Ai miten ihana hörppiä aamukahvia pakkasaamuna takkatulen lämmössä
Ei edes paljon harmita kipeä jalka, jonka takia olen saikulla.
Nautin.
Kommentit (18)
Pikakahvia vetoisassa yxiössä. Brrr.
Aamukahvit, muutama mukillinen kuuluu juoda terassilla ulkona tupakan kanssa nautiskellen. Lampaantalja tuolilla lämmittämässä.
Jaa, no miksi et ole ulkona nauttimassa siitä pakkasesta?
Joo mukava on tulistella ja syödä rauhassa hyvää aamupalaa etätöissä. Rauha.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no miksi et ole ulkona nauttimassa siitä pakkasesta?
Pakkasesta ei voi nauttia.
Aamukahvi porisi puuhellalla, mökki on lämmin, ja nyt kamppeet niskaan ja lenkille koirien kanssa. Viimeinen viikko mökkeilyä, sunnuntaina muutto kaupunkiin 😭
Itse en jaksanut lähteä töihin vaan pidän Temutus-päivän, shoppailen Temusta kaikkea kivaa myös joululahjatkin.
Kahvia ja takkatulta täälläkin, tosin ihan vapaapäivällä.
Kahvi on kolonialistinen jäänne, josta valkoisen ihmisen pitää tuntea ikuisesti riistäjäisännän huonoa omaatuntoa! Ja jos ette tiedä jo, niin tiedoksi teille takkatulen ääressä lämmittelijöille, että aiheutatte pienhiukkaspäästöjä asuinalueenne ihmisille, jotka altistuvat hedonistisen itsekkyytenne takia keuhkosyöpää aiheuttaville aineille. Joukossa voi olla myös lapsia!
Vierailija kirjoitti:
Ap on vain mulkkua vaille.
Veikkaan että hänellä on mulkku kotona, joka tekee hänelle ne takkapuut.
Kolme astetta on pakkasta meilläpäin tänä aamuna. Ekaksi keittiön puuhellaan tuli ja sitten kahvipannu porisemaan ja pieneen kattilaan maitoa lämpiämään. Kissalle ruokaa kuppiin. Kello on vähän vaille 6 aamulla. Kävelin talon ympäri ja katselin huurteista maisemaa ja tein aamuiset jäykkäniskavoimistelut ulkona. Sitten kahville. Eläkeläinen 75 v.
Ja mä en saanut tuota prkl takkaa syttymään! Kohta 4h yrittänyt. Hormi on kylmä kun ei ole käytetty ja tänäaamuna -12!
Vierailija kirjoitti:
Ja mä en saanut tuota prkl takkaa syttymään! Kohta 4h yrittänyt. Hormi on kylmä kun ei ole käytetty ja tänäaamuna -12!
Kyllähän se syttyy, mutta saattaa savuttaa. Polta tulta esim. sanomalehteä muurin alahormissa niin pikku hiljaa veto alkaa toimia oikein päin. Jos puut ei syty niin vaihda kuivempiin.
Kylmä ja juon rooibos teetä koska yritän alentaa verenpainetta :(
Vierailija kirjoitti:
Aamukahvi porisi puuhellalla, mökki on lämmin, ja nyt kamppeet niskaan ja lenkille koirien kanssa. Viimeinen viikko mökkeilyä, sunnuntaina muutto kaupunkiin 😭
Miks muuttaa kaupunkii jos se itkettää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se syttyy, mutta saattaa savuttaa. Polta tulta esim. sanomalehteä muurin alahormissa niin pikku hiljaa veto alkaa toimia oikein päin. Jos puut ei syty niin vaihda kuivempiin.
Tuota....
Olen polttanut paperia ja pahvia varmaan muinoisen puhelinluettelon verran. Puut ovat olleet > 22 asteessa viime huhtikuusta lähtien joten lienevät kuivia. On tuohta, steariinia yms
Seuraava hyvä neuvo
No kuulostaa ihanalle! Itse lähden kohta käynnistelemään autoa ja hurautan työpaikalle, lähipäivä tänään..