Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kertoa, olen vähän ihastunut Sallaan!
Salla näyttää kalalta
Olkoon sitten kultakala.
Vierailija kirjoitti:
Heidi ja Salla ulos !
Samaa mieltä. Ihmettelen kuka ihme näitä äänestää. Tuppisuita molemmat
Miahan itse ideoi ton hätähuudon.
Tuula yöllä vieritti jopa Heidiä koko tapahtuman "ideoijaksi", kun Heidi meni unille heti pränkin jälkeen.
Hereille jääneet asukkaat pitivät sitä huolestuttavana, ettei sillä hätähuudolla saa leikkiä. Eivät ollenkaan pienissä päissään tajunneet että varmasti tuotanto olisi tuonut auttajat äkkiä paikalle, jos on aito tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestystuloksen oikaisu kohdassa 8.00 eilisessä koosteessa.
Pitäis kertoa myös talo väelle. Nyt luleevat että Lurtti eniten ääniä saanu.
Nyt on kyllä tapahtunut niin suuri virhe ettei siitä muutamat näy pääsevän yli, ei sitten millään. Antaisitte jo olla ja jatkaisitte elämää tämän asian tiimoilta. Maailmassa on paljon suurempia murheita.
Vieläkö se pää on Soffen kaapissa?
Nabbe ei kestä. Salle ja Sofie tulevassa.
Miksi Sainio ylistää Sofiaa. Kun ajattelee mitä tuo ihminen on tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi ja Salla ulos !
Samaa mieltä. Ihmettelen kuka ihme näitä äänestää. Tuppisuita molemmat
Sallako tuppisuu? No ei oo.
Kai tää pränkki saadaan jotenki Reeon syyksi?
Ei kai kukaan muu tuollasta keksis, ku paha Reeo
JH : nää nelikot jää turvaan ( paino vaan tavulla) : D
Pitää olla . Tämä nelikko.
Saara siis mainosti omaa laulu shoppiaan. Siksi: kaikki osaavat laulaa. Oma lehmä ojassa.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä tätä enää katsoo.
Mediaakaan ei enää näytä kiinnostavan.
Sinä ja siinä onkin ihmettelemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toi sofia on kaunis
Santeri se on ja sillä on munat.
Ja munat liittyvät kauneuteen miten?
No vaikkapa siten, että kauniin naisen kasvot ja samassa vartalossa munat ovat ristiriita. Eivät kuulu yhteen.
Heiluttiko Aalto yhtään peittoja siellä.
Vähän särähtää korvaan, että nyt Heidi on tämän viime öisenkin takana. En enää jaksa tätä naurettavaa narratiivia. Talon nuorin on pääpähis. Mikä noita ihmisiä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän särähtää korvaan, että nyt Heidi on tämän viime öisenkin takana. En enää jaksa tätä naurettavaa narratiivia. Talon nuorin on pääpähis. Mikä noita ihmisiä vaivaa.
Twiitti-Milenako se siellä on taas Heidin kimpussa?
Tuo Laura ei tosiaan mikään älykkö ole.
Ihan varsinainen pohtija tuon pränkin jälkeen.
Ei tuon penaalin terävin kynä, vaikka kirjanpitäjä onkin. Kotiin vaan mahdollisimman pian kyniä terottamaan, vaikka tuotanto igssä näyttää hänestä jotain voittajaa leipovan. Tapettien tapetti ja kuivempi kuin hiekkapaperi.
Nabaz turkkilaisessa deittiohjelmassa. Ei puhu turkkia sen paremmin kuin muitakaan kieliä.
Vierailija kirjoitti:
Sainio oli vähän "pihalla" ja myönsi sen lopussa itsekin. Luuli, että turvaanpäässeet kerrotaan jo asukkaillekin eilen. (Ei kuunnellut, mitä Hussi alussa sanoi).
Kyllä minä olin itse siinä uskossa, että eilen la piti myös ilmoittaa asukkaille. Luulen että Sanio oli samassa uskossa, siksi jopa kaksi kertaa lähetyksessä asiaa ihmetteli. Luulen että BB muutti lennosta asian. 😏
Voi jospa tuotanto olis vaan järjestänyt porukalle ne perinteiset Halloween-bileet ja hommannut kerrankin reilusti alkoa sen sijaan että kehittivät tällaisen omituisen yösekoilun muiden pelokkeeksi.
Miettikää miten paljon enemmän hyvää sisältöä katsojille ja toimintaa asukkaille olisi ihan normaaleilla juhlilla saatu aikaiseksi. Mutta ei.
Totta kai voittaa, niin on varmaan sovittu tuotannossa jo aikaa sitten.
Uhkailee vielä , jos joku äänestää muita kuin hänen määräämiään.