Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Jahas, Naben "raivokohtaukset" koosteessa, yllätys. Ja nyyhkimiset, hohhoijaa,
Mitähän tuotanto nyt tuolla ajaa takaa?
Valistuneita arvauksia, kiitos.
Nabas käyttäytyy kuin pikkulapsi vaikka on keski-ikäinen äijä.
Nabaz 3v aikuisen karvaperseen kropassa. Ällöttävää.
Merve oli tapetti. Aika oli pudota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Heidin linkki Tanskaan? Jompi kumpi vanhemista tanskalainen? Puhuuko Heidi kieltä?
Ig-tilin esittelyssä on ainakin sekä Suomen että Tanskan lippu. Lisäksi kuvia Tanskan visiiteiltä. Olisko isä tanskalainen? Muistan lukeneeni täältä joskus, mutta voin muistaa väärinkin.
Isänsä tanskakainen, asuu tanskassa uuden perheensä kanssa ja sisar puoli Heidillä. Näin muistelen että sanoi. Onko siis vanhempansa eronneet. Puhuu lapsuustarinoita kun isi ja äiti söivät jäätelöä ja hän yläkerrasta näki sen.
Nabaz se vaan jaksaa sekoilla. Hänessä ei mitään vikaa. Kotiin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Heidi ei tiedä mitään tai ketään. Millu pystyy juttelemaan Reeon ja Tuulan kanssa ihan yleisistä asioista, mutta Heidi on ihan pihalla, vaikka heillä on vaan 5(?) vuotta ikäeroa.
Ehkä Heidi ei seuraa viihdeuutisia tai ip-lehtiä. Ehkä on vapaa-ajallaan uppoutunut Star Warsiin, tietokonepeleihin ja muihin harrastuksiinsa.
Minä luen paljon ja seuraan mediaa, mutta minulle oli hirveän ikävä yllätys tämä Santeri talossa, samoin muutama muu asukas. Suomi on pieni maa, jossa melkein kaikki tuntevat toisensa, kuten aamulla WC-keskustelussa Santeri ja Millu totesivat ilolla tuntevansa. Julkkis BB oli reilu ja sivistyneiden ihmisten juttu. jota oli todella ilo katsella ja kuunnella.
Tämä BB on kaikkea muuta, todella ruma ja paha, ilkeiden ja rumien ihmisten talo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BB taivuttaa Miikka nimen Miikkalta. Näkyi tuossa kirjehommassa.
Alkanut käyttämään samaa muotoa kuin asukkaatkin
Kyllä BB on käyttänyt tuota taivutusmuotoa alusta saakka verkkosivuillaan.
Miten Laura on haukkunut Heidiä?
Vierailija kirjoitti:
No Salla, Tuula ja Miikka. Ihan puhtaasti siksi että Siellä on Rahaa takana. Itse en äänestä eikä ole mitään väliä, lopputulos kun on jo tiedossa.
Tuulalla on kai äveriäs mies/suku, joten sen ymmärrän, mutta miten Sallalla ja Miikalla on rahaa takana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ketkä Merven halusitte ulos Älkää sit katsoko sen haastistakaan, kun kerran sen äänikin ärsytti
Monia varmaan kiinnostaa onko Merve jo hoksannut miksi hänet haluttiin ulos ja onko edelleenkin sitä mieltä, että on kiltti ja kultainen ihminen, muut pahoja kiusaajia. Janni voisi kysyä Merveltä mites se Pirkan ja Heidin kiusaaminen häneltä luonnistui. Kiinnostaa nähdä oppiiko ihminen tästä kokemuksesta mitään.
Merve sanoi Pirkasta, että sitä harmittaa et sitä ärsyttää Pirkka ja ettei haluis asian olevan niin. Kyllä lähes kaikkia muitakin ärsytti liika yritys ja liika höpötys. Pirkka oli kyl hyvä tyyppi, mut vähän liian innokas niin alussa
Vierailija kirjoitti:
Minä luen paljon ja seuraan mediaa, mutta minulle oli hirveän ikävä yllätys tämä Santeri talossa, samoin muutama muu asukas. Suomi on pieni maa, jossa melkein kaikki tuntevat toisensa, kuten aamulla WC-keskustelussa Santeri ja Millu totesivat ilolla tuntevansa. Julkkis BB oli reilu ja sivistyneiden ihmisten juttu. jota oli todella ilo katsella ja kuunnella.
Tämä BB on kaikkea muuta, todella ruma ja paha, ilkeiden ja rumien ihmisten talo.
Ai tunteeko Millu ja Soffe toisensa ulkomaailmasta?
Vierailija kirjoitti:
Nabaz se vaan jaksaa sekoilla. Hänessä ei mitään vikaa. Kotiin vaan.
Onko tuolla yhtään asukasta kenen kanssa Nabaz ei olisi riidellyt?
Aikuinen mies kun käyttäytyy kuin Nabaz, niin se ei ole mitään drama queenin, vaan ihan jälkeenjääneen toimintaa.
Itse uumoilen, että Sofia tippuu.
Välikevennys: Ihminen, jolla on kikkeli ja kivekset, on poika tai mies!
Vierailija kirjoitti:
Välikevennys: Ihminen, jolla on kikkeli ja kivekset, on poika tai mies!
Sinulla on puutteelliset tiedot.
Ekana sitä harmittele Ruspe ja Miikka, mutta en ihmettele vaikka Mervekin olisi. Hän teki asioita, joista sitten kantoi huonoa omaatuntoa. Esim. se , että alkoi ensin pelata kahdelle puolelle.