Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
66181/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia nous mun suosikiksi eilisen johdosta.

Vierailija
66182/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen tehtävästä olis tullut jos Tuula olis tehny sen?

Mialla on heittäytymistä ja leikkisyyttä, mutta tarvittaessa on vakava ja on aidosti empaattinen. Mia on viihdyttävä ja lahjakas tyyppi. En ymmärrä miksi täällä mollataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
66183/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Tuotanto:

Kerrotte selkeästi Tuulalle, Nabakselle, Miialle ja Milenalle että OLETTE SAANEET VÄHITEN YLEISÖLTÄ ÄÄNIÄ >>>> OLETTE HÄÄDÖSSÄ?

Vierailija
66184/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura mainitsi olkkarissa, että on kylmää mennä vaan nukkumaan tuon keissin jälkeen. Viittasi siis Heidiin, joka heti pellen nähtyään kääntyi kannoillaan ja meni takaisin nukkumaan, ei traumatisoitunut. Kivasti puhuttu ystävästä.

Todella törkeää Lauralta. Heidillä ei ollut osaa eikä arpaa tähän(kään).

Ei osaa eikä arpaa? Kyllä Heidi ihan itse meni heti takaisin nukkumaan ja ihan itse on vastuussa käytöksestään. Jotain rajaa sentään.

Enpäs anna nyt periksi vaan kirjoitan uudelleen, koska todennäköisesti ilmiannoit vastineeni, joka on poistettu ja koska näyt jatkossakin asiasta vänkäävän. Eli: Tässä näemme omin silmin koulukirjaesimerkin siitä, miten valkoinen käännetään mustaksi ja syyttömästä sivullisesta leivotaan syyllinen. Häpeäisit jos osaisit.

Mikä syyllinen? Mitä horiset? Tässä on puhuttu siitä, että Heidi meni heti takaisin nukkumaan. Joku väitti tähän, että siihen Heidillä ei ole osaa eikä arpa. Kyllä oli. Heidi käveli ihan itse nukkumaan.

Vierailija
66185/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten vituttaa Tuula.

Vierailija
66186/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamera 1:ssa klo 3.16 kirjoitti:

Klo 3.16 alkaa siis tuo Halloween-salatehtävä, ehtii vielä katsoa

. 3:16

Joh. 3:16  "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään,

joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkien elämä." (ns. pienoisevankeliumi)

Vierailija
66187/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei tuo jekku hetkauttanut (toi toki adrenaliinia yöhön, koska osa reagoi niin vahvasti), mutta ihmetyttää kyllä eikö kenellekään siellä tuotannossa tullut mieleen, että tuon hätökuulutuksen käyttö jekussa ei ole ehkä ihan fiksuin juttu? :D Vaikka itse pystyy ottamaan pilan täysin huumorilla, pitäisi kuitenkin osata ennakoida, että iso osa katsojista ja asukkaistakin tulee tuomitsemaan hätäkutsu-pilan mauttomana. Eikö tuotannosta kukaan todellakaan aavistellut, että tuosta saattaisi tulla sanomista? Sitä tuotannon ammattitaidon puutetta vaan vähän ihmettelen..:)

Vierailija
66188/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jo iltapäivä eikä edelleenkään yhtäkään otsikkoa BB-tuotannon viime yön ylilyönnistä? Tuotannilla tehokas damage control -tiimi?

Kuinkas nyt on kun tämä "uusi tuotantotiimi" sen kun mokailee;. Äänestyksen tuloksen esilletumisessa  sekä yöllisessä valehätä tilanteessa. Eivät ole tehtäviensä tasalla enää... Lopettakaa koko formaatti. Tämä on nyt niin nähty että ei enää ensi vuonna, please. Keksikää jotain muuta....jos realityjä tarvitaan miljoona...

Ei formaattia tarvitse lopettaa, mutta tuotantotiimi vaihtoon! Ovat castingista lähtien epäonnistuneet kaikessa. 24/7 asiakkaita ei palvella, meille ei näytetä reaaliajassa mielenkiintoisia tapahtumia esim. neukkarista, ei kerrota bb sivuilla milloin tapahtuu ja mitä, ollaan puolueellisia koosteissa jne.jne.jne. A m a t ö ö r i m ä i n e n t u o t a n t o !!! 😤

Vierailija
66189/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo vetisteli kuin pikkutyttö eilen tehtävän jälkeen.  Siihen valahtivat miehekkyyden rippeetkin. 

Reeo on just ihana, todella vahva ja kantaa vastuun, välillä muidenkin puolesta. Samalla kuitenkin herkkä :')

Nyt kaikki miehet HUOM! Tämä on nyt juuri sitä mitä naiset aina peräänkuuluttavat: vahvaa miehistä miestä, joka on samalla sympaattinen ja herkkä. Reeossa on nämä kaikki juuri sopivassa mittasuhteessa ja on vielä mukiinmenevällä ulkonäöllä, älykkyydellä ja monilahjakkuudella siunattuna. Tykkään ja ihailen!

Reeo on varmasti myös hyvä isä lapsilleen. Itse olisin toivonut tuollaista isää.

Voisiko olla? Ainakin talon käyttäytymisen perusteella vaikuttaa helposti hermostuvalta, jopa aggressiiviselta, joka mulkoilevalla katseellaan kontrolloin kaikkia huoneessa olijoita. Syyläinen virtahepo olohuoneessa.

Vierailija
66190/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kausi on ollut huonoin kausi koskaan. Olen katsonut  BB. tä jo  silloin, kun Perttu voitti.

Äänestinkin Pertua hullun lailla voittoon. Nyt en äänestä ketään, koska ohjelma on tosi huono. 

Silloin ihmiset  sentään oli normaaleja heteroita ihan kaikki. 

Nyt ne saa koosteisiin, kuin homoja ja lesboja ja kaiken kruunaa lesb saara talossa.

Pariin päivään ei sitten voinutkaan katsoa edes koostetta, koska en voi sietää tuota aaltoa.

En ole koskaan kuunnellut ainoatakaan sen esittämää kappaletta, enkä tule kuuntelemaan.

No ei ole hääppöinen kausi, mutta kyllä se kausi jonka Joel voitti oli vielä tylsempi. Muutama hyvä viikkotehtävä, mutta muun ajan toinen kamera näytti Ella-Eetun märinöitä ja toinen makuuhuoneessa melkein tauotta makaavia Joelia ja Arttua.

Sen kauden BB-mummu oli ihan jees, tuli vasta taloon ihan loppuviikoilla.

Vierailija
66191/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei osaa eikä arpaa? Kyllä Heidi ihan itse meni heti takaisin nukkumaan ja ihan itse on vastuussa käytöksestään. Jotain rajaa sentään.

Mitä Heidi muka teki väärin ja mistä käytöksestä pitäisi kantaa vastuu? Hän huomasi kyseessä olleen hölmön Halloween-pilan, kohautti olkapäitä ja suuntasi takaisin jatkamaan kesken jääneitä yöuniaan. Miksi Heidin olisi pitänyt itkeä, mennä shokkiin, suuttua tai traumatisoitua tuosta? Ihan käsittämätöntä väittää tuossa Heidin normaalissa reaktiossa olleen jotain väärää.

Reaktio vaikutti kieltämättä psykopaattiselta.

Vierailija
66192/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntiset houkutukset hiipivät mielenmaisemaan, kun Santeri keikistelee vähissä vaatteissa. Tässä alkaa ihan epäilemään omaa seksuaalista suuntautumistaan. Ei kai tämä voi olla ohjelman tarkoituksena?

Vierailija
66193/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä syyllinen? Mitä horiset? Tässä on puhuttu siitä, että Heidi meni heti takaisin nukkumaan. Joku väitti tähän, että siihen Heidillä ei ole osaa eikä arpa. Kyllä oli. Heidi käveli ihan itse nukkumaan.

Tottakai Heidi itse käveli nukkumaam. Mitä sitten? Miten liittyy yhtään mihinkään? Miten liittyy vastuunkantoon?

Vierailija
66194/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin bb kausi ikinä. Tällaiset hyvän mielen tehtävät viikosta toiseen ilman mitään draamaa ei ole viihdyttävää katsottavaa. Hyvin on onnistuttu pilaamaan tämäkin formaatti. Loppukausi onkin varmasti tätä samaa sontaa. Viikkotehtävät mitä on ollut olisi haasteellisia 4-vuotialle.

Vierailija
66195/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon seuraavaksi jotain hotelli tai ravintola-aiheista kauppatehtävää, jossa roolit arvotaan.

Vierailija
66196/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, sitten BB ilmoittaa tänään ensin turvaan Sallan, sen jälkeen Santerin. Eikös sen näin kuulu mennä, ellei tuotanto nuole Santerin palleja? Sekoitetaan pikkuisen pakkaa jatkuvasti niinku.

Vierailija
66197/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten se yötehtävä meni?

Vierailija
66198/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu , että Tuula ei oikein ymmärrä mikä toi BB on . Kun oli häädössä juoksi rinkiä kuka hänet nimennyt. Sairaudella voitetaan koko formaatti. Niin hän kuvittelee. Onko kaikki asiat totta mitä puhuu elämästään. Puhuu paljon siitä kuinka on hyvä sydämellinen. Ei vaan oikein välity ainakaan tänne. 

Vierailija
66199/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura hirveä itsensä kehuja. "Mulla on hyvä sävelkorva, mulla on nyt helppoa olla täällä talossa".

Vierailija
66200/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jo iltapäivä eikä edelleenkään yhtäkään otsikkoa BB-tuotannon viime yön ylilyönnistä? Tuotannilla tehokas damage control -tiimi?

Kuinkas nyt on kun tämä "uusi tuotantotiimi" sen kun mokailee;. Äänestyksen tuloksen esilletumisessa  sekä yöllisessä valehätä tilanteessa. Eivät ole tehtäviensä tasalla enää... Lopettakaa koko formaatti. Tämä on nyt niin nähty että ei enää ensi vuonna, please. Keksikää jotain muuta....jos realityjä tarvitaan miljoona...

https://gekkonen.net/bb-sofia-tuomola-good-luck-guys-291022/

Realitytähti Soffe seuraavassa ohjelmassa.

Eiköhän Nelonen järjestä myös Reeolle jonkun suojatyöpaikan, kun on tupannut sen kuvaajan rooliin jokaisessa viikkotehtävässä. 

Ketju on lukittu.