Mikä on yksinäisen miehen rooli yhteiskunnassa
Kommentit (41)
Sehän on sama kuin kaikilla muillakin valkoihoisilla miehllä, eli me maksetaan kaikki mitä naisvaltaiset päättäjät ikinä vaan keksivätkin.
Kuolla reserviläisenä juoksuhaudassa alfamiesten naisten kunnian puolesta
Vierailija kirjoitti:
Jos et löydä naista ja pääse lisääntymään, niin se on luonnonvalinnan tarkoitus. Mieti, että jos menemme historiassa 500v ja siitä taaksepäin, niin joku on aina jatkumossa historiassa siittänyt seuraavan sukupolven. Nyt tämä jatkumo katkeaa sinuun. Myös sukuhaarasi voi kuolla kokonaan, mikäli sinulla ei ole sisaruksia, jotka lisääntyisivät puolestasi.
Eikö tämmöinen luonnonvalinta oo aika keinotekoista. Luonnossahan eläimet tappaa ja r*isk aa toisiaan koko ajan.
Tykinruoka ja itsesääliin vajonnut miinanpolkija. Se on vaativa rooli kenelle tahansa.
Mitä kenenkään yksinäisyys mihinkään liittyy. Voit kyllä esim hakea opiskelemaan mielenkiintosi kohteen mukaan ym. Ei yksinäisyys siihenkään vaikuta, pääseekö opiskelemaan vai ei vaan muut asiat.
Tietysti eri rooleja voi muodostua muutenkin kuin opintojen kautta. Esim yhdistykset, harrastukset ym.
Parantaa maailmaa inhimillisemmäksi. Kokea sitten naisten suosio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et löydä naista ja pääse lisääntymään, niin se on luonnonvalinnan tarkoitus. Mieti, että jos menemme historiassa 500v ja siitä taaksepäin, niin joku on aina jatkumossa historiassa siittänyt seuraavan sukupolven. Nyt tämä jatkumo katkeaa sinuun. Myös sukuhaarasi voi kuolla kokonaan, mikäli sinulla ei ole sisaruksia, jotka lisääntyisivät puolestasi.
Eikö tämmöinen luonnonvalinta oo aika keinotekoista. Luonnossahan eläimet tappaa ja r*isk aa toisiaan koko ajan.
Mikä erottaa siis eläimen ja Afrikan sarvekkalaisen toisistaan?
Keskittymään innovointiin ja tekemään maailmasta parempaa paikkaa jälkipolville. Esim. Nobel eli elämänsä poikamiehenä.
Alkaa ajamaan naisten oikeuksien alas.
Vierailija kirjoitti:
Tykinruoka ja itsesääliin vajonnut miinanpolkija. Se on vaativa rooli kenelle tahansa.
En usko että suomalaisella sotilaspoliisilla on pokkaa t eloittaa mua jos kieltäydyn menemästä tykinruoaksi.
Voit tehdä elämälläsi mitä huvittaa, kun ei ole perhettä rajoittamassa. Mitä haluaisit tehdä?
Elämä naisen kanssa on yliarvostettua. Toki sitä kannattaa kokeilla ettei jää turhia haaveita.
mies 45
Pidätkö yksinäisyydestä vai et? Itse olen introvertti mies, jolla ei ole paljon sosiaalista elämää, mutta tämä on lähinnä oma valintani. Kun vietän aikaa ihmisten kanssa, olen puhelias ja sosiaalinen, eikä esimerkiksi naisseurasta ole koskaan ollut pulaa. Ylipäätään voisin hankkia paljon sosiaalisia kontakteja, sillä kyvyt siihen ovat olemassa, mutta minä vain tykkään olla enimmäkseen yksikseni. Jos ap tykkäät myös olla yksin, ei siinä ole mitään vikaa. Mutta aistin, ettet pidä siitä. Mitä voin asiaan todeta kuin että mene ihmisten ilmoille ja hanki uusia tuttavuuksia. Ei siihen mitään muuta taikatemppua ole. Mukavuusalueen ulkopuolelle vaan.
Naiseton mies on turha otus jonka tarkoitus on videä viallinen geeniperimänsä hautaan tervettä populaatiota kiusaamasta.
Suomimies katoaa. Liituraitasaasta varmaan säästyy.
bM
Eikö sillä yksinäisellä miehellä ole ystäviä tai sukulaisia?
No ihan mikä haluat sen olevan? Sama kuin sinkkunaisenkin kohdalla. Ihan itse ole vastuussa elämästäsi ja siitä, mikä tarkoitus sillä on.
Elämän tarkoitus löytyy itsetutkiskelun avulla. Ei sitä kumppani tarjoa.
Meinaako ap että yksinäisen naisen osa on erilainen kuin yksinäisen miehen?