Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Olipa outos. Tuula sanoo pk-huoneessa ensin että haluaa jäädä taloon. Ja kun sanotaan että hänet häädettiin, niin sanoo että ihanaa, tätä mä halusin.
Mileeeena se vaan porskuttaa.. taitaa taas huomenna jatkua Reeon ahterin lipominen.
Vihdoinkin tuo ylinäyttelijä Tuula lähti.
Vierailija kirjoitti:
Tuulahan lähti tyylikkäästi - ja hyvillä mielin. Ei siihen moni nuorempi pysty, siitä Tuulalle peukut!
Tyylikkäästi????? 🤣🤣
Kenen kanssa nyt Nabaz hengailee talossa?
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto tiputti Tuulan, koska Tuula varmasti haukkunut tuotannon lyttyyn yöllä ja tänään + niskurointi päivätehtävässä.
Niin niin. Uskottele näin itsellesi. Kyllä kansa tietää 😅
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että Tuula osaa näytellä.
Ei osaa, on hyvin teennäinen.
Sekosi Tuula? Ei tietenkään olisi halunnut ulos. No nyt sitten Nabaz vääntää itkua tämän illan. Toivottavasti ei raivoa muille.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka äänestää Milenaa jatkoon?
Minä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä äänestin 100 e
🤣
Hyvä että tuo feikki lähti. Ihmiset joilla on korostunut tarve kertoa, että he ovat empaattisia ja sydämellisiä sekä haluavat vain hyvää, ovat niitä jotka eivät todellisuudessa toimi siten.
Jes ! Tuula lähti. Nyt tuolla talossa on aikuisia asukkaita. (paitsi Miia) Mutta hän onkin Tuotannon ihminen, joten.. olen edelleen sitä mieltä, että voitto on jo pedattu Sofialle tai Miialle.
Niin läpinäkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Samat kiusaajat kuin Lauraakin. Ja heitä on täälläkin paljon >:----(
Vierailija kirjoitti:
Olipa outos. Tuula sanoo pk-huoneessa ensin että haluaa jäädä taloon. Ja kun sanotaan että hänet häädettiin, niin sanoo että ihanaa, tätä mä halusin.
Feikki
Mikä reaktio tosiaan Tuulalta, outoa.Nabbas kuolee kyllä nyt suruun kun yksi ja toinen rakkaista läppäsee ulos. Voi voi Nabbas, jäihän sinne Sofia hyvänen aika sentään Nabbas. Heh heh koko talon suru, Nabbasen suru, miten naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vau.... Milenakäärme saa siis jatkaa. Täytyy ihmetellä katsojien järjen juoksua.
No jos piti valita kahden käärmeen välillä niin se enemmän sihisevä sai lähteä ensin kun sitä ei jaksanut enää kuunnella eikä 24/7 pystynyt katsomaan sen takia. Milena lähtee seuraavaksi toivottavasti.
Mä voin kertoa mitä Tuula kertoo studiossa " on onnellinen kokemuksesta, ja että on saanut jakaa rakkautta, ja olla esimerkkinä muille, joilla on ollut raskaita kokemuksia, ja hän on elänyt talossa niin täysillä, että hampaatkin lähti ja rakkautta täynnä on sydämensä ja nyt on ihana päästä tapaamaan niitä kaikkein tärkeimpiä"
Niin ja sen, että on herkkä mainitsee tietysti myös
Aleksi oli studiossa Millua odottamassa. );
Tuula oikein kuin joku superjulkkis.
Mä äänestin 100 e