Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
72421/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteet tulee hyvin esille, kun eivät välitä enää kameroista. Ei ole yhtään ihme, että joitain sanotaan käärmeiksi.😂

Vierailija
72422/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääköhän taas Laura itkukortin, jos on häätöön joutumassa.

Viimeksi meni Miikka ja Reeo vipuun eikä edes kiitosta saanut Lauralta vaikka pelastivat sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
72423/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se härski Laura aina vaan selkään puukottamassa.

Vierailija
72424/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonteet tulee hyvin esille, kun eivät välitä enää kameroista. Ei ole yhtään ihme, että joitain sanotaan käärmeiksi.😂

Ja kaiken lisäksi käärmeet tietää kuka kirjoitti kuuluisan twiitin, Reeo otti sen illalla puheeksi, niin Mia lähes myönsi, että tietää sen ja Laura meni ihan vaikeaksi, ja sanoi ettei muka tiedä kirjoittajaa. V...tu mitä muijia, antaneet Milenan syyttää koko ajan Heidiä vaikka ovat tienneet kuka kirjoitti, Reeo sanoi et oliko Merve vai Aleksi, mut eivät myöntänyt.

Vierailija
72425/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä Reeo tekee tai sanoo niin täällä joku aina moittii ja kokee kaiken kiusaamiseksi tai vähintäänkin epämukavaksi. Reeo sitä ja Reeo tätä, Reeo tota. Ja kaikki muut ovat kuin enkeleitä toisillensa. 😂 On se viha niin vahva, se tekee tepposensa. Ihan kuin Krisunkin kaudella.. hänestäkin keksittiin vaikka mitä pskaa.

Vierailija
72426/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häädössä on Laura, Sofia ja Salla, annan ääneni Soffelle ja Sallalle. Laura seuraavaksi kotiin!

Vierailija
72427/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kamerat ei toimi. 

Vierailija
72428/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rivien välistä olen lukenut että häädössä Soffe, Laura ja Salla

Todella toivon, että alhaiset saisi nimittää häätöön yhden ylhäisistä, eli Milenan.

Vierailija
72429/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika törkeää sanoa Milenaa pahikseksi.

No.... koosteessa se tuli aika vahvastikin ilmi. Hänen kasvojen eleistä oikein näki sen vtutuksen kun ensiksi itse kieltäytyi, huom. IHAN ITSE antamasta armoa alhaisille ja sitten kun Miikka suostuikin niin haukkui ihan itse muut lyttyyn kun eivät lähteneet tuohon pahansuopa-Milenan kelkkaan mukaan. Kyllä Milena ihan itse aiheuttaa OMALLA KÄYTÖKSELLÄÄN näitä tilanteita vaikka onkin kova syyttelemään muita ja uhriutumaan.

Kyllä, mutta mistä se käytös alkoi? Milena oli alussa oikein ok oloinen tyyppi, mutta sitten häntä alettiin kiusaamaan syrjimällä ja jättämällä joukon ulkopuolelle. Ihanko tosiaan ihmiset ovat sokeita tuolle ilmiölle.

Vierailija
72430/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauran ruttuturpa alkaa oikeesti jo ärsyttämään. Välillä hänestä tuleekin sellaiset vibat ettei edes haluaisi olla tuolla. Ottaa kaikki ns. vastoinkäymiset liian raskaasti. Eilisessä koosteessa ei tainnut tehdä muuta kuin nyrpistää nokkaansa ja valittaa? Tosi näkymätön, aina kovan paikan tullen. Sitten kasvot kuin Naantalin aurinko heti kun saa itselleen jotakin. Onneksi sentään Reeo ja muut kumppanit hienosti kannustavat toisiaan, mutta tuo Laura vaan möksmöks.

Vierailija
72431/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhään saa nukkua asukkaat vasta klo 10 on herätetty monena aamuna.

Tuotanto ei ajattele yhtään maksavia asiakkaita.

Alhaiset oli jo munakkaan teossa mutta sitten mulla kamerat pimeni. Näyttää nyt vaan nukkuvia asukkaita joskus yöllä.

Vierailija
72432/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roomalaisten äänestäjien ei kannata hylätä Sallaa sen puheluhässäkän vuoksi. Kaikki saivat kuitenkin tietää ennen kilpailun alkua, mikä on panos. Sallalle paljon ääniä.

Vierailija
72433/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No.... koosteessa se tuli aika vahvastikin ilmi. Hänen kasvojen eleistä oikein näki sen vtutuksen kun ensiksi itse kieltäytyi, huom. IHAN ITSE antamasta armoa alhaisille ja sitten kun Miikka suostuikin niin haukkui ihan itse muut lyttyyn kun eivät lähteneet tuohon pahansuopa-Milenan kelkkaan mukaan. Kyllä Milena ihan itse aiheuttaa OMALLA KÄYTÖKSELLÄÄN näitä tilanteita vaikka onkin kova syyttelemään muita ja uhriutumaan.

Kyllä, mutta mistä se käytös alkoi? Milena oli alussa oikein ok oloinen tyyppi, mutta sitten häntä alettiin kiusaamaan syrjimällä ja jättämällä joukon ulkopuolelle. Ihanko tosiaan ihmiset ovat sokeita tuolle ilmiölle.

Oli liian tyrkky, hyppeli liitosta liittoon ja kertoi muille asioita mitkä olisi kannattanut pitää ihan omana tietonaan. Monella meni luotto häneen (pelillisesti), enkä yhtään ihmettele miksi kun hänen käyttäytymistään seurasi. Kukaan muu ei ole käyttäytynyt samoin, siksi kukaan muu ei ole "samassa asemassa". Ottaa itselleen liian isoa roolia talossa. Jos et ole huomannut niin päällepäsmäröi liikaa tehtävissäkin. Ja haukkuu muita selän takana, mm. Heidiä ja Reeoa. Ei ihmiset tykkää tuollaisesta.

Vierailija
72434/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhään saa nukkua asukkaat vasta klo 10 on herätetty monena aamuna.

Tuotanto ei ajattele yhtään maksavia asiakkaita.

Tee nyt ihmeessä muutakin ja anna heidän nukkua. Pääsevät aika myöhään nukkumaan.

Vierailija
72435/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauran ruttuturpa alkaa oikeesti jo ärsyttämään. Välillä hänestä tuleekin sellaiset vibat ettei edes haluaisi olla tuolla. Ottaa kaikki ns. vastoinkäymiset liian raskaasti. Eilisessä koosteessa ei tainnut tehdä muuta kuin nyrpistää nokkaansa ja valittaa? Tosi näkymätön, aina kovan paikan tullen. Sitten kasvot kuin Naantalin aurinko heti kun saa itselleen jotakin. Onneksi sentään Reeo ja muut kumppanit hienosti kannustavat toisiaan, mutta tuo Laura vaan möksmöks.

Kooste ei antanut koko kuvaa. Tosiasiassa hän oli hyväntuulinen, osallistui aktiivisesti tehtävään, vaikka kuutio ei onnistunutkaan, ja välit Reeoon olivat hyvät, melkeinpä lämpimät.

Vierailija
72436/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä oo huomannu 🤔 ihan Milenan omaa aikaansaannosta sanon minä. Liikaa takertuu just muiden tekemisiin mistä Soffeki sano eilen: jos pahan laittaa kiertää nii siit ei koidu ikinä mitää hyvää varsinkaa itellee. Jos tuol talossa ei pääse edes siitä yli et saa nimeämispisteitä ja joutuu sohvalle ni on kyl vääräs paikassa. Kantaa kaunaa jokaselle joka tehny/sanonu joskus jtn... huom. alkuajoista saakka. Kostonkierre kostautuu ny!

Vierailija
72437/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kooste ei antanut koko kuvaa. Tosiasiassa hän oli hyväntuulinen, osallistui aktiivisesti tehtävään, vaikka kuutio ei onnistunutkaan, ja välit Reeoon olivat hyvät, melkeinpä lämpimät.

No enpä huomannut vaikka katson 24/7:kaakin. Laura tylsintä katsottavaa siinäkin. En ymmärrä mitä ihmiset näkee siinä tylsyyden perikuvassa. Olen samaa mieltä hänestä kuin päivästä 1 asti.

Vierailija
72438/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä huomannut vaikka katson 24/7:kaakin. Laura tylsintä katsottavaa siinäkin. En ymmärrä mitä ihmiset näkee siinä tylsyyden perikuvassa. Olen samaa mieltä hänestä kuin päivästä 1 asti.

Sama täälä :D heittämällä tylsin asukas tän vuoden bb:ssä..

Vierailija
72439/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä oo huomannu 🤔 ihan Milenan omaa aikaansaannosta sanon minä. Liikaa takertuu just muiden tekemisiin mistä Soffeki sano eilen: jos pahan laittaa kiertää nii siit ei koidu ikinä mitää hyvää varsinkaa itellee. Jos tuol talossa ei pääse edes siitä yli et saa nimeämispisteitä ja joutuu sohvalle ni on kyl vääräs paikassa. Kantaa kaunaa jokaselle joka tehny/sanonu joskus jtn... huom. alkuajoista saakka. Kostonkierre kostautuu ny!

Nii, juuri _nyt_ takertuu liikaa toisten tekemisiin ja sanomisiin ja ylireagoi, mutta ei takertuisi, jos häntä olisi kohdeltu alusta alkaen hyvin.

Milena reagoi nyt kiusatun/uhrin roolista ja ihan oikein noille muille, että milena antaa heille takaisin. kiusaajat ansaitsevat sen. Jos joku noista kiusaajista tajuaa oman osuutensa milenan käytökseen ja pyytää anteeksi milenalta nöyrästi, minä olen valmis äänestämään häntä. Koskaan en ole äänestänyt enkä ehkä koskaan tule äänestämään, koska tiedän että kiusaajat eivät koskaan pyydä anteeksi uhreiltaan. täytyyhän kiusaajilla olla oikeus kiusata.

Vierailija
72440/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii, juuri _nyt_ takertuu liikaa toisten tekemisiin ja sanomisiin ja ylireagoi, mutta ei takertuisi, jos häntä olisi kohdeltu alusta alkaen hyvin.

Milena reagoi nyt kiusatun/uhrin roolista ja ihan oikein noille muille, että milena antaa heille takaisin. kiusaajat ansaitsevat sen. Jos joku noista kiusaajista tajuaa oman osuutensa milenan käytökseen ja pyytää anteeksi milenalta nöyrästi, minä olen valmis äänestämään häntä. Koskaan en ole äänestänyt enkä ehkä koskaan tule äänestämään, koska tiedän että kiusaajat eivät koskaan pyydä anteeksi uhreiltaan. täytyyhän kiusaajilla olla oikeus kiusata.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Ketju on lukittu.