Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
"Heidi voittaa, kaikki tietää,
vain talon väki ei voi sietää.
Rahat jakaa kera Reeon,
jokseenkin varmaa se on."
Sofia vaikuttaa fiksulta ja nopeaälyiseltä. Iloinen ja puhelias. Turha missata epäasiallisin perustein.
Äänestyksen tulos paljastaa kenellä on ulkopuolella ystäviä, jotka selvästikin äänestävät satoja kertoja. Miten Laura ja Heidi voivat kuvitella olevansa koko kansan suosikkeja. Kaksi totista tuijottajaa.
Vierailija kirjoitti:
Sofia vaikuttaa fiksulta ja nopeaälyiseltä. Iloinen ja puhelias. Turha missata epäasiallisin perustein.
Äänestyksen tulos paljastaa kenellä on ulkopuolella ystäviä, jotka selvästikin äänestävät satoja kertoja. Miten Laura ja Heidi voivat kuvitella olevansa koko kansan suosikkeja. Kaksi totista tuijottajaa.
Et tiedä, mitä missata tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun käy sääliksi Heidiä noiden Tourette oireiden takia. Olen 100% varma että häntä on kiusattu enemmän tai vähemmän elämänsä aikana tuosta. Poor girl. Heidi mahdollisimman pitkälle.
Onko täällä joku valelääkäri tehnyt tuollaisen diagnoosin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä omakehua Lauralla PK-huoneessa! Henkselien paukuttelua ja jalat pöydälle! Kuinka kehtaa!?
Sanoi vielä päässeensä helpolla. Koko ajanhan se itkee ja uhriutuu. Koko ajan hakee huomiota ja sääliä. Esittää Heidille ystävää. Ulos talosta.
Ulos toi teeskentelijä. Pk:ssa puhui, etkos Reeo päällikkönä tekisi jotain päätöksiä, niin hän ei ainakaan hyötyisi siitä! No haloo muija, sinäkö olet Reeolle antanut jotain hyötyjä, päin vastoin, otit Reeon ja Miikan pois häätöäänestystaistelusta ja muija kätyrinsä Merven kans läyhäsivät& nimesivät viikko tolkulla Reeoa, joka piti heitä kavereinaan.
Niin no siis eiks just Laura sano et tuskin on siellä ekana saamassa mitään helpotusta reeolta?
Huhhhhh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan äänet pois aina kun Miikka tai Reeo puhuu. On vaan pakko.
Mulla taas Millu (ja tippuneista Kirsi ja Aleksi) aiheuttanut saman reaktion. Millussa häiritsee kova ääni, kiroilu, pierupuheenaihe ja muut alapääjutut.
Oi että Kirsi 🧡 silloin tuli 24/7:aa vielä paljon seurattua kun oli niin mielenkiintoisia keskusteluja.
Mulla sit taas Heidi aiheuttaa, tuon että pakko laittaa äänet pois. Varsinkin jos alkoholia saa ni pitää ihan kanava vaihtaa.
Kirsi, onneksi lensi pihalle. Ruokapöydän päällä samoissa housuissa päivästä toiseen istunut narisija. Kiitos maailma kun sai ajoissa se kuvatus häädön :D
Ihan hyvä että Kirsi lähti, mutta ei hän mikään kuvatus ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi tasapainoisempi kirjoitti:
Lauralla naama norsunveellä. Heidi just totesi ettei häntä häiritse vaikka saa nimeämispisteitä.
Siinä näkyy näiden kahden ero.
Toinen tietää että tämä on vain peliä.
Norsunvee ei. Ottaa kaiken itseensä.Siksi toivon, että Heidi pääsee noista kahdesta mielummin finaaliviikolle, Lauran voisin jo ensi viikolla luovuttaa liukuovista ulos.
Sehän on saanut hysteerisiä kohtauksia, kun on kuullut saaneensa ääniä. Heidi on noista kiinnostavampi asukas, mutta kyllä Laura on se henkisesti tasapainoinen.
Heidi kiinnostava? Katselisin Kastematojakin mielummin.
Heidi teki talon parhaimman draaman tekemällä itsekkään peliliikkeen.
Parasta draamaa oli twiitti Milenalle. Ratkaisematon mysteeri. (Merve)
Korvani särkyivät Lauran huudosta. Onko Millu noin kovaa huutanut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Heidi huutaa, esittää ja kiroilee päiväkirjahuoneessa? Nolo.
Noloo yrittää noloilla Heidiä aina just ennen klo 23:00
Vierailija kirjoitti:
Nolo tuo Lauran kiljuminen PK-huoneessa.
Mikä sille tuli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siellä Miikka taas läyhäämässä. Reeo parka joutuu kuuntelemaan kaikkien narinoita.
Reeo pääjehuna jauhamassa paskaa Nabazista.
Reeo on ikävässä välikädessä Naben Miikan välissä, ymmärtää kumpaakin ja molemmat luottaa Reeoon. Reeo yrittää vaan kuunnella ja ymmärtää molempia ja pitää tilanteen stabiilina, ettei tulis räjähdyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun käy sääliksi Heidiä noiden Tourette oireiden takia. Olen 100% varma että häntä on kiusattu enemmän tai vähemmän elämänsä aikana tuosta. Poor girl. Heidi mahdollisimman pitkälle.
Onko täällä joku valelääkäri tehnyt tuollaisen diagnoosin?
Onko Heidikin valelääkäri kun itse diagnosoi sen hikaksi? Ps. Hikka tulee kohtauksina, jotka ei lopu yhteen hikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Heidi ei tuo mitään taloon. Seurannut 24/7:aa ja sielläkin vaan hiljaa.
Tämä on ollut kiva viikko, kun ei ole ollut juonittelua.