Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ihan kauhee toi Merve. Miten se kehtaa vielä olla esillä missään. Sietäisi hävetä pthyi. Iljettäviä naisia muutkin talossa.
Paitsi tiestysti Salla, Tuula ja Heidi 💞 täyttä kultaa ja timanttiaTää oli mun viesti ja myös sarkasmia. Koitin kirjoittaa vielä niin, että huomaa ton olevan liioittelua, mutta toi viesti näköjään kuulostikin hyvältä monien mielestä. 😃
Käsittämätöntä kuinka moni noin ajattelee! Kello oli ehtiny jo yli 23 kun koitin korjata asiaa. Ilmeisesti bb on täysin pilalla. Täähän on mennyt ihan kulttimeiningiks.
Kaikkea hyvää Mervelle ja muilleki bb asukkaille!
No voi voi, koita kestää että kaikki ei jaa kanssasi samaa ajatusmaailmaa. Itse en tykännyt Mervestä, koska julisti kantavansa Heidille kaunaa, meni syömään Nabazin kakkua ja jätti Lauran yksin Reeon ja Miikan armoille.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti talon jälkeen Heidi menee lääkäriin migreenin, Mia suolistovaivojen ja Miikka iho-ongelmien takia. Tuskin nyt Miikka kuitenkaan haluaa myrkkylääkettä iho-ongelmiin syödä kun tuskin tuon lääkkeen kanssa voi alkoholiakaan juoda.
Nabaz voisi ottaa Aapisen käteen ja opetella lukemaan.
Milena ei lähde mukaan mihinkään. Seuraa muita asukkaita kuin lasten leikkeihin kyllästynyt äkeä mummo. Hän ei osaa peitellä negatiivisia tunteitaan lainkaan. En tiedä, johtuuko se naurunalaiseksi joutumisen pelosta vai mistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jeo kirjoitti:
Eikö Sofian pitänyt olla suvaitsevainen ei voi olla totta .Heidi ei saa voittaa muuten hän on väärässä formaatissa on kyllä itsekkyyden ja suvaitsemattomuuden huippu muikkelilauma ei näe metsää puilta ja melkein kesi-ikää lähenevät tätit..ja tuollainen käytös!0
Tätä olen monessakin ketjussa ihmetellyt. Santerin kaltaiset vaativat suvaitsevaisuutta muilta, mutta eivät ole itse suvaitsevaisia, millään tasolla.
Keitä ovat "Santerin kaltaiset"? Tunnetko henkilökohtaisesti montakin, vai perustatko tuon omiin luuloihisi?
En tiedä, keitä alkuperäinen sanoja tarkoittaa Santerin kaltaisilla, mutta minä käsitän tämän ilmaisun hyvin.
tämä kääntyy vielä itseään vastaan, ylivertaisina ja aina mielensäpahoittajat eivät pärjää pitemmän päälle, aivan oikein sanottu että nykyiset lumihiutaleet eivät kestä mitään.
Se tarkoittaa suvaitsevuuden kuplassa elävää, kaiken suvaitsevuuden itselleen ominutta persoonaa, joka ei näe omaa ahdasmielisyyttään muita tai toisinajattelijoita kohtaan.
Hyvin sanottu. Itse ajattelen myös, että asia on juuri näin. Monessakin mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
!Sofiahan on kokoaika sanonut, että itse tippuu koska kansa ei pidä hänestä.
Sofian mielestä kansa ei pidä hänestä joo, mutta ei hänen mielestään luonteensa tai käytöksensä vuoksi vaan siksi, että HÄN ON TRANS ja häneen harva voi samastua.
Minä en piittaa roikkuuko jotain jalkojen välissä vaiko ei, ketä tykkäät paneskella tai paneskeletko ollenkaan. Kunhan oot kiva ihminen. Ja kaikki ei vaan kivoja oo.
Totta ei sofiasta tykätäkään. Sofia ei ole mikään kiva ihminen. Omalaatuinen ihminen se on.
Minä en todellakaan tykkää, että joku voi olla sen verran torvi, että rupeaa luulemaan, että on nainen.
Oliko ihana syntyä täydellisenä ja alkaa haukkumaan muiden kehityshäiriöitä ja sairauksia? Nauti nyt ylemmyydestäsi.
Itse en tykkää Sofiasta tämän luonteen takia.
Milloin tämä kauppatehtävä jatkuu. Aika löysä tehtävä, en äänestä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Fiksuna Reeo laulelee "Suusex suusex sex suu sex suu..."
Minäpä täydennän. Keskustelu lähti siitä, miten Tanskassa numerot lasketaan oudosti tyyliin vaikka 75 = sadasta puolet plus 25. Numerokeskustelu sai Reeon laulamaan ei pelkästään suu sex vaan j o p a otta suu sex! Että ai k a m a l a sentään! 🙄
Sofia ruokapöydässä rintaliivisillään, onko mautonta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ihan kauhee toi Merve. Miten se kehtaa vielä olla esillä missään. Sietäisi hävetä pthyi. Iljettäviä naisia muutkin talossa.
Paitsi tiestysti Salla, Tuula ja Heidi 💞 täyttä kultaa ja timanttiaTää oli mun viesti ja myös sarkasmia. Koitin kirjoittaa vielä niin, että huomaa ton olevan liioittelua, mutta toi viesti näköjään kuulostikin hyvältä monien mielestä. 😃
Käsittämätöntä kuinka moni noin ajattelee! Kello oli ehtiny jo yli 23 kun koitin korjata asiaa. Ilmeisesti bb on täysin pilalla. Täähän on mennyt ihan kulttimeiningiks.
Kaikkea hyvää Mervelle ja muilleki bb asukkaille!No voi voi, koita kestää että kaikki ei jaa kanssasi samaa ajatusmaailmaa. Itse en tykännyt Mervestä, koska julisti kantavansa Heidille kaunaa, meni syömään Nabazin kakkua ja jätti Lauran yksin Reeon ja Miikan armoille.
Ja kaikkiein typerintä on, että jos et oo Lauran jengin puolella, niin olisit automaattisesti Reeon puolella.
Ite kannatan Heidiä ja Sallaa.
Ei oo leuhkaa jos kertoo että perheellä mökki ja sanoi satumaaksi. Niinhän meilläkin on. Tosin ei 100 % oma mutta kuitenkin.
Niin no, jos on itse valmis haukkumaan toisten kehityksiä ja sairauksia toisin kuin luonteenpiirteitä, ja korostamaan omaa täydellisyyttä, niin sekö ei ole ylemmyyttä?
Vierailija kirjoitti:
24/7ssa kirjoitti:
Totta. Merve, talon ilmapiiri on vapautunut ja hersyvä. Lähtösi auttoi :D
Oisko sekin että kaikki häädössä ja ei tarvitse sen takia juonitella.
Vaikuttaa tietysti, mutta kyllä tuon ilmapiirin vapautumisen aisti jo silloin sunnuntai-iltana. Nauru raikasi ja oikeastaan vain Laura ja Milena oli naama nyrpyllään. Muut tajusi jo vaihtaa puolta ja levyä. Kyllä tuo Merven häätö oli jonkinlainen kääntöpiste tässä pelissä, makkariläyhäjengille selvisi, että heille sellaisenaan ei ole kannatusta. Millu ja Soffe irrottautuivat heti ja yrittävät nyt paljon selkeämmin kaksistaan selvitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
!Sofiahan on kokoaika sanonut, että itse tippuu koska kansa ei pidä hänestä.
Sofian mielestä kansa ei pidä hänestä joo, mutta ei hänen mielestään luonteensa tai käytöksensä vuoksi vaan siksi, että HÄN ON TRANS ja häneen harva voi samastua.
Minä en piittaa roikkuuko jotain jalkojen välissä vaiko ei, ketä tykkäät paneskella tai paneskeletko ollenkaan. Kunhan oot kiva ihminen. Ja kaikki ei vaan kivoja oo.
Totta ei sofiasta tykätäkään. Sofia ei ole mikään kiva ihminen. Omalaatuinen ihminen se on.
Minä en todellakaan tykkää, että joku voi olla sen verran torvi, että rupeaa luulemaan, että on nainen.
Oliko ihana syntyä täydellisenä ja alkaa haukkumaan muiden kehityshäiriöitä ja sairauksia? Nauti nyt ylemmyydestäsi.
Itse en tykkää Sofiasta tämän luonteen takia.
Sofia on mässyttänyt, kuinka se ja se kaveri häipyi, ei taida olla pahemmin kavereita ja ystäviä tällä hempukalla. Turha moistiskella ja ruikuttaa, saa laittaa vaikka kolmet värkit itselleen, minä en siedä hänen elämäntapaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyen tuohon Sofian mielipiteeseen, ettää joutuu häädetyksi, vähän muista formaateista:
1)TTK: Kun Elina Gustafsson ja Ansku Bergholm joutuivat jättämään parketin, joku valitti, että se johtui siitä, että Elina (ja sittemmin myös Ansku) oli lesbo. Totuus oli, että putosivat, koska eivät olleet tarpeeksi hyviä.
2)Masged Singer: Strandbergin aluksi kehui aluksi Jaguar-hahmoa, mutta kun selvisi että hahmo oli Päivi Räsänen, alkoi raakkuminen ja sateenkaarikansalta anteeksipyytäminen. Hanna Sumarikin muistaakseni haukkui Räsäsen, vaikka ei itse ollut itseään ohjelmaan edes tupannut.
Juuri näin. Tämä on sitä merkillistä ylemmyyttä, jota tietty sateenkaariporukka edustaa. Itsekin näin tuon Masked Singerin jakson, jossa Strandberg tylytti Päivi Räsästä ja väitti että ei voi olla samassa tilassa Räsäsen kanssa, kun "tulee turvaton olo". On kyllä kaiken huippu, että pienestä ja hennosta naisihmisestä joka ei missään tapauksessa kävisi kenenkään kimppuun, Strandbergilla tulee turvaton olo. Tätä "turvatonta tilaa" ja "olo" ovat eräät muutkin käyttäneet keppihevosenaan.
Tämän jälkeen en itse ole pystynyt katsomaan ensimmäistäkään ohjelmaa tai edes ohjelman osaa, jossa tämä maailman napa, uhriutumisen mestari Strandberg esiintyy.
Eivätkös Maria Veitola ja Jenni Kokander ole ihan cis-heteronaisia? Maria Veitolalta toki voi tuollaista kuvattua käytöstä odottaakin, mutta aina itseään vanhemmalta näyttäneen ja isokokoisen Jenni Kokanderin kohdalla tämä on kyllä yllättävää. Varmasti Jenni Kokanderia itseäänkin on kiusattu ominaisuuksiensa vuoksi ja silti on halunnut töitä, joissa ollaan esillä. Maria Veitola sinällään on toki huomiohakuinen.
Kohta noi rikkoo ton Sallan nukkamasterin.
Siellä Miikka, Milena ja Reeo pohtii miten su häätö, Tänään 3 onnellista saa tietää.
Onko tonne taloon näytetty oikeasti äänestystuloksia vai keksivätkö äsken vaan huijauksen muuten vaan ?
Vierailija kirjoitti:
Kohta noi rikkoo ton Sallan nukkamasterin.
huonoa laatua jos nukkaa tulee. En omista moista.
BB talo mainostaa nuuskan käyttöä. Ei hyvä.
Koska nuuska sisältää useita syöpävaarallisia aineita, riski saada suusyöpä kasvaa ajan kuluessa. Muita nuuskan terveyshaittoja ovat kohonnut verenpaine ja pulssi, maha-suolikanavan oireet ja sairaudet, erektio-ongelmat, muistin, keskittymisen ja oppimisen vaikeudet, voimakas nikotiiniriippuvuus.
Juuri näin. Tämä on sitä merkillistä ylemmyyttä, jota tietty sateenkaariporukka edustaa. Itsekin näin tuon Masked Singerin jakson, jossa Strandberg tylytti Päivi Räsästä ja väitti että ei voi olla samassa tilassa Räsäsen kanssa, kun "tulee turvaton olo". On kyllä kaiken huippu, että pienestä ja hennosta naisihmisestä joka ei missään tapauksessa kävisi kenenkään kimppuun, Strandbergilla tulee turvaton olo. Tätä "turvatonta tilaa" ja "olo" ovat eräät muutkin käyttäneet keppihevosenaan.
Tämän jälkeen en itse ole pystynyt katsomaan ensimmäistäkään ohjelmaa tai edes ohjelman osaa, jossa tämä maailman napa, uhriutumisen mestari Strandberg esiintyy.