton . Ei haittaisi vaikka koko porukka olisi finaalissa .
Vierailija kirjoitti:
Joku aiemmin sanoi, ettei noita Reeon naaman kuvottavia paiseita saa kutsua syyliksi. Voisko se keskustelija tulla sanomaan millä nimellä niitä sitten kutsutaan?
luomia. Itse oon 2 luomea poistattanut kasvoilta
Pidetään Laura talossa finaaliin asti. Hän on joutunut taistelemaan talossa ylivoimaa vastaan. Hänen sitkeyttään pitää arvostaa.
Sofii pois huomenna ja sen jälkeen vapaamatkustaja ja Reeon kainaloinen Miikka.
Vierailija kirjoitti:
Transnainen on transsukupuolinen henkilö, joka on syntymässään määritelty mieheksi, mutta joka kokee olevansa nainen, sanoo WIKIPEDIA.
Muiden ei käsittääkseni tarvitse kokea naiseksi, jos ei halua. Olkoon siis mies.
Olet sairas ja tarvitset hoitoa tuohon ylenpalttiseen kiinnostukseesi ihmisen sukupuolesta.
Noista kolmesta toivon eniten Lauran tippuvan.
Onko se edes mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä se jaksat jankuttaa. Mikä siinä on niin vaikea tajuta että hän on transnainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas ja tarvitset hoitoa tuohon ylenpalttiseen kiinnostukseesi ihmisen sukupuolesta.
Olenko sairas, jos esitän faktatietoa mukaan tähän keskusteluun. Meillä molemmilla on oikeus mielipiteisiimme. Voisitko olla niin suvaitsevainen, että hyväksyt tämän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia on niin sydämellinen ihminen. Ei puhu selän takana pahaa vaan kertoo aina rehdisti päin naamaa, mut silti nätisti. Toivottavasti voittaa, eikä reeo
tyttönen? silhän on munat.
Ylilaudalta löytyy kuvia niistä jos jotain kiinnostaa
Oletko kaapissa? Miksi sinua kiinnostaa hänen alushousujensa sisältö noin kovasti? Milloin aiot tulla ulos kaapista?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kuvottava rupinaama tuo Reeo. Miksi ihmeessä se on ylipäänsä valitti taloon? Nelonen halusi tuputtaa sitä katsojille?
SInulla on näköjään aika paha asennevamma ja olet aivan kuin alakoululaiset konsanaan.
Ei BB talo ole missikisat, jos olet vaikka erehtynyt siina? Taitanee itselläsi olla ne peräpukamat omassa nassussasi kun niin surutta toista arvostelet. Voisit hävetä...hyi h......
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kuvottava rupinaama tuo Reeo. Miksi ihmeessä se on ylipäänsä valitti taloon? Nelonen halusi tuputtaa sitä katsojille?
Ei sinun ole pakko katsoa bb:tä, jos Reeo sinua kuvottaa. Minusta sinä itse olet keskenkasvuinen hahmo ja toivon että sinustakin joskus aikuisena tulisi Reeon kaltainen fiksu, empaattinen, kannustava, hyväntahtoinen ihminen, jolla olisi laaja sinusta pitävä ystävä-/lähipiiri.. Siihen taitaa kyllä kulua aikaa, mutta toivon sinulle kuitenkin onnistumista aikuisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvon nimissä totean, että kun kausi alkoi, taloon asteli 6 naista ja 6 miestä. Santeri oli yksi miehistä.
Totean, että siellä ei ole ketään Santeria. Totean, että siellä on Sofia. Totean, että hän on virallisesti nainen. Totean, että sinä olet suorastaan sairaalloisen kiinnostunut hänen alushousujensa sisällöstä.
No ei kyllä voi olla nainen koska sen kuvista netissä näkee ihan selvästi, että munat sillä on. Niitä runkkuvideoita löytyy useampikin
Ainakin eilisessä koosteessa varkaana ylitti itsensä täysin ja pelasti porukan. Sitäpaitsi heilä oli hervottoman hauskaakin kaiken lisäksi. Hän osaa jutella muutakin kun vaan jaskaa toisista. Mikä se oli se verkkokauppabannikin...