Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
72401/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallaliinillä kai joku salatehtävä, että voi rahdata muonaa alhaisten leiriin?

Vierailija
72402/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Kohta 9s viikko taputeltu. Nabben lähteminen oli suuri yllätys. Ehkä kauden isoin uutinen tähän asti. Meinaakohan ne normaalisti pysyä suunnitelmissa ja edetä häädöissä? Nähtäväksi jää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
72403/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo värioksennustakit maksaa n.300€. Huh huh!😳

Vierailija
72404/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räävitön irstailu järkyttää ihmisen perusturvallisuuden tunnetta. Mitä miehen päässä liikkuu – vai liikkuuko mikään, kun haluaa esiintyä naisena. Maailma on sekaisin.

Vierailija
72405/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ei ole yhtään ruokaa jäljellä.

Vierailija
72406/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repa laittoi munan taskuun.

Vierailija
72407/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko BB:n voittaa jos ei kiinnosta tehtävät, mun mielestä ei voi

Vierailija
72408/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on valinnut nuo studio-Laurat tuonne? Joku sateenkaari-yhteisö? Karmeita ihmishylkiöitä, hyi wattu!

Lähetä/lähettäkää palautetta näistä Lauroista. Ei heitä kukaan halua nähdä ja eivät todellakaan seuraa 247. He eivät ole mitään asiantuntijoita eli heillä ei ole oikeasti mitään valtaa antaa mitään kommenttia asukkaista suorassa lähetyksessä.

Vierailija
72409/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo sanoi, että nauttii kun Milena raivoaa noista varastetuista ruuista.😂

Joo.. kiva että ensin kiusataan ja sitten kun (taas kerran) Milena alkaa reagoimaan, niin sitten pyöritellään silmiä ja kysellään kiusatulta, että eikö voi yhtään hyvää suoda toisille, hei laita hyvä kiertämään.

Milenalla kyllä on bb-historian surkein/yksi surkeimmista paineensietokyky ja Mileva on ehkä huonoin häviämään, mutta ei sen vuoksi silti tarvitse kiusata. Onhan se humoristista, että Milena pk-huoneessa kertoo, että "hei, tämä on peliä, jos ei sitä kestä voi mennä kotiin, mutta itse sitten ei näe omaa huonoa kestämistään. Silti ei tuollaisen heikkouden vuoksi saisi alkaa kiusaamaan tahallisesti. Ihmettelen suuresti Reeon suosiota. Reeon suosion syyksi sanotaan, että kun on niin taitava pelaamaan, mutta minun mielestäni kiusaamista ei pitäisi pitää taitavana pelaamisena. Onhan tämä suomi toki kiusaajien syntymaa, mutta voitaisiin jo siirtyä 2020-luvulle.

Vierailija
72410/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räävitön irstailu järkyttää ihmisen perusturvallisuuden tunnetta. Mitä miehen päässä liikkuu – vai liikkuuko mikään, kun haluaa esiintyä naisena. Maailma on sekaisin.

Maailmassa on asioita, se hämmästyttää , riemastuttaa pientä kulkijaa...

Vierailija
72411/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko alhaiset heränneet syömään kun Salla varasti safkaa

Vierailija
72412/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kiäntää kylekeä ja nukkua pari tuntia ja nousen sittenvasemmalla jalalla.

Vierailija
72413/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo, Miikka ja Heidi ulos!

Vierailija
72414/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla ja Laura ainakin häädössä.

Vierailija
72415/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo, Miikka ja Heidi ulos!

Miltä siellä bb-talon pihalla näyttää?

Vierailija
72416/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Milena tai Laura häädetään.

Vierailija
72417/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika törkeää sanoa Milenaa pahikseksi.

No.... koosteessa se tuli aika vahvastikin ilmi. Hänen kasvojen eleistä oikein näki sen vtutuksen kun ensiksi itse kieltäytyi, huom. IHAN ITSE antamasta armoa alhaisille ja sitten kun Miikka suostuikin niin haukkui ihan itse muut lyttyyn kun eivät lähteneet tuohon pahansuopa-Milenan kelkkaan mukaan. Kyllä Milena ihan itse aiheuttaa OMALLA KÄYTÖKSELLÄÄN näitä tilanteita vaikka onkin kova syyttelemään muita ja uhriutumaan.

Vierailija
72418/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhään saa nukkua asukkaat vasta klo 10 on herätetty monena aamuna.

Tuotanto ei ajattele yhtään maksavia asiakkaita.

Vierailija
72419/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo sanoi, että nauttii kun Milena raivoaa noista varastetuista ruuista.😂

Joo.. kiva että ensin kiusataan ja sitten kun (taas kerran) Milena alkaa reagoimaan, niin sitten pyöritellään silmiä ja kysellään kiusatulta, että eikö voi yhtään hyvää suoda toisille, hei laita hyvä kiertämään.

Milenalla kyllä on bb-historian surkein/yksi surkeimmista paineensietokyky ja Mileva on ehkä huonoin häviämään, mutta ei sen vuoksi silti tarvitse kiusata. Onhan se humoristista, että Milena pk-huoneessa kertoo, että "hei, tämä on peliä, jos ei sitä kestä voi mennä kotiin, mutta itse sitten ei näe omaa huonoa kestämistään. Silti ei tuollaisen heikkouden vuoksi saisi alkaa kiusaamaan tahallisesti. Ihmettelen suuresti Reeon suosiota. Reeon suosion syyksi sanotaan, että kun on niin taitava pelaamaan, mutta minun mielestäni kiusaamista ei pitäisi pitää taitavana pelaamisena. Onhan tämä suomi toki kiusaajien syntymaa, mutta voitaisiin jo siirtyä 2020-luvulle.

Tuo nyt oli taas tollanen vähän typerä ja ajattelematon kommentti Reeolta, ja kuten huomaa täällä palstallakin se vaan alkuun on naurattanut. Ei tuota lähtökohtaisesti ajattele, että se olisi ikävä ja pahalla tarkoitettu.

Mutta hyvinhän tästäkin voidaan taas vetää johtopäätökaet että miten paha Reeo on.

Reeohan tuossa varastamisessa oli se, joka jarrutteli että jätetään ylhäisilleki sitä ruokaa, että ei viitsi olla tarkoituksella illkeä ja viedä kaikkea. Muutenki kyllä Reeo on tuolla mun mielestä peruskäytöksellä vakuuttanut sen, että on oikeasti hyväsydäminen ja kiltti kaikille. Eikä tuollanen yksi huumorin varjolla heitetty, vaikkakin typerä, heitto muuta minun käsitystäni tästä.

Vierailija
72420/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivien välistä olen lukenut että häädössä Soffe, Laura ja Salla

Ketju on lukittu.