Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Eli siis Sofiaa ei saisi nimetä talossa eikä me katsojat saatais äänestää häntä ulos, koska kuuluu vähemmistöön eikä se näyttäisi vähemmistön kannalta hyvältä, jos hänet äänestettäisiin ulos. Siis mitähän hittoa mä just kuulin, Sofian suusta 😅 nyt tippui hänen viimeisetkin pisteet kuin lehmän häntä. Ketuttaa kun tuo ns. asema yhteiskunnassa, sukupuolijutut ja syrjinnät ym. pitää tuoda AINA esille, myös näköjään BB:ssäkin. Haloo, tämä on peliä eikä sillä ole mitään merkitystä mitä sun alapäästä löytyy. Ennemminkin mitä sieltä yläpäästä tulee ulos... nyt kyllä Sofia hakee säälipisteitä katsojilta ja asukkailta voitonkuvat silmissä. Pöyristyttävää toimintaa!
Sama täällä..... kyllä se on kumma juttu et nää sateenkaari-ihmiset pääsee aina yllättämää TYHMYYDELLÄÄN kerta toisensa jälkeen... en haluaisi lokerikoida ihmisiä mut ihan pakolla tulee tunne et miksi aina nämä....
Reeo on Kyl komia edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään se turistien automatka viime yönä jatkui? Ehtikö Laura juottaa ne kunnon pöllyyn?
Automatka jatkui puoli kahteen asti. Viihdyttävää katsottavaa ja Mia kohosi varsinaiseksi suosikiksi, joka piti tunnelmaa autossa yllä! Milena oli sitruuna. Jopa Heidi, josta en varsinaisesti pidä otti rauhallisesti kuskin roolin.
Onko syylis saanut jo oravan oillua?
Vierailija kirjoitti:
Raskasta katsella, kun Millu huutaa ja on äänessä koko ajan.
Totta - paljon kivempi, kun kaikki olis vaan ihan hipi hiljaa siellä autossa
Piti itse kommentoida tosta automatkasta et ekan kerran meni itsellä fiilikset Milluun ja vähän jo kyllästyttää sen show. Mut totta on, et piti kyllä tunnelmaa yllä ja suu käy kokoajan. Sofia ja Milena oli tylsimmät matkalaiset.
Lauran ennestään nurinpäin käännetty naama oli reissun jälkeen kyllä näkemisen arvoinen. Mikä sit ketutti eniten, toisten juominen ja hauskanpito, vai se, ettei päässy valokeilaan tällä kohtalon viikolla läppinensä. Millulle vielä kuittas et mun viereen et sit tuu (kännissä?), ku joku mustasukkainen puoliso.
Mitä Sofia on antanut meille katsojille? Meikkausta, tylsää on aika yleinen sana esim. kilpailuissa, Rusun häätäminen talosta laittamalla itsensä myös häätöön, rintojen esittelyä, uhriutumista, kun häntä ei hyväksytä sellaisena kuin on. Itselle on sama, onko"kisaaja" mies tai nainen tai trans tms, mutta sillä on, mitä sieltä suusta tulee/miten kohtelee muita ja nuo eiliset möläytykset laskee ainakin minulla positiivisiä viboja hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Sofia on antanut meille katsojille? Meikkausta, tylsää on aika yleinen sana esim. kilpailuissa, Rusun häätäminen talosta laittamalla itsensä myös häätöön, rintojen esittelyä, uhriutumista, kun häntä ei hyväksytä sellaisena kuin on. Itselle on sama, onko"kisaaja" mies tai nainen tai trans tms, mutta sillä on, mitä sieltä suusta tulee/miten kohtelee muita ja nuo eiliset möläytykset laskee ainakin minulla positiivisiä viboja hänestä.
Ei auta pakkelit ja meikit enää Santerin kasvoilla. Riisui jälleen oman naamionsa. Häätöön!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko syylis saanut jo oravan oillua?
Sä oot oksettava.
Se on itse oksettava joka sanoo. Eli sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkkyjä noi naiset tuolla. Onneksi on vielä Heidi ja Tuula pitämässä järkeä yllä naisedustajina. Reeo on niin ihana!
Siis minkä takia mun viesti oli poistettu, missä kerron tämän olevan sarkasmia?!?! Tämä viesti on multa ja se todellakin oli sarkasmia. Näköjään moderaattorit on kans Reeo tiimissä.
Tuossahan tuo viestisi oli yläpuolella, turhaan keuhkoat
Mitäs Reeoa mollaatte? Ei ole pahemmin ääntänsä kohottanut (taloon muut miehet Miikka ja Nabbekin sortuivat "kiljumaan", ja Santeri sen kun jatkaa vaan möyhäämistään. Muistakaapa vaan, kuinka Marvaniakin haukkui).
Takaisin Reeoon, asiallinen tyyppi, hyvä pelaamaan, ei ole hänen vikansa jos on niin "vahva" persoona, että muut "kunnioittavat".
Lopettakaa ala-arvoiset kommentit Reeosta ja muista. Itsekin olen täällä joitain arvostellut, mutta on niissä viesteissä sentään ollut joku "roti".
Mikäs nyt on ku Nabaz ei ole herännyt?
Milena oli kyllä niin ankeaa matkaseuraa, että oksat pois. Katsoin vain autokameraa ja siinä taas näytti siltä, että Laura ja Salla ottivat juomahuollon kevyesti, mutta Nabbe vain kiukutteli. Ilman Millua ja Miikkaa tuo matka olisi ollut maailman tylsin. Jos Millu unohtaisi nuo liialliset matkimiset ja määkimisen, voisi olla paljon viihdyttävämpi asukas.
Mä oon jo vähän huolissani Nabesta. Miksei herää? Onko kunnossa?
Yöllä Reeo kysyi Heidiltä, miten on mennyt Milenan kanssa päivän aikana. Heidillä ei ollut mitenkään hyvät fiilikset, sanoi että aivan kun saisi sähköiskun joka kerta kun Milena tulee lähelle. Milenan suhtautuminen Heidiin on kyllä niin jäätävää kuin olla ja voi, mm. ripitti aiemmin päivällä Heidin maanrakoon röyhtäämisestä. Suu pysyi kyllä supussa, kun autossa yöllä Mia piti oikein röyhtäilykonserttia monta tuntia. Milena on kyy! 😖
BB, nyt asukkaat ylös kivalla autotehtävällä. Kaikki kymmenen autoon vain ilman hammaspesuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta setämies on tuonut taloon kuin syyläisen kyrpänsä?
Täällä on taas omasta mielestään niin mahdottoman hauska keskenkasvuinen penikka päässyt näppäimistön päälle röhnöttämään. Kouluun siitä!
Huomaa myös selvästi, miten sarjapeukuttaa omia juttujaan ylös ja muiden vastauksia niihin alas. Ei täällä silmänräpäyksessä oo kahdeksaa mieleltään sairasta vikisijää. Olet NOLO!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta setämies on tuonut taloon kuin syyläisen kyrpänsä?
Täällä on taas omasta mielestään niin mahdottoman hauska keskenkasvuinen penikka päässyt näppäimistön päälle röhnöttämään. Kouluun siitä!
Huomaa myös selvästi, miten sarjapeukuttaa omia juttujaan ylös ja muiden vastauksia niihin alas. Ei täällä silmänräpäyksessä oo kahdeksaa mieleltään sairasta vikisijää. Olet NOLO!
En ole havainnut täällä ainuttakaan mieleltään sairasta vikisijää. Miksi muuten et ole koulussa? Eihän sinulla koko ajan ole välitunti.-
!Sofiahan on kokoaika sanonut, että itse tippuu koska kansa ei pidä hänestä.[/quote]
Sofian mielestä kansa ei pidä hänestä joo, mutta ei hänen mielestään luonteensa tai käytöksensä vuoksi vaan siksi, että HÄN ON TRANS ja häneen harva voi samastua.
Minä en piittaa roikkuuko jotain jalkojen välissä vaiko ei, ketä tykkäät paneskella tai paneskeletko ollenkaan. Kunhan oot kiva ihminen. Ja kaikki ei vaan kivoja oo.
Kuinka pitkään se turistien automatka viime yönä jatkui? Ehtikö Laura juottaa ne kunnon pöllyyn?