Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
BB talo mainostaa nuuskan käyttöä. Ei hyvä.
Koska nuuska sisältää useita syöpävaarallisia aineita, riski saada suusyöpä kasvaa ajan kuluessa. Muita nuuskan terveyshaittoja ovat kohonnut verenpaine ja pulssi, maha-suolikanavan oireet ja sairaudet, erektio-ongelmat, muistin, keskittymisen ja oppimisen vaikeudet, voimakas nikotiiniriippuvuus.
eihän siellä oo mainosta? Jokainen täysi-ikäinen, se käyttää joka käyttää ja yhteiskunta kuittaa viulut.
Miikka ja Milena spekuloi että ei ole hyvä asia että on ekaa kertaa sohvalla ( Heidi ja Sofia). Mä niiiiiin odotan vaan iltaa :)
Eilen Milena kertoi puolisonsa koukanneen ajomatkalla pitkän kiertotien päästäkseen Haaparantaan ja Ruotsin puolelle rajaa ostamaan nuuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
!Sofiahan on kokoaika sanonut, että itse tippuu koska kansa ei pidä hänestä.
Sofian mielestä kansa ei pidä hänestä joo, mutta ei hänen mielestään luonteensa tai käytöksensä vuoksi vaan siksi, että HÄN ON TRANS ja häneen harva voi samastua.
Minä en piittaa roikkuuko jotain jalkojen välissä vaiko ei, ketä tykkäät paneskella tai paneskeletko ollenkaan. Kunhan oot kiva ihminen. Ja kaikki ei vaan kivoja oo.
Totta ei sofiasta tykätäkään. Sofia ei ole mikään kiva ihminen. Omalaatuinen ihminen se on.
Minä en todellakaan tykkää, että joku voi olla sen verran torvi, että rupeaa luulemaan, että on nainen.
Oliko ihana syntyä täydellisenä ja alkaa haukkumaan muiden kehityshäiriöitä ja sairauksia? Nauti nyt ylemmyydestäsi.
Itse en tykkää Sofiasta tämän luonteen takia.
Sofia on mässyttänyt, kuinka se ja se kaveri häipyi, ei taida olla pahemmin kavereita ja ystäviä tällä hempukalla. Turha moistiskella ja ruikuttaa, saa laittaa vaikka kolmet värkit itselleen, minä en siedä hänen elämäntapaansa.
Joo ei tarvitsekaan, kyllä mustakin Sofian toiminta on inhottavaa, mutta tuo että aletaan haukkumaan toisen mielenterveyttä, jolle ei voi mitään, menee liian pitkälle.
Nuuska valmistetaan tupakkapensaan lehdistä tai sen varresta jauhetusta massasta. Nuuskaan lisätään aromi- ja makuaineita, vettä, säilöntäaineita, kosteutta sitovia aineita sekä sokeria. Nuuska sisältää jopa 2500 erilaista kemikaalia. Nuuska pakataan kiekon muotoisiin rasioihin, joita säilytetään jääkaapissa.
Suunterveyteen nuuskan käyttö vaikuttaa aiheuttamalla pahanhajuista hengitystä, hampaiden värjäytymistä ja kulumista sekä limakalvojen paksuuntumista.
Pitkään käytettynä nuuska aiheuttaa esimerkiksi ikenien vetäytymistä, ientulehdusta, hampaiden kiinnityskudossairautta ja altistaa paljastuneiden hampaiden kaulojen reikiintymiselle.
Jatkuvalla käytöllä on lisäksi yhteyksiä suuontelon, nielun ja nenän alueen syöpiin.
Vierailija kirjoitti:
Sofia ruokapöydässä rintaliivisillään, onko mautonta?
Se selvästi myy ulkomaailmaan itseään. Kas kun ole iskenyt vehkeitään pöydälle näkyville, uskaltaa se niitä näytellä ainakin video kuvissa jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Santeri esittelee pallojaan.
Onkohan tuo santeri ollut lataamossa, normaali se ei ainakaan ole.
Meillä on paljon mielenterveys potilaita, jotka näkevät itsensä jonain vihreänä miehenä, tai jollakin muulla nimella ja sanovat, että he itse sanovat että eivät ole omassa ruumiissaan.
Kaikenlaisia viheltäjiä.
No kannattaisiko lopettaa haukkuminen, jos kerran sairaita ovat? Käytöstä ja toimintaa voi toki kritisoida. Ja luulisi sitä olevan pahempiakin sairauksia, tuon kanssa pystyy hyvin elämään. Sofia toki laittanut aika rantteliksi seksityöllään ja sillä, että on kuitenkin valmis peniksensä säilyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se selvästi myy ulkomaailmaan itseään. Kas kun ole iskenyt vehkeitään pöydälle näkyville, uskaltaa se niitä näytellä ainakin video kuvissa jokaiselle.
Se taas oli niin ihanaaa ja ok, kun Aleksi oli ilman paitaa ruokapöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Luulee erheellisesti, että ihmiset haluaa tuijotella kireitä tekokumipalloja. So last season. Tiisejä on maailmansivu olla telkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Miikka ja Milena spekuloi että ei ole hyvä asia että on ekaa kertaa sohvalla ( Heidi ja Sofia). Mä niiiiiin odotan vaan iltaa :)
Ai että kun heidi pääsee turvaan tänään niin siinä on kaikkien ilmeet (paitsi reeon) näkemisen arvoisia :D reeo on uskonut heidin koko ajan ja nähnyt millanen heidi on, mutta kaikki muut on tyyliin sitä mieltä että heidi on vaarassa tippua.
Huikee toi Heidin muisti. Muistaa kartasta jo yli puolet ja kertoi eilen Reeolle, että kohta menee koko kartta.
Että silleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut se oli. Oi niitä aikoja! Kyl sitä Allua ois voinu katsella vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyen tuohon Sofian mielipiteeseen, ettää joutuu häädetyksi, vähän muista formaateista:
1)TTK: Kun Elina Gustafsson ja Ansku Bergholm joutuivat jättämään parketin, joku valitti, että se johtui siitä, että Elina (ja sittemmin myös Ansku) oli lesbo. Totuus oli, että putosivat, koska eivät olleet tarpeeksi hyviä.
2)Masged Singer: Strandbergin aluksi kehui aluksi Jaguar-hahmoa, mutta kun selvisi että hahmo oli Päivi Räsänen, alkoi raakkuminen ja sateenkaarikansalta anteeksipyytäminen. Hanna Sumarikin muistaakseni haukkui Räsäsen, vaikka ei itse ollut itseään ohjelmaan edes tupannut.
Juuri näin. Tämä on sitä merkillistä ylemmyyttä, jota tietty sateenkaariporukka edustaa. Itsekin näin tuon Masked Singerin jakson, jossa Strandberg tylytti Päivi Räsästä ja väitti että ei voi olla samassa tilassa Räsäsen kanssa, kun "tulee turvaton olo". On kyllä kaiken huippu, että pienestä ja hennosta naisihmisestä joka ei missään tapauksessa kävisi kenenkään kimppuun, Strandbergilla tulee turvaton olo. Tätä "turvatonta tilaa" ja "olo" ovat eräät muutkin käyttäneet keppihevosenaan.
Tämän jälkeen en itse ole pystynyt katsomaan ensimmäistäkään ohjelmaa tai edes ohjelman osaa, jossa tämä maailman napa, uhriutumisen mestari Strandberg esiintyy.
Eivätkös Maria Veitola ja Jenni Kokander ole ihan cis-heteronaisia? Maria Veitolalta toki voi tuollaista kuvattua käytöstä odottaakin, mutta aina itseään vanhemmalta näyttäneen ja isokokoisen Jenni Kokanderin kohdalla tämä on kyllä yllättävää. Varmasti Jenni Kokanderia itseäänkin on kiusattu ominaisuuksiensa vuoksi ja silti on halunnut töitä, joissa ollaan esillä. Maria Veitola sinällään on toki huomiohakuinen.
Älä sano cis-heteronaisia, sillä on vain naisia - tämä on yleiskielen termi. Naisia ja miehiä ja sitten on näistä poikkeamia, jotka eivät ole kolmansia ja neljänsiä sukupuolia, vaan poikkeamia normaalista. Näin se nyt vaan menee. Mitä pahaa siinä on? Kyllä minä hyväksyn poikeamat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
!Sofiahan on kokoaika sanonut, että itse tippuu koska kansa ei pidä hänestä.
Sofian mielestä kansa ei pidä hänestä joo, mutta ei hänen mielestään luonteensa tai käytöksensä vuoksi vaan siksi, että HÄN ON TRANS ja häneen harva voi samastua.
Minä en piittaa roikkuuko jotain jalkojen välissä vaiko ei, ketä tykkäät paneskella tai paneskeletko ollenkaan. Kunhan oot kiva ihminen. Ja kaikki ei vaan kivoja oo.
Totta ei sofiasta tykätäkään. Sofia ei ole mikään kiva ihminen. Omalaatuinen ihminen se on.
Minä en todellakaan tykkää, että joku voi olla sen verran torvi, että rupeaa luulemaan, että on nainen.
Oliko ihana syntyä täydellisenä ja alkaa haukkumaan muiden kehityshäiriöitä ja sairauksia? Nauti nyt ylemmyydestäsi.
Itse en tykkää Sofiasta tämän luonteen takia.
Sofia on mässyttänyt, kuinka se ja se kaveri häipyi, ei taida olla pahemmin kavereita ja ystäviä tällä hempukalla. Turha moistiskella ja ruikuttaa, saa laittaa vaikka kolmet värkit itselleen, minä en siedä hänen elämäntapaansa.
Joo ei tarvitsekaan, kyllä mustakin Sofian toiminta on inhottavaa, mutta tuo että aletaan haukkumaan toisen mielenterveyttä, jolle ei voi mitään, menee liian pitkälle.
Jokuhan siinä mättää, kun mies rupeaa pukeutumaan naisten vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soffe aattelee, että kun hän tod. näköisesti lentää pihalle sunnuntaina, on viimeistään nyt mainostettava avujaan ja näyttelee taas tissejään. Kirjoitti eilen auton ikkunaan mitähän lie omia tilejään. Ottanut Heidin hampaisiinsa.
Todella outoa. Ja toi studio vielä hehkuttaa Soffea. Vielä oudompaa.Sofia on ruma sisältä ja ulkoa. Siinä se merkittävin ero Heidin ja Soffen välillä.
Sofia on erittäin ruma sisältä, niin ruma, että luulisi, että kukaan ei pitkällä tikullakaan koskisi.
Siis mistä noi saa nuuskaa aina vaan lisää? Eikö oo laitonta jos tuotanto välittää nuuskaa
Mitähän siinä Santerin BB-sopimuspaperissa oikein mahtaa lukea?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän siinä Santerin BB-sopimuspaperissa oikein mahtaa lukea?
Tissit tiskiin, muna piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ennähnyt ruokapöydässä ilman paitaa mutta ei olisi ruokahalut menneet jos olisi ollut.
ei oo näytetty, täytyy vielä kelata taaksepäin 247