Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Noniin. Kohta 9s viikko taputeltu. Nabben lähteminen oli suuri yllätys. Ehkä kauden isoin uutinen tähän asti. Meinaakohan ne normaalisti pysyä suunnitelmissa ja edetä häädöissä? Nähtäväksi jää...
Nuo värioksennustakit maksaa n.300€. Huh huh!😳
Räävitön irstailu järkyttää ihmisen perusturvallisuuden tunnetta. Mitä miehen päässä liikkuu – vai liikkuuko mikään, kun haluaa esiintyä naisena. Maailma on sekaisin.
Aamulla ei ole yhtään ruokaa jäljellä.
Repa laittoi munan taskuun.
Voiko BB:n voittaa jos ei kiinnosta tehtävät, mun mielestä ei voi
Vierailija kirjoitti:
Kuka on valinnut nuo studio-Laurat tuonne? Joku sateenkaari-yhteisö? Karmeita ihmishylkiöitä, hyi wattu!
Lähetä/lähettäkää palautetta näistä Lauroista. Ei heitä kukaan halua nähdä ja eivät todellakaan seuraa 247. He eivät ole mitään asiantuntijoita eli heillä ei ole oikeasti mitään valtaa antaa mitään kommenttia asukkaista suorassa lähetyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Reeo sanoi, että nauttii kun Milena raivoaa noista varastetuista ruuista.😂
Joo.. kiva että ensin kiusataan ja sitten kun (taas kerran) Milena alkaa reagoimaan, niin sitten pyöritellään silmiä ja kysellään kiusatulta, että eikö voi yhtään hyvää suoda toisille, hei laita hyvä kiertämään.
Milenalla kyllä on bb-historian surkein/yksi surkeimmista paineensietokyky ja Mileva on ehkä huonoin häviämään, mutta ei sen vuoksi silti tarvitse kiusata. Onhan se humoristista, että Milena pk-huoneessa kertoo, että "hei, tämä on peliä, jos ei sitä kestä voi mennä kotiin, mutta itse sitten ei näe omaa huonoa kestämistään. Silti ei tuollaisen heikkouden vuoksi saisi alkaa kiusaamaan tahallisesti. Ihmettelen suuresti Reeon suosiota. Reeon suosion syyksi sanotaan, että kun on niin taitava pelaamaan, mutta minun mielestäni kiusaamista ei pitäisi pitää taitavana pelaamisena. Onhan tämä suomi toki kiusaajien syntymaa, mutta voitaisiin jo siirtyä 2020-luvulle.
Vierailija kirjoitti:
Räävitön irstailu järkyttää ihmisen perusturvallisuuden tunnetta. Mitä miehen päässä liikkuu – vai liikkuuko mikään, kun haluaa esiintyä naisena. Maailma on sekaisin.
Maailmassa on asioita, se hämmästyttää , riemastuttaa pientä kulkijaa...
Joko alhaiset heränneet syömään kun Salla varasti safkaa
Täytyy kiäntää kylekeä ja nukkua pari tuntia ja nousen sittenvasemmalla jalalla.
Reeo, Miikka ja Heidi ulos!
Salla ja Laura ainakin häädössä.
Vierailija kirjoitti:
Reeo, Miikka ja Heidi ulos!
Miltä siellä bb-talon pihalla näyttää?
Toivottavasti Milena tai Laura häädetään.
Vierailija kirjoitti:
Aika törkeää sanoa Milenaa pahikseksi.
No.... koosteessa se tuli aika vahvastikin ilmi. Hänen kasvojen eleistä oikein näki sen vtutuksen kun ensiksi itse kieltäytyi, huom. IHAN ITSE antamasta armoa alhaisille ja sitten kun Miikka suostuikin niin haukkui ihan itse muut lyttyyn kun eivät lähteneet tuohon pahansuopa-Milenan kelkkaan mukaan. Kyllä Milena ihan itse aiheuttaa OMALLA KÄYTÖKSELLÄÄN näitä tilanteita vaikka onkin kova syyttelemään muita ja uhriutumaan.
Myöhään saa nukkua asukkaat vasta klo 10 on herätetty monena aamuna.
Tuotanto ei ajattele yhtään maksavia asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo sanoi, että nauttii kun Milena raivoaa noista varastetuista ruuista.😂
Joo.. kiva että ensin kiusataan ja sitten kun (taas kerran) Milena alkaa reagoimaan, niin sitten pyöritellään silmiä ja kysellään kiusatulta, että eikö voi yhtään hyvää suoda toisille, hei laita hyvä kiertämään.
Milenalla kyllä on bb-historian surkein/yksi surkeimmista paineensietokyky ja Mileva on ehkä huonoin häviämään, mutta ei sen vuoksi silti tarvitse kiusata. Onhan se humoristista, että Milena pk-huoneessa kertoo, että "hei, tämä on peliä, jos ei sitä kestä voi mennä kotiin, mutta itse sitten ei näe omaa huonoa kestämistään. Silti ei tuollaisen heikkouden vuoksi saisi alkaa kiusaamaan tahallisesti. Ihmettelen suuresti Reeon suosiota. Reeon suosion syyksi sanotaan, että kun on niin taitava pelaamaan, mutta minun mielestäni kiusaamista ei pitäisi pitää taitavana pelaamisena. Onhan tämä suomi toki kiusaajien syntymaa, mutta voitaisiin jo siirtyä 2020-luvulle.
Tuo nyt oli taas tollanen vähän typerä ja ajattelematon kommentti Reeolta, ja kuten huomaa täällä palstallakin se vaan alkuun on naurattanut. Ei tuota lähtökohtaisesti ajattele, että se olisi ikävä ja pahalla tarkoitettu.
Mutta hyvinhän tästäkin voidaan taas vetää johtopäätökaet että miten paha Reeo on.
Reeohan tuossa varastamisessa oli se, joka jarrutteli että jätetään ylhäisilleki sitä ruokaa, että ei viitsi olla tarkoituksella illkeä ja viedä kaikkea. Muutenki kyllä Reeo on tuolla mun mielestä peruskäytöksellä vakuuttanut sen, että on oikeasti hyväsydäminen ja kiltti kaikille. Eikä tuollanen yksi huumorin varjolla heitetty, vaikkakin typerä, heitto muuta minun käsitystäni tästä.
Rivien välistä olen lukenut että häädössä Soffe, Laura ja Salla
Sallaliinillä kai joku salatehtävä, että voi rahdata muonaa alhaisten leiriin?