Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lorre yrittää ehkä päästä ylhäisiinmsairastuvan kautta tai luovuttaa
ei todellakaan luovuta
Ei tietenkään luovuta. On saanut lääkkeitä ja ravintoa ja on pian paremmassa iskussa kuin muut. Ei ole nähtävästi edes makaamassa patjalla vaan jossain paremmassa makkarissa, ei ole aikoihin näytetty. Tuotannon lemmikki.
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mahtaa olla isoveljellä hame päällä kun antaa lauralle vapautuksen
Kukin siellä vuorollaan on sairastanut. Reeo oli ensimmäinen, joka oksenteli ja kärsi ruokavalion muutoksesta heti alkupuolella. Heidi sai NUKKUA krapulansa ja päänsärkynsä pois päällikön huoneessa. Tosin koki ihmeparantumisen kun piti päästä tanssikisaan. Sallalla oli eilen rokulipäivä. Se kivipuuro sai Lauran vatsan sekaisin ja oksentamaan. Toivottavasti ensi vklla puolet vaihtuvat.
Aika kumma kun puuro on kuitenkin vatsaystävällistä ruokaa. Varmaan jotkut tacot ja nachot ois mennyt hyvin alas. Tais olla jotain muuta.
Kaurapuuro ei todellakaan sovi kaikille, jostain kivijauheista puhumattakaan. Jos itse joutuisin syömään päivässä pelkkää kaurapuuroa, ei oksentamisesta tulisi loppua.
kaurapuurohan on vatsaystävällinen, pitää verensokerin tasaisena puolille päivin. Itse oon syönyt vuosia kaurapuuroa, laitan suomalaista marjaa päälle ja ellei oo niin nk voisilmä, ohessa saatan syödän leivän pari ilman mitään päällisiä. Harvoin iskee flunssa ja terve oon.
Kaikkien vatsoille kaurapuuro ei ole ystävällinen. Ei pidä nälkää. Lautasellisessa on sellaiset 150 kcal. Tuo heidän pöperönsä ei edes ole varsinaista kaurapuuroa vaan siinä on kivijauhoa seassa.
Kumma kun nykyisistä tervaskannoista eli yli 90-vuotiaista moni on syönyt sitä koko lapsuutensa kun muuta ei ollut tarjolla. Kas kun selvisivät hengissä ja elivät vanhaksi.
Kyllä minäkin syön kaurapuuroa, mutta tuo kehuviesti, mihin vastasin, oli täysin asian vierestä. Väittää, että pitää verensokerin tasaisena puolille päivin. Kaipa pitää, jos sen syö yhdeltätoista. Sitten siinä vielä vinoiltiin että kotimaisia marjoja ja voisilmä niin avot. Tuolla talossa heillä on kivijauhopuuroa eikä mitään marjoja saati voita.
Jööran kirjoitti:
Suomessa ei ole suomenruotsalaisia vaan suomenruotsinkielisiä. Jos tarkkoja ollaan.
Monella ei perimässä paljon mitään Ruotsalaista enää ole . Muutama prosentti tai sitten sukunimi muutettu suomenkielisestä ruotsinkieliseksi niin kuin silloin oli ruotsin vallan aikana tapana.
Jos puhutaan pakkoruotsista, pitäisi ruotsia "äidinkielenään" puhuvat suomalaiset pakottaa opettelemaan suomen kieli .
Vierailija kirjoitti:
Jööran kirjoitti:
Suomessa ei ole suomenruotsalaisia vaan suomenruotsinkielisiä. Jos tarkkoja ollaan.
Monella ei perimässä paljon mitään Ruotsalaista enää ole . Muutama prosentti tai sitten sukunimi muutettu suomenkielisestä ruotsinkieliseksi niin kuin silloin oli ruotsin vallan aikana tapana.
Jos puhutaan pakkoruotsista, pitäisi ruotsia "äidinkielenään" puhuvat suomalaiset pakottaa opettelemaan suomen kieli .
Ruotsinkielisissä kouluissa luetaan pakkosuomea, mutta Nabbe ei ole oppivelvollisuusiässä.
Laura ulos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei todellakaan luovuta
Ei tietenkään luovuta. On saanut lääkkeitä ja ravintoa ja on pian paremmassa iskussa kuin muut. Ei ole nähtävästi edes makaamassa patjalla vaan jossain paremmassa makkarissa, ei ole aikoihin näytetty. Tuotannon lemmikki.
Laura ei kuitenkaan makaa krapulaansa.
Viimeksi kun katsoin 24/7, niin Milena teki kirjaintehtävää karkkipussi kädessä. Nyt kun katsoin, niin sohvalla puputtaa sipsejä. Onneksi on ylhäinen, ei muuten moinen onnistuisi.
Tämä on tuskaa. Joskus olen helpoksi luokiteltuja kryptoja onnistunut ratkaisemaan vihjekuvaan muodostuneen sanan perusteella, mutta en kyllä tuollaista talon tehtävää osaisi ratkaista. Ihan mahdottomana tuota pidän.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun katsoin 24/7, niin Milena teki kirjaintehtävää karkkipussi kädessä. Nyt kun katsoin, niin sohvalla puputtaa sipsejä. Onneksi on ylhäinen, ei muuten moinen onnistuisi.
Merve söi kyllä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme noilla nyt on kun useampi voi noin huonosti?
Kroppa reagoi äkilliseen ruokavalion muutokseen.
Vierailija kirjoitti:
Laura ulos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei todellakaan luovuta
Niin, makaa huonoa luonnettaan ;)
Hyvä, että on pois molemmista streemeistä, erittäin miellyttävä tilanne. Tämä 24/7 mulle sopii :D
Tuulan haastattelu Seiskassa. Tulee tunne, että eukko valehtelee paljon, katkera ja ikä aikamoinen ongelma.
Hyvä hyvä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura ulos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei todellakaan luovuta
Niin, makaa huonoa luonnettaan ;)
Hyvä, että on pois molemmista streemeistä, erittäin miellyttävä tilanne. Tämä 24/7 mulle sopii :D
Mitä jos annettaisiin Lauran nyt vaan sairastaa ihan rauhassa.
Missä Heidi ja Sofia on, kun Miikka ja Matilda vain kahdestaan tuolla neuvotteluhuoneessa?
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukin siellä vuorollaan on sairastanut. Reeo oli ensimmäinen, joka oksenteli ja kärsi ruokavalion muutoksesta heti alkupuolella. Heidi sai NUKKUA krapulansa ja päänsärkynsä pois päällikön huoneessa. Tosin koki ihmeparantumisen kun piti päästä tanssikisaan. Sallalla oli eilen rokulipäivä. Se kivipuuro sai Lauran vatsan sekaisin ja oksentamaan. Toivottavasti ensi vklla puolet vaihtuvat.
Aika kumma kun puuro on kuitenkin vatsaystävällistä ruokaa. Varmaan jotkut tacot ja nachot ois mennyt hyvin alas. Tais olla jotain muuta.
Kaurapuuro ei todellakaan sovi kaikille, jostain kivijauheista puhumattakaan. Jos itse joutuisin syömään päivässä pelkkää kaurapuuroa, ei oksentamisesta tulisi loppua.
kaurapuurohan on vatsaystävällinen, pitää verensokerin tasaisena puolille päivin. Itse oon syönyt vuosia kaurapuuroa, laitan suomalaista marjaa päälle ja ellei oo niin nk voisilmä, ohessa saatan syödän leivän pari ilman mitään päällisiä. Harvoin iskee flunssa ja terve oon.
Kaikkien vatsoille kaurapuuro ei ole ystävällinen. Ei pidä nälkää. Lautasellisessa on sellaiset 150 kcal. Tuo heidän pöperönsä ei edes ole varsinaista kaurapuuroa vaan siinä on kivijauhoa seassa.
Kumma kun nykyisistä tervaskannoista eli yli 90-vuotiaista moni on syönyt sitä koko lapsuutensa kun muuta ei ollut tarjolla. Kas kun selvisivät hengissä ja elivät vanhaksi.
Kyllä minäkin syön kaurapuuroa, mutta tuo kehuviesti, mihin vastasin, oli täysin asian vierestä. Väittää, että pitää verensokerin tasaisena puolille päivin. Kaipa pitää, jos sen syö yhdeltätoista. Sitten siinä vielä vinoiltiin että kotimaisia marjoja ja voisilmä niin avot. Tuolla talossa heillä on kivijauhopuuroa eikä mitään marjoja saati voita.
Eilisessä koosteessa on ohje siitä "kaurapuurosta" nimeltään BB syltty. Sisältää kaurahiutaleita, maustamatonta proteiini-isolaattia, maustamatonta soijaproteiinia, mineraalijauhetta ja vettä. Ei suolaa, ei sokeria, ei mitään. Mulla menisi masu sekaisin tuosta syltystä, vaikka kaurapuuroa päivittäin syönkin.
Tehtävät ovat nyt katsojien kannalta pitkäveteisiä ja tylsiä. Eipä tarvitse katsoa 24/7 pitkään vaan joutaa sulkemaan ruutu plussan nopeasti. Ehkä muutaman tunnin kuluttua sitten vois pikaisesti käydä katsomassa mikä on tilanne. Asukkaiden aika tuossa kyllä ilmeisesti kuluu rattoisasti pähkäillen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaurapuuro aiheuttaa henkilölle vatsakipua ja muita oireita, se ei ole vatsaystävällinen, vaikka sinä lappaisit sitä naamaasi taukoamatta.
itselle sopii, enhän muuten söisi, 3 desiä vettä ja desi kauraryynejä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme noilla nyt on kun useampi voi noin huonosti?
Heidillekin tuli huono olo ja joutui käymään vessassa. Varmaan liikaa sokeria ylhäisössä tarjolla.
Heidi ja Sofia antaa vastapuolen voittaa, ei Miikalla ja Milenalla tule tuosta mitään
Jos kaurapuuro aiheuttaa henkilölle vatsakipua ja muita oireita, se ei ole vatsaystävällinen, vaikka sinä lappaisit sitä naamaasi taukoamatta.