Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
60961/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Sofia on haukkunut muita tusinatavaraksi ja pitää itseään parempana asukkaana.

Luulee olevansa parempi koska omaa letkun jalkojen välissä ja pukeutuu naiseksi.

Vierailija
60962/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jeo kirjoitti:

Eikö  Sofian  pitänyt olla suvaitsevainen  ei voi olla totta  .Heidi  ei saa  voittaa  muuten hän on väärässä formaatissa on kyllä itsekkyyden  ja suvaitsemattomuuden  huippu muikkelilauma ei näe metsää puilta ja melkein kesi-ikää lähenevät tätit..ja tuollainen käytös!0

Tätä olen monessakin ketjussa ihmetellyt. Santerin kaltaiset vaativat suvaitsevaisuutta muilta, mutta eivät ole itse suvaitsevaisia, millään tasolla.

Keitä ovat "Santerin kaltaiset"? Tunnetko henkilökohtaisesti montakin, vai perustatko tuon omiin luuloihisi?

Esim bb-eetu ja henry harjusola.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
60963/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jeo kirjoitti:

Eikö  Sofian  pitänyt olla suvaitsevainen  ei voi olla totta  .Heidi  ei saa  voittaa  muuten hän on väärässä formaatissa on kyllä itsekkyyden  ja suvaitsemattomuuden  huippu muikkelilauma ei näe metsää puilta ja melkein kesi-ikää lähenevät tätit..ja tuollainen käytös!0

Tätä olen monessakin ketjussa ihmetellyt. Santerin kaltaiset vaativat suvaitsevaisuutta muilta, mutta eivät ole itse suvaitsevaisia, millään tasolla.

Keitä ovat "Santerin kaltaiset"? Tunnetko henkilökohtaisesti montakin, vai perustatko tuon omiin luuloihisi?

Tarkoitin sateenkaariaktivisteja, jollaiseksi tämän Santerinkin myös "luokittelen".

Vierailija
60964/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jeo kirjoitti:

Esim bb-eetu ja henry harjusola.

Ei siis yhtään henkilöä, jonka oikeastaan tuntee. Vain roskalehtien ja somen hämärtämä mielikuva. Luulo tuntemisesta on siis valheellinen. Minäkään en muuten tunne ainuttakaan, mutta en kuvittele tuntevani.

Vierailija
60965/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko päällikön ja plebeijan peitto on heilunut?

Vierailija
60966/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkkyjä noi naiset tuolla. Onneksi on vielä Heidi ja Tuula pitämässä järkeä yllä naisedustajina. Reeo on niin ihana!

Reeo on tuotannon kanssa tuttu juttu, oiskohan laitettu jo etu käteen voittamaan rahat himaan!

Sen lisäksi tylyttää kaikkia jotka uskaltaa äänestää jotain muita pois, kun hän on käskenyt.

Ulos ja pian!

Vierailija
60967/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että tänään pääsee turvaan Heidi, Sofia ja Laura

Vierailija
60968/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

reppuri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkkyjä noi naiset tuolla. Onneksi on vielä Heidi ja Tuula pitämässä järkeä yllä naisedustajina. Reeo on niin ihana!

Reeo on tuotannon kanssa tuttu juttu, oiskohan laitettu jo etu käteen voittamaan rahat himaan!

Sen lisäksi tylyttää kaikkia jotka uskaltaa äänestää jotain muita pois, kun hän on käskenyt.

Ulos ja pian!

Ja sanoi yöllä, että autossa olijat saa varmaan hyvät äänestyspisteet. Reeo pelaa ja feikkaa ite tuolla ihan täysillä ja sanoo lähes jokaisen laysevalintansa sen mukaan mistä katsojat tykkäisi. Sillon kun suuttui Lauralle niin silmistä paistoi viha, mutta tajusi äkkiä, ettei kanmata koska katsojat ei tykkää. No ainakin menee katsojille kuin kuuma veitsi sulaan voihin. Reeo on itsekin jo 100% varma voitostaan.

Vierailija
60969/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7ssa kirjoitti:

Totta. Merve, talon ilmapiiri on vapautunut ja hersyvä. Lähtösi auttoi :D

Oisko sekin että kaikki häädössä ja ei tarvitse sen takia juonitella.

Vierailija
60970/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että tänään pääsee turvaan Heidi, Sofia ja Laura

Toivon myös näin, haöuan nähdä vähän Miikan epätoivoa kun tajuaa ettei olekaan noista ykkössuosikki Reeon jälkeen.

Vierailija
60971/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ihan kauhee toi Merve. Miten se kehtaa vielä olla esillä missään. Sietäisi hävetä pthyi. Iljettäviä naisia muutkin talossa.

Paitsi tiestysti Salla, Tuula ja Heidi 💞 täyttä kultaa ja timanttia

Tää oli mun viesti ja myös sarkasmia. Koitin kirjoittaa vielä niin, että huomaa ton olevan liioittelua, mutta toi viesti näköjään kuulostikin hyvältä monien mielestä. 😃

Käsittämätöntä kuinka moni noin ajattelee! Kello oli ehtiny jo yli 23 kun koitin korjata asiaa. Ilmeisesti bb on täysin pilalla. Täähän on mennyt ihan kulttimeiningiks.

Kaikkea hyvää Mervelle ja muilleki bb asukkaille!

Vierailija
60972/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jeo kirjoitti:

En tiedä, keitä alkuperäinen sanoja tarkoittaa Santerin kaltaisilla, mutta minä käsitän tämän ilmaisun hyvin.

Se tarkoittaa suvaitsevuuden kuplassa elävää, kaiken suvaitsevuuden itselleen ominutta persoonaa, joka ei näe omaa ahdasmielisyyttään muita tai toisinajattelijoita kohtaan.

Vierailija
60973/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24/7ssa kirjoitti:

Totta. Merve, talon ilmapiiri on vapautunut ja hersyvä. Lähtösi auttoi :D

Oisko sekin että kaikki häädössä ja ei tarvitse sen takia juonitella.

Kyllä. Tuo "aselepo" on raikastanut tunnelmaa todella paljon.

Vierailija
60974/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä takia mun viesti oli poistettu, missä kerron tämän olevan sarkasmia?!?! Tämä viesti on multa ja se todellakin oli sarkasmia. Näköjään moderaattorit on kans Reeo tiimissä.

Vierailija
60975/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla, Tuulaja Heidi finaaliviikolle. Eivät ole mitään paskan jauhajia.

Pidetään fiksut naiset mukana viimeiseen asti.

paitsi Tuula. Kuka jaksaa sitä makeilua ja yltiöpositivismia, joka ei ole tästä maailmasta.

Vierailija
60976/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä takia mun viesti oli poistettu, missä kerron tämän olevan sark*smia?!?! Tämä viesti on multa ja se todellakin oli vitsi. Näköjään eräät muutkin on kans Reeo tiimissä. Muuten taitaa toi yks sana olla kielletty, mitä ihmettä?

Vierailija
60977/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pääsee turvaan Heidi, Laura ja Miikka. Lauantaina Sofia ja Milena/Nabaz. Sunnuntaina penkillä istuu Salla, Tuula, Mia ja Milena/Nabaz. Näistä neljästä, oli siellä sitten Milena tai Nabaz, tippuu Tuula tai Salla.

Vierailija
60978/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups näköjään päästivät viestit sittenkin läpi

Vierailija
60979/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi roikkui illalla pöydän ääressä, pääsikö lopulta päällikön makkariin...

Vierailija
60980/100630 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis Sofiaa ei saisi nimetä talossa eikä me katsojat saatais äänestää häntä ulos, koska kuuluu vähemmistöön eikä se näyttäisi vähemmistön kannalta hyvältä, jos hänet äänestettäisiin ulos. Siis mitähän hittoa mä just kuulin, Sofian suusta 😅 nyt tippui hänen viimeisetkin pisteet kuin lehmän häntä. Ketuttaa kun tuo ns. asema yhteiskunnassa, sukupuolijutut ja syrjinnät ym. pitää tuoda AINA esille, myös näköjään BB:ssäkin. Haloo, tämä on peliä eikä sillä ole mitään merkitystä mitä sun alapäästä löytyy. Ennemminkin mitä sieltä yläpäästä tulee ulos... nyt kyllä Sofia hakee säälipisteitä katsojilta ja asukkailta voitonkuvat silmissä. Pöyristyttävää toimintaa!

Ketju on lukittu.