Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia on kyllä uskomattoman tylsä. Mitä tekee talossa kun ei osaa bileistäkään nauttia? Uskomaton ankeuttaja, mutta onneksi tässä saa sentään seurata vain toista parempaa seuruetta.
Sofia ei voi nauttia kun toiset kärsii, ei tiedä että saavat safkaa ja juominkeja
Kilin vtut, sillä ei vain ole tuolla ketään muuta kuin Millu ja sen se sieltä seurakseen haluaisi. Muista välitä pskan vertaa.
Mä en jotenkin kestä katsoa kun Heidi on kännissä.
On kyllä syvältä, että BB ei saanut järkättyä näille tänä vuonna edes Halloween-bileitä. Alkaako olemaan formaatti taas tiensä päässä ja nelosen rahat loppu?
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä katsoa koko ylhäisten sakkia kun koko porukka on tylsää ja ikävää, tappavan tylsiä tai ilkeitä piilovattuilijoita.
Ai saakeli alhaisilla hauskaa koosteessa. Salla, Millu ja Laura nauraa kippurassa. Reeo puistelee päätä hymyillen niiden jutuille samalla kun tekee tehtävää. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä katsoa koko ylhäisten sakkia kun koko porukka on tylsää ja ikävää, tappavan tylsiä tai ilkeitä piilovattuilijoita.
Huomaa vain millainen Miikka on pikkuisessa humalassa. Kettuilee muille hänen olevan päällikkö ja hallitsevan koko taloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia puhui, että ei haluaisi luovuttaa,mutta ei jaksa olla,jos kahtiajako kestää eikä halua alhaiseksi.
Sofia on laittanut itsensä äänestykseenPuhuu kylläkin, että ei jaksa kahtiajakoa ylipäätään. Ei mitään äsken ainakaan sanonut alhaiseksi joutumisesta. Ei vaan jaksa tuollaista kahtiajakoa missä lähimmät ystävät on toisella puolella. Ihan ymmärrettävää ja typerää näissä tilanteissa puhua jostain luovuttamisesta. On halunnut jotain asiaa, päässyt, ja nyt homma mennyt tylsäksi. Sama se on asukkaillakin, yksi elämä käytössä, mikä järki käyttää päivääkään siitä tuolla maaten tylsissään ja hajottaa sillä itsensä? En mä ajattele muutenkaan, että vaikka joku kouluun hakeminen, pääseminen ja lopettaminen, olisi mitään luovuttamista. Mielipiteet muuttuu. Aiemmilla kausilla noin raju kahtiajako on tehty alussa, mut nyt ovat jo ystävystyneet ja "tiimit" on pienet, niin entistä vähemmän ihmisiä joiden kanssa tulla hyvin toimeen. En mäkään haluaisi katsoa vierestä, kun hyvä ystävä on nälässä ja kylmässä, saati olla jonku Heidin tai Milenan seurana 24/7. En käyttäisi elämästäni päivääkään siihen. Mun mielestä järkevää ja itsensä kunnioittamista, ei mitään luovuttamista. Luovuttamista olis jäädä tonne makaamaan vaikka ei yhtään viihdy. Luovuttamisesta voi puhua pitkän parisuhteen lopetuksesta tai tai muusta merkityksellisestä, mutta noi on BB-talossa. Jos ei huvita niin lähtee pois. EI ne ole kenellekään mitään velkaa.
Se on korvien välissä miten tylsää elämä on. Tuo on BB talo.
Vierailija kirjoitti:
Siitä tulee ihan ylirasittava. Heidin kannattaisi pysyä erossa alkoholista.
Vierailija kirjoitti:
Hih miten hauskaa alhaisilla. Salla yliveto.
Sallalla kilahtanut päähän
On tämä yksi lastentarha-BB. Kun ylhäisö saa wingsejä, pitää tietysti alhaistenkin saada, ettei vaan kenellekään tule paha mieli. Lisäksi saavat nukkua sisällä, ei olisi onnistunut vanhoina hyvinä aikoina.
Millu pirtsakkana päiväkirjahuoneessa. :D
Onkohan Reeo ihastunut keneenkään talossa? 2kk ilman naisen lämpöä voi tehdä tepposensa.
Hyväntuulinen porukka kirjoitti:
Ai saakeli alhaisilla hauskaa koosteessa. Salla, Millu ja Laura nauraa kippurassa. Reeo puistelee päätä hymyillen niiden jutuille samalla kun tekee tehtävää. :D
Olipas tartuttavaa naurua. :) Mukava nähdä heidät iloisena.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Reeo ihastunut keneenkään talossa? 2kk ilman naisen lämpöä voi tehdä tepposensa.
Heidi vois tarjoo sille -(I)-
Sallasta niin huomaa, että on kännissä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kahtiajaosa näkee hyvin ketkä on niitä tylsiä ja ankeita ihmisiä. Eli ylhäiset. Alhaisten puolella on jokaisesta parivaljakosta se hauskempi osapuoli. Alhaiset häätöön kiitos!
Alhaisethan on häädössä, luojan kiitos. Toivottavasti päästään ankeuttajaLaurasta eroon!
Laura ei ole ankeuttaja, etkä pääse hänestä eroon muuten kuin lopettamalla ohjelman seuraamisen.
Onhan. Tuosta sitrruunanaamasta saa hymynkareen esiin vain silloin jos on viinaa tiedossa tai mahdollisuus haukkua toisia selän takana. Muuten on niin tympeä, ilmeetön ja huumorintajuton ihminen.
Kun ihana Napaz lähti niin meni innostus koko ohjelmaan.
Heidi ja Milena kehuivat molemmat olevansa hyviä tuollaisissa kuution kokoamisissa, ennen tehtävän alkua. Oli ääni muuttunut kellossa Heidilläkin. Päiväkirjahuoneessa kertoi ettei kukaan heistä ole hyvä tuollaisessa. :D
Ihmeellistä omakehua.
Puhuu kylläkin, että ei jaksa kahtiajakoa ylipäätään. Ei mitään äsken ainakaan sanonut alhaiseksi joutumisesta. Ei vaan jaksa tuollaista kahtiajakoa missä lähimmät ystävät on toisella puolella. Ihan ymmärrettävää ja typerää näissä tilanteissa puhua jostain luovuttamisesta. On halunnut jotain asiaa, päässyt, ja nyt homma mennyt tylsäksi. Sama se on asukkaillakin, yksi elämä käytössä, mikä järki käyttää päivääkään siitä tuolla maaten tylsissään ja hajottaa sillä itsensä? En mä ajattele muutenkaan, että vaikka joku kouluun hakeminen, pääseminen ja lopettaminen, olisi mitään luovuttamista. Mielipiteet muuttuu. Aiemmilla kausilla noin raju kahtiajako on tehty alussa, mut nyt ovat jo ystävystyneet ja "tiimit" on pienet, niin entistä vähemmän ihmisiä joiden kanssa tulla hyvin toimeen. En mäkään haluaisi katsoa vierestä, kun hyvä ystävä on nälässä ja kylmässä, saati olla jonku Heidin tai Milenan seurana 24/7. En käyttäisi elämästäni päivääkään siihen. Mun mielestä järkevää ja itsensä kunnioittamista, ei mitään luovuttamista. Luovuttamista olis jäädä tonne makaamaan vaikka ei yhtään viihdy. Luovuttamisesta voi puhua pitkän parisuhteen lopetuksesta tai tai muusta merkityksellisestä, mutta noi on BB-talossa. Jos ei huvita niin lähtee pois. EI ne ole kenellekään mitään velkaa.