Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Heidille nyt vaan lisää paljon ääniä. Ettei käy vanhanaikaisesti
1. Heidi
2. Laura
3. Miikka
4. Sofia
Pakotetaanko kaikki vieraat mainitsemaan "sofia", että pääsevät sohvalle.
Minä olen yllättynyt että friikin palkki on noinkin iso, pitäs olla matalin, sen perusteella miten tylsä ja ikävä nasaalistrutsi on.
Kuka ihme äänestää Sitruunanaamaa? Niin tylsä, aneeminen ihminen kuin olla voi. Lisäksi ilkeä selän takana jauhaja.
Pärjäähän se Laura, mitä täällä on valitettu. Kohta jälleen turvassa.
Milena aloitti jonkun vali vali valituksen. Laura taisi olla siinä hissukseen. Milena kotiin sunnuntaina.
Äänestän Napazia. Toi talo vaan tarvii ärsyttävän mutta hauskan Napazin. Miikkan ja Millun ja Lauran suosiota en ymmärrä.
Miten Laura ja Miikka voi olla noin korkealla äänestyksessä? Mieluummin vaikka Tuula ja Nabaz 😃
Voi vttu ihmiset.... äänestää kahta paskinta asukasta... Lauraa ja Heidiä.. mitä ne tuo tonne taloooooon????? EI MITÄÄÄÄÄÄÄÄN
Vierailija kirjoitti:
Pakotetaanko kaikki vieraat mainitsemaan "sofia", että pääsevät sohvalle.
Minä olen yllättynyt että friikin palkki on noinkin iso, pitäs olla matalin, sen perusteella miten tylsä ja ikävä nasaalistrutsi on.
"Nasaalistrutsi", kiitos tästä! :D
Hyvä että Heidi ja Laura on pääsemässä turvaan. Heidi lemppari, Laurassa kiinnostaa mitä se meinaa Heidin suhteen.
Olen samaa mieltä kuin Krusu, Milena ja Millu joutavat lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Sallalle nyt ääniä!
Tänään tärkeintä pelastaa Heidi.
Miikan ja Sallan ehtii pe.
Tai tää on mun pelitaktiikka. Ei oo varaa kolmea äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Pärjäähän se Laura, mitä täällä on valitettu. Kohta jälleen turvassa.
Sisko antaa ääniä.
Tuo Milluhan on aivan järkyttävä, huutaa kurkku suorana koko ajan. Eikä kyllä näytä olevan penaalin terävin kynäkään.
Vierailija kirjoitti:
Laura on Milenan lammas.
Laura on pässi
Vierailija kirjoitti:
Milena aloitti jonkun vali vali valituksen. Laura taisi olla siinä hissukseen. Milena kotiin sunnuntaina.
Ei se Laura uskalla Milenalle mitään sanoa. Se vaikka haukkuis Heidiä päin näköä jos Milena pakottais.
NYT ÄÄNIÄ SALLALLE!!!!!!