Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Kaamee silmälasikyy tuo Sallakin. Ei ihme, että tulee hyvin toimeen käärmesilmä-Reeon kanssa.
Miika sais poistua talosta . Ainoa Milenan lisäksi joka ärsyttää . Minä minä minä mielisteliä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia on jo palkkansa talovierailusta saanut ja todennut monta kertaa ettei edes tarvitse voittoa.
Eiköhän Sofia ole siis vain laskenut, ettei saa enää riittävästi positiivisia kokemuksia loppuajasta kun Nabazkin on poissa ja talossa vallitsee jako.
Uskon siis, että sinnuntaina tuotanto masinoi yllätyshäädön ja Sofia yllättäen häädetään.Ei ole edes yllätyshäätö... Eli kyllä Soffe tippuu nyt todennäköisimmin.
Kyllä niitä satenkaari ihmisiä riittää häntä äänestämään. Pahoin pelkään että Salla tippuu vaikka Sofian toivoisi tippuvan. Hänellä ei liene rahastakaan puutetta? Plussana hänelle siitä, että sanoi Milenalle aika suoraan sen käytöksestä, mutta sehän kaikui kuin kuuroille korville, jotain vaan mutisi...naama oli kuitenkin kaiken aikaa norsun veellä....
Salla oli kyllä eilisessä koosteessa parhaimmillaan. Oli todella vaihteeksi mukava katsoa BBtä, kun ei ollut jaskanjauhamista eikä panettelua ja alhaisilla oli todella hauskaa siinä kaiken kurjuuden keskellä. Hyvä kun saivat varastettua ruokaa. Heillä oli todella lämmin tunnelma kun olivat onnistuneet...
Sallalla leikkasi kyllä hyvin kun Heidi änkesi "keskustelemaan" ,niin sanoi jo ottaneensa "unipillerinsä" ja kohta on kanttuvei :=)) Kaikki meni täydestä kun väärä raha mitä kertoili, kun Heidiinkin törmäili keittiössä.
"Oli lupa käydä jääkaapilla" :=)
Mahtoi Reeon tekemä ruoka maistua porukalle ja ne oheistuotteet..:=)) Hyvä alhaiset....täydet pisteet teille.
Mieluummin Soffe pois kun kukaan muu nyt koska tuntuisi olevan asennoitunut lähtemään...kait?
Milena sitten viikon päästä...
Laura on kyllä tylsä ja jotenkin nolo olo tulee usein kun sitä kattoo (koittaa keksimällä keksiä jotain läppiä jne.) 😬 enkä ole edes Reeo fani. Mun mielestä Lauran on vaan aika nyt lähteä.
Herrajumala miten kuvottava peräkammarin rasvatukkainen tyttö tuo Heidi on, kun kyttää Sallan pitsan syömistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia on niin sydämellinen ihminen. Ei puhu selän takana pahaa vaan kertoo aina rehdisti päin naamaa, mut silti nätisti. Toivottavasti voittaa, eikä reeo
Kaunis, solakka, hurmaava ja ihastuttava tyttönen, meikattuna.
Tasa-arvon nimissä totean, että kun kausi alkoi, taloon asteli 6 naista ja 6 miestä. Santeri oli yksi miehistä.
Totean, että siellä ei ole ketään Santeria. Totean, että siellä on Sofia. Totean, että hän on virallisesti nainen. Totean, että sinä olet suorastaan sairaalloisen kiinnostunut hänen alushousujensa sisällöstä.
Aikas moni on, jos sillä tienaa 12 000 kuussa puhtoisena käteen.
eri
Minua ei anakaan kiinosta, totesin vain, että on mies.
Sofialla on käsittääkseni hurjan vaativa maku, kuka tahansa tallaaja ja tyhjätasku tuskin käy.
Vierailija kirjoitti:
Kaamee silmälasikyy tuo Sallakin. Ei ihme, että tulee hyvin toimeen käärmesilmä-Reeon kanssa.
Millehän kehitystasolle mahdat olla jäänyt? Alakoulussa haukuttiin kaverita, joilla oli silmälasit. Sinä olet nyt juuri heidän tasollaan...Otappa parit punaiset onnellisuuspillerit kun tunutuu olevan niin raskasta BB katselu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia on niin sydämellinen ihminen. Ei puhu selän takana pahaa vaan kertoo aina rehdisti päin naamaa, mut silti nätisti. Toivottavasti voittaa, eikä reeo
Kaunis, solakka, hurmaava ja ihastuttava tyttönen, meikattuna.
Tasa-arvon nimissä totean, että kun kausi alkoi, taloon asteli 6 naista ja 6 miestä. Santeri oli yksi miehistä.
Totean, että siellä ei ole ketään Santeria. Totean, että siellä on Sofia. Totean, että hän on virallisesti nainen. Totean, että sinä olet suorastaan sairaalloisen kiinnostunut hänen alushousujensa sisällöstä.
Aikas moni on, jos sillä tienaa 12 000 kuussa puhtoisena käteen.
eri
Minua ei anakaan kiinosta, totesin vain, että on mies.
Sofialla on käsittääkseni hurjan vaativa maku, kuka tahansa tallaaja ja tyhjätasku tuskin käy.
Muistatte väätin. Sofia kertoi että "eliittieskortit" tienaava niin hyvin. Omista tienesteistään ei puhunut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jotenkin kestä katsoa kun Heidi on kännissä.
Mä en kestä katsoa koko ylhäisten sakkia kun koko porukka on tylsää ja ikävää, tappavan tylsiä tai ilkeitä piilovattuilijoita.
Huomaa vain millainen Miikka on pikkuisessa humalassa. Kettuilee muille hänen olevan päällikkö ja hallitsevan koko taloa.
Miikassa on vähän tollasta alemmuudentuntoisen pätijän vikaa.
Reeon suosion ymmmärrän helposti, mutta en Miikan. Miikka on hölösuu päsmäri joka ei hallitse tunteen purkauksiaan eikä erityisesti osaa mitään. Ei ole erityisen hauska, ei nokkela, ei fiksu. Reeon siivellä mennyt ja liittolaisena.
Joku siellä taisi kertoa isoista tuloistaan. Taxman ei välttämättä tutki tuloja ja veroja sen tarkemmin, jos sattuukin itse olemaan asiakas.
Eipä noista kolmesta ehdottomasti kenenkään tarvitsi lähteä mutta väki vähenee . Eniten kumminkin toivon Lauran jäävän .
Vierailija kirjoitti:
Reeo on asiallisin asukas talossa.
T: Bonuslapsi
Täähän on ihan selkeetä, että Sofia tippuu. Lauralla paljon enemmän äänestäjiä, ja Sallaa äänestävää Reeojengi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jotenkin kestä katsoa kun Heidi on kännissä.
Mä en kestä katsoa koko ylhäisten sakkia kun koko porukka on tylsää ja ikävää, tappavan tylsiä tai ilkeitä piilovattuilijoita.
Huomaa vain millainen Miikka on pikkuisessa humalassa. Kettuilee muille hänen olevan päällikkö ja hallitsevan koko taloa.
Miikassa on vähän tollasta alemmuudentuntoisen pätijän vikaa.
Reeon suosion ymmmärrän helposti, mutta en Miikan. Miikka on hölösuu päsmäri joka ei hallitse tunteen purkauksiaan eikä erityisesti osaa mitään. Ei ole erityisen hauska, ei nokkela, ei fiksu. Reeon siivellä mennyt ja liittolaisena.
Jos Miika poistuisi ei mikään muuttuisi .
Vierailija kirjoitti:
Laura on kyllä tylsä ja jotenkin nolo olo tulee usein kun sitä kattoo (koittaa keksimällä keksiä jotain läppiä jne.) 😬 enkä ole edes Reeo fani. Mun mielestä Lauran on vaan aika nyt lähteä.
Sofia olisi jo valmis koska Nabbe lähti niin ei ole oikein ketään siellä. On lähentynyt kyllä Miikan ja Heidin kanssa. Tämä Mian tilalle itsensä paneminen taitaa kuienkin olla peliliike, jos on varma, että hänet pidetään talossa. Sallaa ei missään nimessä saa äänestää pois koska ainakin eilen oli niin hauska katsella kun se touhusi varkaana ja selvisi hienosti Heidistä ja kyselyistä.
Muuten jos Salla on finaalissa vaikka Reeon, Heidin ja Lauran kanssa niin saa varmaan pari prosenttia äänistä. Kun on koko kauden päässyt jatkoon vain koska on ollut Reeon tiimin puolesta äänestäjä 🤭 aika karua
Vierailija kirjoitti:
Joku siellä taisi kertoa isoista tuloistaan. Taxman ei välttämättä tutki tuloja ja veroja sen tarkemmin, jos sattuukin itse olemaan asiakas.
Hehe ja varsinkaan kun ei ole edes verolla täällä Suomessa...
Miesnainen tod.näk lähtee ja ihan hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa kun Sofia laittoi itsensä häätöön ettei Mia joutuis. Sama Heidin kohalla mietti että laittaa ittensä ettei Salla joutuis. Luulis että tekee kaiken että ei ite joutuis häätöpenkille. Näiden lojaalius menee kyllä aika pitkälle tuossa kisassa.
Tällä kaudella entistä enemmän haisee kässäri etukäteen
Soffe varmasti myös pyydetty tuonne sekoittamaan pakkaa.
Niin helposti tuotanto suhmuroi noiden palkkien kanssa.
Edelliskauden osallistujista eräs on antanut striimeissään ymmärtää, että oli sovittu etukäteen että pääsee finaaliviikolle, mutta ei voita. Saa rutkasti näin lisää julkisuutta itselleen. Ja hommahan toimi
Vierailija