Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
60281/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ruokaa Heidi laittaa tällä viikolla. Äitikö hälle ruuankin tekee, maksaa asumisen, auton, autokulut. Tyttö vaan reissaa pitkin maailmaa vapaa ajat ja bilettää.

Pidäpä huoli vain omasta elämästäsi.

Vierailija
60282/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmas pukuhuone ja kolmas vessa, jotka ovat kaikkien ihmisten käytettävissä olisi helppo ratkaisu näiden tiettyjen ihmisten ongelmiin ja cis-naiset saisivat olla rauhassa omissa tiloissaan.

Vai helppo? Khöm, nämä soffethan pelkäävät sitä, että saavat vessoissa miehiltä turpaan. Yhteisvessoissa on miehiä. Toisekseen, melkoinen lasku tulee kolmenlaisten vessojen rakentelusta. 

Ratkaisu: tulevaisuudessa on vain kaikille tarkoitettuja vessoja, jotka ovat yksittäisiä lukittavia tiloja. Vähän kuin maksulliset vessat ovat nyt. Hidasta ja tehotonta, mutta siihenhän tässä mennään, kun ihmiset (lue: miehet) eivät osaa käyttäytyä ja antaa olla toisten ihmisten rauhassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
60283/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi nätisti Salla auttaa Nabasia. Ja tosi rauhallisesti Salla kuunteli ja jaksoi kannustaa Heidiä viime viikolla. Respektiä Sallalle. 🥰

Salla sais voittaa. Ei ole mikään läyhääjä ja hyväksikäyttäjä niin kuin Laura tai Reeo.

Vierailija
60284/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ohjelmaformaatin äänestämistä tulisi muuttaa, nyt rahalla voi voittaa =ei kiinnosta katsoa.

Rehellisesti Reeo ei minusta alkujaankaan "sopinut" formaattiin, ihmettelin miksi on edes hakenut.

Sittemmin nämä oudot sattumat että on ollut aiemmin tuotannossa mukana, ja jopa Sainion muuttuneet (käsikirjoitetut) kommentit ja muu vastaava =uskon että etukäteen tuotannon valintantaloon JA voittajaksi,

En enää jaksa edes katsoa ohjelmaa, vaikka Ruutu+ (myös toki muiden ohjelmien) takia vielä onkin.

Olen alkanut miettiä, voisiko joku "tavis" porukka alkaa tehdä aitoa "BB-taloa" vaikka Youtubeen tmv. kanavaan? Nykyään tekniikka on halpaa, voisi olla lyhyempi (esim. parin viikon) jakso vaikka jossain "mökillä" ja katsojat maksaisivat esim. X euroa katseluoikeudesta ja oli 1 ääni per katsoja.

Olisi paljon viihdyttävämpää (vaikka ehkä kotitekoisempaa!) mitä tämä nykyinen valmiiksi pureskeltu mössö BB missä tulos ollut 1minuutista selvillä.

Uskoisin että sponsoreitakin varmasti saisi, sillä eläähän moni somella muutenkin. Tuollaisen kotikutoisen ohjelman kustannukset olisi mahdollista saada suhteellisen pieniksi.

Tokimtekijänoikeudellisista syistä ei voisi ol.a BB nimellä, mutta vaikka joku "Selviikkö kolmee viikkoo mökillä" konsepti tmv.

Vierailija
60285/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko Lauran kaikki kannattajat pienituloisia sinnittelijöitä?

Ennemminkin fiksuja kun eivät lähde tällaiseen rahastus-showhun.

Turha se sitten marista jos Laura tippuu, itse laitoin muutaman euron Reeolle ja Sallalle. Paljon täällä märistään Reeon "rikkaista" kavereista, itse en koskaan aiemmin ole kuullutkaan koko miehestä, mutta tykkään kovasti. Inho noita käärmeitä kohtaan  ja heidän sokeus omaan käytökseen aukaisi oman pussin nyörit. 

Vierailija
60286/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hienoa, kun ei ole enää tarvetta kommentoida tänne palstalle eikä katsoa 24/7:aa. Tulin vain ilmoittamaan, että BB on minun osaltani ohi. Olen seurannut kaikki aikaisemmat bb-kaudet, mutta minun katsominen loppui tämän yhden lippalakkimiehen talossa huseeraamiseen. Näin huonoa ohjelmaa ei vain enää pysty katsomaan. Oikein mukavia hetkiä teille kaikille, jotka haluatte katsoa huonosti kuvattua, äänitettyä, tuotettua, käsikirjoitettua ja juonnettua ohjelmaa. Heippa!

Vierailija
60287/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmas pukuhuone ja kolmas vessa, jotka ovat kaikkien ihmisten käytettävissä olisi helppo ratkaisu näiden tiettyjen ihmisten ongelmiin ja cis-naiset saisivat olla rauhassa omissa tiloissaan.

Vai helppo? Khöm, nämä soffethan pelkäävät sitä, että saavat vessoissa miehiltä turpaan. Yhteisvessoissa on miehiä. Toisekseen, melkoinen lasku tulee kolmenlaisten vessojen rakentelusta. 

Ratkaisu: tulevaisuudessa on vain kaikille tarkoitettuja vessoja, jotka ovat yksittäisiä lukittavia tiloja. Vähän kuin maksulliset vessat ovat nyt. Hidasta ja tehotonta, mutta siihenhän tässä mennään, kun ihmiset (lue: miehet) eivät osaa käyttäytyä ja antaa olla toisten ihmisten rauhassa. 

Tai sitten transeilla on todistukset ettevät ole huijareita. Joku trans kortti vaikka.

Vierailija
60288/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on taas vuiihdyttävä kauppatehtävä. Kaikki nyhjää hiljaa ja opettelee jotain kadun nimiä. Missä ovat nykyisin kaikki viihdyttävät tehtävät? Tää on yhtä kiinnostavaa kun katselisi maalin kuivumista.

No, ainakin nykyisin voi laittaa 24/7:n kiinni kauppatehtävien ajaksi ja tehdä jotain muuta

Jotain muuta? Tulla tänne palstalle valittaamaan. Menisit vaikka ulos happihyppelylle, vois helpottaa oloa.

Vierailija
60289/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on taas vuiihdyttävä kauppatehtävä. Kaikki nyhjää hiljaa ja opettelee jotain kadun nimiä. Missä ovat nykyisin kaikki viihdyttävät tehtävät? Tää on yhtä kiinnostavaa kun katselisi maalin kuivumista.

No, ainakin nykyisin voi laittaa 24/7:n kiinni kauppatehtävien ajaksi ja tehdä jotain muuta

Kuka näitä tehtäviä ideoi ? Joku kristall jonka intohimona on banaanipuvut, leikkijunat, peruukit ja nyt tulossa toi ameriikan halloviini niin noi pukeutuu joksikin luurankoihin ja noitiin. Ei kauheesti nappaa. Tylsää. Tämä bb kausi taitaa olla pohjanoteeraus kaikin puolin.

Leipää väännetään, leipää syödään. Ja sama toisinpäin. Tylsää.

Vierailija
60290/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bye bye beibi kirjoitti:

On se hienoa, kun ei ole enää tarvetta kommentoida tänne palstalle eikä katsoa 24/7:aa. Tulin vain ilmoittamaan, että BB on minun osaltani ohi. Olen seurannut kaikki aikaisemmat bb-kaudet, mutta minun katsominen loppui tämän yhden lippalakkimiehen talossa huseeraamiseen. Näin huonoa ohjelmaa ei vain enää pysty katsomaan. Oikein mukavia hetkiä teille kaikille, jotka haluatte katsoa huonosti kuvattua, äänitettyä, tuotettua, käsikirjoitettua ja juonnettua ohjelmaa. Heippa!

Kiitos kun tulit tekemään tämän ilmoituksen. Me tarvitsimme tätä. Olet meitä parempi ja fiksumpi.

Vierailija
60291/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisuissakin voi äänestää jonkun max 20 kertaa.

Vierailija
60292/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi nätisti Salla auttaa Nabasia. Ja tosi rauhallisesti Salla kuunteli ja jaksoi kannustaa Heidiä viime viikolla. Respektiä Sallalle. 🥰

Salla sais voittaa. Ei ole mikään läyhääjä ja hyväksikäyttäjä niin kuin Laura tai Reeo.

Sallahan ei ekaan kolmeen viikkoon muuta tehnytkään. Mutta Millan lähdettyä rauhottui 

Vierailija
60293/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman Heidiä toi tehtävä ei tule onnistumaan.

Sofia , kenties Salla, Laura

Vierailija
60294/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merve ei ois tuolla kestänyt/mahtunut olla isoine perseineen ja rintoineen.

Kyllä sitä vielä enemmän Milenasta löytyy, kertoi olevan 100 kiloinen jenkkifutaaja

Vierailija
60295/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko Salla se 🐴 se musta hevonen. Kirii voittoon takavasemmalta. Soisin sen hänelle kyllä.

Vierailija
60296/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna kolme turvaan niin eiköhän Heidi ole siinä joukossa

Vierailija
60297/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että Reeolla on rikkaita tukijoita ei tarkoita etteikö hänellä voisi olla enemmänkin kannattajia. Eihän kaikki Laurafanitkaan äänestä Lauraa.

Vierailija
60298/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tää Laura vai Reeo asenne.

Mun suosikit on Heidi ja Salla!

Vierailija
60299/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten transeilla on todistukset ettevät ole huijareita. Joku trans kortti vaikka.

Ja jokaisella naisten vessan ovella seisoisi portsari tarkistamassa, että onko kortti aito vai ei? Vai ajattelitko että jos naisten tiloihin lampsii vaikka joku romuransun tapainen ilmestys, niin pikkutytöt uskaltaisivat mennä kysymään, että onko sulla korttii vai ei?

Vierailija
60300/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bye bye beibi kirjoitti:

Heippa itsellesi ja hyvää jatkoa. Onpahan yksi valittaja vähemmän.

Ketju on lukittu.