Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
61161/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Santeri esittelee pallojaan.

Onkohan tuo santeri ollut lataamossa, normaali se ei ainakaan ole. 

Meillä on paljon mielenterveys potilaita, jotka näkevät itsensä jonain vihreänä miehenä, tai jollakin muulla nimella ja sanovat, että he itse sanovat  että eivät ole omassa ruumiissaan. 

Kaikenlaisia viheltäjiä.

Sinä tuskin tiedät mt-asioista muuta kuin oman potilaskertomuksesi.

Vierailija
61162/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo porukka on kyllä kekseliäs tuossa ruokatouhussa .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61163/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Lauran ja Reeon tavasta toimia keittiössä. Molemmat keksivät kaikenlaista ja auttavat mielellään muita oppimaan. Esimerkiksi Miikka on saanut valtavasti leipomisoppia Lauralta.

Vierailija
61164/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia ruokapöydässä rintaliivisillään, onko mautonta? 

Se selvästi myy ulkomaailmaan itseään. Kas kun ole iskenyt  vehkeitään pöydälle näkyville, uskaltaa se niitä näytellä ainakin video kuvissa jokaiselle. 

Missä hiton tynnyrissä sinä elät? Keskellä metsää ja joka ikkunasta näkyy vain puita? Kaikille on ihan selvää, että hän on tosielämässä prostituoitu ja OF-videot ovat vain sivutoimi. Tajuatko, että sinun ei todellakaan tarvitse tänne tulla muka ketään valistamaan.

Vierailija
61165/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miikka ja Milena spekuloi että ei ole hyvä asia että on ekaa kertaa sohvalla ( Heidi ja Sofia). Mä niiiiiin odotan vaan iltaa :)

Ai että kun heidi pääsee turvaan tänään niin siinä on kaikkien ilmeet (paitsi reeon) näkemisen arvoisia :D reeo on uskonut heidin koko ajan ja nähnyt millanen heidi on, mutta kaikki muut on tyyliin sitä mieltä että heidi on vaarassa tippua.

No onpa yllätys, Reeolle itsestäänselvyys, että Heidi pääsee turvaan. Reeohan sanelee katsojille mitä pitää tehdä ja katsojat tottelee. Samoin kuin asukkaatkin tottelevat.

Ei helvetti miten paska kausi.

Vierailija
61166/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Lauran ja Reeon tavasta toimia keittiössä. Molemmat keksivät kaikenlaista ja auttavat mielellään muita oppimaan. Esimerkiksi Miikka on saanut valtavasti leipomisoppia Lauralta.

Ompa kiva nähdä asiallisia kommentteja .

Vierailija
61167/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He kaksi ovat talon aikuisimmat. Kyllä: Nabaz ja Tuula eivät kuulu talon aikuisimpiin.

Vierailija
61168/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

!Sofiahan on kokoaika sanonut, että itse tippuu koska kansa ei pidä hänestä.

Sofian mielestä kansa ei pidä hänestä joo, mutta ei hänen mielestään luonteensa tai käytöksensä vuoksi vaan siksi, että HÄN ON TRANS ja häneen harva voi samastua.

Minä en piittaa roikkuuko jotain jalkojen välissä vaiko ei, ketä tykkäät paneskella tai paneskeletko ollenkaan. Kunhan oot kiva ihminen. Ja kaikki ei vaan kivoja oo.

Totta ei sofiasta tykätäkään. Sofia ei ole mikään kiva ihminen. Omalaatuinen ihminen se on.

Minä en todellakaan tykkää, että joku voi olla sen verran torvi, että rupeaa luulemaan, että on nainen. 

Oliko ihana syntyä täydellisenä ja alkaa haukkumaan muiden kehityshäiriöitä ja sairauksia? Nauti nyt ylemmyydestäsi.

Itse en tykkää Sofiasta tämän luonteen takia.

Sofia on mässyttänyt, kuinka se ja se kaveri häipyi, ei taida olla pahemmin kavereita ja ystäviä tällä hempukalla. Turha moistiskella ja ruikuttaa, saa laittaa vaikka kolmet värkit itselleen, minä en siedä hänen elämäntapaansa.

Joo ei tarvitsekaan, kyllä mustakin Sofian toiminta on inhottavaa, mutta tuo että aletaan haukkumaan toisen mielenterveyttä, jolle ei voi mitään, menee liian pitkälle.

Jokuhan siinä mättää, kun mies rupeaa pukeutumaan naisten vaatteisiin. 

No, minkäs teet. Koita hyväksyä että kaikki eivät syntyneet yhtä täydellisinä ja viisaina kuin sinä.

Vierailija
61169/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

!Sofiahan on kokoaika sanonut, että itse tippuu koska kansa ei pidä hänestä.

Sofian mielestä kansa ei pidä hänestä joo, mutta ei hänen mielestään luonteensa tai käytöksensä vuoksi vaan siksi, että HÄN ON TRANS ja häneen harva voi samastua.

Minä en piittaa roikkuuko jotain jalkojen välissä vaiko ei, ketä tykkäät paneskella tai paneskeletko ollenkaan. Kunhan oot kiva ihminen. Ja kaikki ei vaan kivoja oo.

Totta ei sofiasta tykätäkään. Sofia ei ole mikään kiva ihminen. Omalaatuinen ihminen se on.

Minä en todellakaan tykkää, että joku voi olla sen verran torvi, että rupeaa luulemaan, että on nainen. 

Oliko ihana syntyä täydellisenä ja alkaa haukkumaan muiden kehityshäiriöitä ja sairauksia? Nauti nyt ylemmyydestäsi.

Itse en tykkää Sofiasta tämän luonteen takia.

Sofia on mässyttänyt, kuinka se ja se kaveri häipyi, ei taida olla pahemmin kavereita ja ystäviä tällä hempukalla. Turha moistiskella ja ruikuttaa, saa laittaa vaikka kolmet värkit itselleen, minä en siedä hänen elämäntapaansa.

Joo ei tarvitsekaan, kyllä mustakin Sofian toiminta on inhottavaa, mutta tuo että aletaan haukkumaan toisen mielenterveyttä, jolle ei voi mitään, menee liian pitkälle.

Jokuhan siinä mättää, kun mies rupeaa pukeutumaan naisten vaatteisiin. 

Periaatteessa ei ole olemassa mitään miesten tai naisten vaatteita. Ihmiset ovat itse keksineet määritelmät. Eivät ne ole mitään totuuksia.

Vierailija
61170/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huikee toi Heidin muisti. Muistaa kartasta jo yli puolet ja kertoi eilen Reeolle, että kohta menee koko kartta.

Että silleen.

Harmi vaan, että Heidi petaa Reeolle 30 000e voittoa.

Heidin hyvä muisti voi muuten johtua aspergerista. Hyvä Heidi!

Vierailija
61171/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti on hyörinää köökin puolella, Heidi ja Salla opettelee kadunnimiä. 

Vierailija
61172/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koostelähetyksen lopussa Sami kysyi Sanna Pikkaraiselta, kuka hänen mielestään pitäisi häätää.

Ja vastasi että Salla. Ei varmaan tajunnut, että tämä lausunto aktivoi Sallan kannattajat, hyvä niin.

Ai niin, ja Sannan mielestä Sofia finaaliin, koska on sosiaalisesti älykäs, ja miellyttävä. Mainitsi sentään

myös Heidin ja Reeon (finaaliin).

Oli kyllä tympeätä katsottavaa. Sofiasta oli ihan pihalla. Nyt äänivyöry Sallalle! Tilanne oli eilen vielä niin tasainen, että mitä vain voi tapahtua.

Tykkään Sallasta aina vaan enempi. Hän on fiksu, aikuismaisesti käyttäytyvä. Muistan miten hän tuki Heidiä vaikeina hetkinä kun kukaan muu nainen sitä ei tehnyt vaan haukkuivat häntä. Toivon että Salla jää taloon hän ansaitsee talossa jatkon. Naisjengi on häntä myös paljon haukkunut. Toivottavasti Milena, Millu tai Laura häädetään.

Vierailija
61173/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tonne taloon näytetty oikeasti äänestystuloksia vai keksivätkö äsken vaan huijauksen muuten vaan ?

oli Tuulan huijausyritys. Toisihan se säpinää, kun näytettäiisiin vaikka ilman prosentteja.. 

Vierailija
61174/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huikee toi Heidin muisti. Muistaa kartasta jo yli puolet ja kertoi eilen Reeolle, että kohta menee koko kartta.

Että silleen.

Harmi vaan, että Heidi petaa Reeolle 30 000e voittoa.

Heidin hyvä muisti voi muuten johtua aspergerista. Hyvä Heidi!

kaikki hyvämuistiset on burgereita vai? Ahaa, täällä psykiatrikin paikalla mutta ei oo varma, voi sua rassukka

Vierailija
61175/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia ruokapöydässä rintaliivisillään, onko mautonta? 

Se selvästi myy ulkomaailmaan itseään. Kas kun ole iskenyt  vehkeitään pöydälle näkyville, uskaltaa se niitä näytellä ainakin video kuvissa jokaiselle. 

Soffe aattelee, että kun hän tod. näköisesti lentää pihalle sunnuntaina, on viimeistään nyt mainostettava avujaan ja näyttelee taas tissejään. Kirjoitti eilen auton ikkunaan mitähän lie omia tilejään. Ottanut Heidin hampaisiinsa.

Todella outoa. Ja toi studio vielä hehkuttaa Soffea. Vielä oudompaa.

Sofia on ruma sisältä ja ulkoa. Siinä se merkittävin ero Heidin ja Soffen välillä.

No eilenhän ne kyllä kritisoi Sofiaa koosteessa.

Vierailija
61176/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kans huomioinut että tänä vuonna keittiötouhut ja ruokahuolto on ollut tosi hyvissä kantimissa. Kaikki jotka haluaa ovat päässet keittiöön touhuamaan, monet on oppinut kaikkea uutta. Kukaan ei ole vallannut keittiötä itselleen.

Joka päivä ovat tehneet vähintään yhden kunnollisen ruuan. Harvinaisen vähän riitaa ruuasta.

Ehkä paras keittiön hallinta mitä näillä nelosen kausilla on ollut.

Vierailija
61177/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuo Heidi leuhka . 

millälailla? 

Heidi on tullu niin leuhkaksi, jottei soo köyhiä enää näkövänänsä.

Kyllä niitä leuhkoja on maaliman sivu ollut. Ei Heidi ole poikkeus tästä pääsäännöstä.

Minä en ole nähnyt tuota piirrettä Heidissä, vaikka varsin ahkerasti olen 24/7 seurannutkin. Käyttää sarkasmia. Leuhkoina ja ylimielisinä pitäisin Milenaa ja Sofiaa. 

Vierailija
61178/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tonne taloon näytetty oikeasti äänestystuloksia vai keksivätkö äsken vaan huijauksen muuten vaan ?

oli Tuulan huijausyritys. Toisihan se säpinää, kun näytettäiisiin vaikka ilman prosentteja.. 

vois näyttää huomenna äänestysprossat,  tänään tulee ylläri monerlle kun 3 pelastetaan. 

Vierailija
61179/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koostelähetyksen lopussa Sami kysyi Sanna Pikkaraiselta, kuka hänen mielestään pitäisi häätää.

Ja vastasi että Salla. Ei varmaan tajunnut, että tämä lausunto aktivoi Sallan kannattajat, hyvä niin.

Ai niin, ja Sannan mielestä Sofia finaaliin, koska on sosiaalisesti älykäs, ja miellyttävä. Mainitsi sentään

myös Heidin ja Reeon (finaaliin).

Oli kyllä tympeätä katsottavaa. Sofiasta oli ihan pihalla. Nyt äänivyöry Sallalle! Tilanne oli eilen vielä niin tasainen, että mitä vain voi tapahtua.

Tykkään Sallasta aina vaan enempi. Hän on fiksu, aikuismaisesti käyttäytyvä. Muistan miten hän tuki Heidiä vaikeina hetkinä kun kukaan muu nainen sitä ei tehnyt vaan haukkuivat häntä. Toivon että Salla jää taloon hän ansaitsee talossa jatkon. Naisjengi on häntä myös paljon haukkunut. Toivottavasti Milena, Millu tai Laura häädetään.

Salla on ihan turha tuolla .

Vierailija
61180/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että Laura ja Reeo sopivat samaan lauseeseen. Reeo- ja Laurakulttien mielestä toinen pitäisi ottaa pois.

Ketju on lukittu.