Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
65541/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millun ja Lauran veto meni parhaiten. Reeo on meni kans ihan hyvin, mut vähän petyin kun täällä sitä kehuttiin, ni odotin enemmän. Ei siis huono sekään ollut, odotin vain enemmän. Heidi vieläkin huusi eikä laulanut.

Vierailija
65542/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esitys, Sohvi vaan oli huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
65543/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloja!

Vierailija
65544/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tippa linssiin. Ihanat!

Vierailija
65545/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Reeo vois lähtee, kokki, musa, kuvaus hommat nyt ohi talossa.

Vierailija
65546/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat laulajat: Reeo, Laura, Heidi, Milena. Nämä pitää tasoa yllä tuolla, siltä kuulostaisi....

Ei onnistunut Reeo suorassa esityksessä.

Joo ei menny reeolla nyt niin hyvin. Laura, Milena ja Millu onnistui.

Vierailija
65547/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee hyvin meni

Vierailija
65548/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Karmeeta kuultavaa oli toi hoilaus vaikka Saara yritti tehdä parhaansa noiden mitättömyyksien kanssa. Onneksi se on nyt ohi ja tuota tuotosta ei tarttee enää KOSKAAN kuunnella.

Vierailija
65549/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvätpä ylikierroksilla. Nyt kossu pakkasesta ja äänestystulokset ruutuun! Eiköhän ala...

Vierailija
65550/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä esitys, Sohvi vaan oli huono.

Meni hänellä kuitenkin paremmin mitä harjoituksissa 😄 aika huonosti moni lauloi. Hienoa heittäytymistä kuitenkin. Miksi Heidi edelleen huusi?

Vierailija
65551/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo räpätäti Saara luovu tuosta sivusiilistä?

Vierailija
65552/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuula aina mielinkielin miesten edessä, teennäinen seläntakana puhuja. Häipyköön hornan tuuttiin koko ämmä. Kiva nähdä aina valillä, kun paljastaa vahingossa oikean luonteensa ja toistelee muille miten kannattaa olla vain oma itsensä. Kyllä kansa näkee..

Juuri tyypillinen boomeri-mummo. Miehiä mielistellään koko ajan ja naisille isketään puukkoa selkään ja puhutaan selän takana.

Kuitenkin ne ovat nimenomaan boomeri-mummut, jotka sitä maailmaa on muuttaneet niin, että enää naisia ei niin vain taputella persiille ja käsketä palavereista kahvinkeittoon. Tämä on hyvä muistaa.

Vähän samaan tapaan kuin että nuorisolaisten olisi hyvä muistaa, että se on ne helkatin vanhat ihmiset, jotka keksivät tietokoneet ja ohjelmat,  instagrammit ja  muut. Nuorisolaiset eivät ole keksineet oikein mitään muuta kuin seksin ja siitä puhumisen reteesti. Eikun. Sekin on ikivanha keksinto. Prhana.

No eivät kyllä ole. Te boomerit olette hiljaa, kiltisti ja mukisematta hyväksyneet miesten ylivallan ja seksuaalisen häirinnän. Kyllä ne ovat nykynaiset, jotka nämä asiat ovat nostaneet tapetille. Tietokone keksittiin kyllä vuosikymmeniä sitten, instagram on käsittääkseni kehitetty vasta n. 10 vuoden sisällä - tuskinpa boomerin toimesta. Sinulla on kovin kummallinen käsitys "nuorisolaisista" ja nostat omaa itseäsi tarpeettomasti.

Otapa selvää historiasta ennen kuin keksit omia tarinoitasi. Vanhempi polvi ei ollut kiltisti ja hiljaa, vaan enemmän vallankumouksen ja radikalismin lapsia. He muuttivat kaiken ja loivat hyvinvointiyhteiskunnan kouluttautumalla yliopistoissa opintolainoilla ja tekemällä työtä.

Hyvin sanottu, ja asiahan on juuri näin. On käsittämätöntä, että nykysukupolvi omii hyvinvointiyhteiskunnan omiin nimiinsä, vaikka eivät ole juuri muuta tehnet asioiden eteen kuin pelailleet nettipelejä sohvannurkassa.

PS. Tämä oli provosointia, mutta toivottavasti toimisi herättäjänä näille pullamössösukupolven edustajille. KAIKKI eivät toki ole tällaisia.

Sitä pullamössöä olette kyllä te, teillehän sitä on kirjaimellisesti syötetty koko ikänne. Sinun katkeruutesi nuorempia kohtaan on niin surullista. Oletko koskaan harkinnut terapiaa katkeruutesi käsittelemiseksi?

Voitko vähän tarkentaa, miten olet "syöttänyt" minua, joka olen tehnyt töitä ja maksanut veroja 38 vuotta tälle yhteiskunnalle? Minulle ei ihan aukea, ei varsinkaan tämä "koko ikänne". Kerro toki.

Terapian tarpeesta olen myös hiukan eri mieltä. Katsos, minun sukupolveni ei terapiaa tarvinnut kun oli niin kiire tehdä töitä ja rakentaa tätä yhteiskuntaa teitä terapiassa juoksevia varten.

Se että sinä jouduit tekemään koko elämäsi töitä ei ole nykynuorten syy. Etkö ole iloinen, että nyt on paremmat palvelut ja elinolot?

Minä en kyllä ole iloinen, että nykyinen nuori sukupolvi loisii kelan tukiaisilla, minun maksamillani verorahoilla.

On kodinhoitotuet alle 3 vuotiaiden kotihoidolle, kun se loppuu, tyrkätään uusi vauva maailmaan, pahimmillaan vedetään tukia lähes 10 vuotta. Lahkolaiset koko ikänsä.

Onneksi vain muutama vuosi eläkkeelle, siitäkin maksan  veron, että saatte tukiaisenne.

Etukäteen maksamaani eläkettä en saa täysimääräisenä, kiitos leikatun eläkeindeksin.

-eri-

Vierailija
65553/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks toi Saara Aalto raskaana?

Vierailija
65554/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia näyttää siltä kuin sillä ois pissahätä.

Vierailija
65555/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Kim. Janni hiljaa.

Vierailija
65556/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, Saarasta on tullu punkero.

Vierailija
65557/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei tohon sakkiin oo mahtunut yhtään musikaalisempaa sakkia, oli tuo aika hirveetä kuultavaa.

Off topic,mutta tietääkö joku kuinka pitkä Laura on?

Vierailija
65558/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että Meri haluaa, että Saaralla on toi sivukalju. 

Vierailija
65559/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni. Pelkäsin jo, että Nabbe menee lukkoon, kun tuli pikkupaussi, mutta Saara sai soitollaan Nabben kyytiin. Miikalla meni pikkuisen nuotin vierestä, mutta ihan riittävän hyvä silti.

Ohhoh, ovatpas iloisia :)) Jännitys purkautuu. Saivat skumppalasilliset.

Harmi kyllä, että kohta tunnelma laskee, kun tulee muistutus äänestyksestä. Jos Nabbe ei pääse tänään turvaan, hän romahtaa taas alhoon ja itku tulee...

Vierailija
65560/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuula aina mielinkielin miesten edessä, teennäinen seläntakana puhuja. Häipyköön hornan tuuttiin koko ämmä. Kiva nähdä aina valillä, kun paljastaa vahingossa oikean luonteensa ja toistelee muille miten kannattaa olla vain oma itsensä. Kyllä kansa näkee..

Juuri tyypillinen boomeri-mummo. Miehiä mielistellään koko ajan ja naisille isketään puukkoa selkään ja puhutaan selän takana.

Kuitenkin ne ovat nimenomaan boomeri-mummut, jotka sitä maailmaa on muuttaneet niin, että enää naisia ei niin vain taputella persiille ja käsketä palavereista kahvinkeittoon. Tämä on hyvä muistaa.

Vähän samaan tapaan kuin että nuorisolaisten olisi hyvä muistaa, että se on ne helkatin vanhat ihmiset, jotka keksivät tietokoneet ja ohjelmat,  instagrammit ja  muut. Nuorisolaiset eivät ole keksineet oikein mitään muuta kuin seksin ja siitä puhumisen reteesti. Eikun. Sekin on ikivanha keksinto. Prhana.

No eivät kyllä ole. Te boomerit olette hiljaa, kiltisti ja mukisematta hyväksyneet miesten ylivallan ja seksuaalisen häirinnän. Kyllä ne ovat nykynaiset, jotka nämä asiat ovat nostaneet tapetille. Tietokone keksittiin kyllä vuosikymmeniä sitten, instagram on käsittääkseni kehitetty vasta n. 10 vuoden sisällä - tuskinpa boomerin toimesta. Sinulla on kovin kummallinen käsitys "nuorisolaisista" ja nostat omaa itseäsi tarpeettomasti.

Otapa selvää historiasta ennen kuin keksit omia tarinoitasi. Vanhempi polvi ei ollut kiltisti ja hiljaa, vaan enemmän vallankumouksen ja radikalismin lapsia. He muuttivat kaiken ja loivat hyvinvointiyhteiskunnan kouluttautumalla yliopistoissa opintolainoilla ja tekemällä työtä.

Hyvin sanottu, ja asiahan on juuri näin. On käsittämätöntä, että nykysukupolvi omii hyvinvointiyhteiskunnan omiin nimiinsä, vaikka eivät ole juuri muuta tehnet asioiden eteen kuin pelailleet nettipelejä sohvannurkassa.

PS. Tämä oli provosointia, mutta toivottavasti toimisi herättäjänä näille pullamössösukupolven edustajille. KAIKKI eivät toki ole tällaisia.

Sitä pullamössöä olette kyllä te, teillehän sitä on kirjaimellisesti syötetty koko ikänne. Sinun katkeruutesi nuorempia kohtaan on niin surullista. Oletko koskaan harkinnut terapiaa katkeruutesi käsittelemiseksi?

Voitko vähän tarkentaa, miten olet "syöttänyt" minua, joka olen tehnyt töitä ja maksanut veroja 38 vuotta tälle yhteiskunnalle? Minulle ei ihan aukea, ei varsinkaan tämä "koko ikänne". Kerro toki.

Terapian tarpeesta olen myös hiukan eri mieltä. Katsos, minun sukupolveni ei terapiaa tarvinnut kun oli niin kiire tehdä töitä ja rakentaa tätä yhteiskuntaa teitä terapiassa juoksevia varten.

Se että sinä jouduit tekemään koko elämäsi töitä ei ole nykynuorten syy. Etkö ole iloinen, että nyt on paremmat palvelut ja elinolot?

Totta kai olen siitä iloinen. Se nyt ei tässä ollut lainakaan se pointti. Jep, itsekin sen totesit: nyt on paremmat olot kuin minun aikanani.

Mutta silti valitetaan...

Jos joku valittaa niin sinä.

Ketju on lukittu.