Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
61201/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Lauran ja Reeon tavasta toimia keittiössä. Molemmat keksivät kaikenlaista ja auttavat mielellään muita oppimaan. Esimerkiksi Miikka on saanut valtavasti leipomisoppia Lauralta.

Mä oon kans huomioinut että tänä vuonna keittiötouhut ja ruokahuolto on ollut tosi hyvissä kantimissa. Kaikki jotka haluaa ovat päässet keittiöön touhuamaan, monet on oppinut kaikkea uutta. Kukaan ei ole vallannut keittiötä itselleen.

Joka päivä ovat tehneet vähintään yhden kunnollisen ruuan. Harvinaisen vähän riitaa ruuasta.

Ehkä paras keittiön hallinta mitä näillä nelosen kausilla on ollut.

siellä on jo sen ikäistä asukasta että ruoanlaitto pitäisi olla hallussa. Koulussa köksä tunnit ja tekeehän sitä itsellekin ruokaa. Mulle ei kelpaa eineksisitä kun maksalaatikko ja hernekeitto.  Ne on ihan ok, tosin hernepussi ollut kotvan aikaa joten joskus teen hernekeittoa, maksalaatikkoa en ala tekemään ja syön sillointällöin survottujen puolukoiden kera, vähän sokeria sekaan. 

Tuula vanhin eikä osaa mitään. En käsitä miten edes mahdollista.

Vierailija
61202/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabazia ei jaksa kuunnella. Ihan hirvee olis olla tuolla talossa sen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61203/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Lauran ja Reeon tavasta toimia keittiössä. Molemmat keksivät kaikenlaista ja auttavat mielellään muita oppimaan. Esimerkiksi Miikka on saanut valtavasti leipomisoppia Lauralta.

Laura ny luulee osaavansa leipoa😁

Leivinjauhosta pullia...

Vierailija
61204/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha Miikan itsekehukerho käynnisty taas.

Vierailija
61205/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miikka ja Milena spekuloi että ei ole hyvä asia että on ekaa kertaa sohvalla ( Heidi ja Sofia). Mä niiiiiin odotan vaan iltaa :)

Ai että kun heidi pääsee turvaan tänään niin siinä on kaikkien ilmeet (paitsi reeon) näkemisen arvoisia :D reeo on uskonut heidin koko ajan ja nähnyt millanen heidi on, mutta kaikki muut on tyyliin sitä mieltä että heidi on vaarassa tippua.

No onpa yllätys, Reeolle itsestäänselvyys, että Heidi pääsee turvaan. Reeohan sanelee katsojille mitä pitää tehdä ja katsojat tottelee. Samoin kuin asukkaatkin tottelevat.

Ei helvetti miten paska kausi.

Aivan ennalta-arvattavaa rosjaa.

Voittoa on lupailtu/valmisteltu talon kieroilevammalle ja se ei oo Laura, voihan sen suoraankin sanoa, Reeo, tuotannon juttua. 30000 on iso summa, joutuukohan osan antamaan pois.

Vierailija
61206/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kans huomioinut että tänä vuonna keittiötouhut ja ruokahuolto on ollut tosi hyvissä kantimissa. Kaikki jotka haluaa ovat päässet keittiöön touhuamaan, monet on oppinut kaikkea uutta. Kukaan ei ole vallannut keittiötä itselleen.

Joka päivä ovat tehneet vähintään yhden kunnollisen ruuan. Harvinaisen vähän riitaa ruuasta.

Mä väitän että sillä on suuri merkitys, että Reeo on johtavassa asemassa talossa. Reeo ottaa kaikki mukaan ja näyttää esimerkkiä. Eihän Reeo-vihaajat tällasta näe, mutta niin se vaan menee.

Vierailija
61207/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja tuo leivän teko

oppiko Lauralta,

Leipä murenee täysin kun leikataan

jos ei vaivata yhtään kun ei tykätä vaivata,ja pannaan kilo jauhoja pöytään

ja se on siinä toki jos ei ole hyvää saanut niin tuo on hyvää.

Vierailija
61208/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoksia ei laiteta huuliin, eikö Potos pistoksia laiteta uurteisiin, huuliin hyaluronihappoa sisältäviä täyteaineita. Sallalla kans muhkeutettu huulia, kellä muulla? Oliko Lauran otsaa käsitelty potoksilla? 

Vierailija
61209/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miikka ja Milena spekuloi että ei ole hyvä asia että on ekaa kertaa sohvalla ( Heidi ja Sofia). Mä niiiiiin odotan vaan iltaa :)

Ai että kun heidi pääsee turvaan tänään niin siinä on kaikkien ilmeet (paitsi reeon) näkemisen arvoisia :D reeo on uskonut heidin koko ajan ja nähnyt millanen heidi on, mutta kaikki muut on tyyliin sitä mieltä että heidi on vaarassa tippua.

No onpa yllätys, Reeolle itsestäänselvyys, että Heidi pääsee turvaan. Reeohan sanelee katsojille mitä pitää tehdä ja katsojat tottelee. Samoin kuin asukkaatkin tottelevat.

Ei helvetti miten paska kausi.

Aivan ennalta-arvattavaa rosjaa.

Voittoa on lupailtu/valmisteltu talon kieroilevammalle ja se ei oo Laura, voihan sen suoraankin sanoa, Reeo, tuotannon juttua. 30000 on iso summa, joutuukohan osan antamaan pois.

Vierailija
61210/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ja tuo leivän teko

oppiko Lauralta,

Leipä murenee täysin kun leikataan

jos ei vaivata yhtään kun ei tykätä vaivata,ja pannaan kilo jauhoja pöytään

ja se on siinä toki jos ei ole hyvää saanut niin tuo on hyvää.

pullataikina ainakin pitää nk vaivata, nyrkki taikinaan ja möyhennetään, itse vaivaan kulhossa sen harvan kerran kun teen, en pöydälle levitä. 

Vierailija
61211/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä väitän että sillä on suuri merkitys, että Reeo on johtavassa asemassa talossa. Reeo ottaa kaikki mukaan ja näyttää esimerkkiä. Eihän Reeo-vihaajat tällasta näe, mutta niin se vaan menee.

Itse pidin hänestä, mutta kahden tunnin päästä huomasin jo, millainen manipuloija on. Miettikää, 2 tuntia taloon tulosta.

Vierailija
61212/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broom broom!

Vierailija
61213/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Botoksia ei laiteta huuliin, eikö Potos pistoksia laiteta uurteisiin, huuliin hyaluronihappoa sisältäviä täyteaineita. Sallalla kans muhkeutettu huulia, kellä muulla? Oliko Lauran otsaa käsitelty potoksilla? 

Joo on botoksia Kivikasvolla. Millulla huulissa myös ainakin Sallan lisäks.

Vierailija
61214/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamaa paranneltu Sofia, Millu, Salla, Laura, Merve. Ainakin.

Vierailija
61215/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä näpäytys Lauralle jos ei pääsiskään tänään turvaan!

Toivottavasti tänään pääsee turvaan ainakin Salla, Heidi ja joku kolmas joka ei ole Laura.

Vierailija
61216/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulalla botoxia.

Vierailija
61217/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keiden te arvelette pääsevän tänään turvaan ?

Itse veikkaan Lauraa, Heidiä ja Nabasta. 

Vierailija
61218/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milena ei lähde mukaan mihinkään. Seuraa muita asukkaita kuin lasten leikkeihin kyllästynyt äkeä mummo. Hän ei osaa peitellä negatiivisia tunteitaan lainkaan. En tiedä, johtuuko se naurunalaiseksi joutumisen pelosta vai mistä.[/quote

Milena on jonkinverran rauhoittunut Merven häädön jälkeen. Hänen taktiikkansa meni pieleen eikä auttanutkaan suljetun oven takana jenginsä kanssa Heidin ja Reeon syyttely. Sellainen juonittelu ja haukkuminen näytti meille katsojille Milenan pirullisen luonteen. Reilun pelin säännöt unohtuivat. Nyt yrittää mielistellä Reeoa mutta ei Reeos hämätä. Reeo haluaa myös Heidin finaaliin ja on häntä tukenut koko bb:n ajan. Lopputulemasta sitten päättää katsojat ja se on varmaan Reeonkin toive.

Vierailija
61219/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska toi autotehtävä.

Vierailija
61220/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keiden te arvelette pääsevän tänään turvaan ?

Itse veikkaan Lauraa, Heidiä ja Nabasta. 

Nabaz nyt ei ainakaan.

Ketju on lukittu.