Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kun ihmiset kuten Reeo työntävät itsensä BB:hen . Jos on herkässä olevia lapsia niin he varmaan saavat palautetta siitä että iskä siellä nuoren naisen kanssa yökaudet luuhaa hämärässä huoneessa . Vähemmästäkin on lapsia kiusattu .
Minulla on lähipiirissä tapaus vastaavanlainen . Lapset saattavat olla julmia toisilleen . Reeolta on harkintakyky pettänyt . Laittaa omat tavoitteet perheen edelle .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin haiskahtaa että Reeo kutsuttu bb kisaajaksi ja järjestetty voitto tulossa.
Selvähän se . Huomaa kun on häädössä niin tietää että ei tipu .
Sillä on esim Twitterin puolella paljon faneja. Ei se mitään järjestettyä ole, jos faneja on paljon ja heillä on rahaa äänestää.
Ylistyslaudan suosikki on myös, Laura kyllä on siellä suosittu myös.
jonnet fanittaa myös Heidiä, paljon kuvia Heidistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kun ihmiset kuten Reeo työntävät itsensä BB:hen . Jos on herkässä olevia lapsia niin he varmaan saavat palautetta siitä että iskä siellä nuoren naisen kanssa yökaudet luuhaa hämärässä huoneessa . Vähemmästäkin on lapsia kiusattu .
Minulla on lähipiirissä tapaus vastaavanlainen . Lapset saattavat olla julmia toisilleen . Reeolta on harkintakyky pettänyt . Laittaa omat tavoitteet perheen edelle .
eikö tämä lopu 27.11. jolloin kotiutuu
Toivottavasti Heidi pääsee ekojen joukossa turvaan, niin asukkaat näkee että moni katsoja tykkää hänestä. Mulla on sellainen tunne, että Salla olis hyvä päällikkö.
Reeo on ollut koko ajan "johto" hahmo joka määrännyt ketä äänestää ja alamaiset tottelee
Vierailija kirjoitti:
Jos soi Lauran tai Miian lähellä on järjestetty
Kukaan ei ollut erityisen lähellä. Millu vaan ehti ekana vastaamaan. Oli kylppärissä, sohvi lähempänä, mut sanoi Millulle, että "vastaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5 pistettä sinulle. Täysi huti, samoin kuin tuo viesti, johon vastasit.
Vierailija kirjoitti:
tai Milenan ja Sofian lähelle, toivottavasti, ei oo soinut vielä kertaakaan.
Kätevästi nelosen työntekijä vastasi puhelimeen. Heidin päällikkökilpailu vaikeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Kätevästi nelosen työntekijä vastasi puhelimeen. Heidin päällikkökilpailu vaikeutuu.
Tuliko hänestä siis päällikkö?
Sofia oli lähempänä, mutta huusi vain " Millu vastaa"
Vierailija kirjoitti:
Top-lista:
1. Reeo
2. Miikka
3. Heidi
4. Salla
5. Mia
6. Nabaz
7. Sofia
8. Tuula
9. Laura
10. Milena
Mun top-lista tällä hetkellä:
1. Reeo
2. Salla
3. Heidi
4. Miikka
5. Nabaz
6. Tuula
7. Mia
8. Sofia
9. Laura
10. Milena
Lukiko jossain että puhelin soi klo 10. Kellohan oli reippaasti yli kymmenen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milenan puhetyyli aina hämmästyttää. Varsinkin pk:ssa. Nauraa aina tuollaista kiusaajan naurua perään kun kommentoi. Kuulostaa tosi ilkeältä ja ylimieliseltä. Hänet pudottaisin kyllä seuraavaksi.
Samaa myös keskusteluissa. Piiloaggressiivisuuden lomassa usein myös hyvin avoin aggressiivinen puhetyyli, hyökkää puheellaan toisen päälle, keskeyttää ym. Hyvä esimerkki eilinen keskustelu Sallan kanssa. Salla oli koko ajan käsittämättömän rauhallinen ja toi kuitenkin oman näkökantansa esille. Hyvä, että Salla jäi taloon myös sen takia, että pystyy konfrontoimaan Milenaa. Milenassa surkuhupaisaa, että Reeon kanssa keskustellessa tyyli toinen. Kokonaisuudessaan käytös vaikuttaa ylimieliseltä ja manipuloivalta. Juoksee juoruamassa asioita eri tahoille ja sama asia saa ihan erilaisen sisällön ja puhetyylin sen mukaan, kenen kanssa puhuu. Valehtelee, minkä ehtii. Mielestäni kylvää vaan eripuraa talossa. Näennäisen jämäkästä esiintymistavastaan huolimatta on kaikkea muuta kuin suoraselkäinen. Lisäksi itsereflektio näyttää puuttuvan tyystin. Toivottavasti Milena ei voita päällikkökisaa ja lähtee sunnuntaina.
Mä oon kiinnittänyt samaan huomiota, lähes kaikkien muiden kanssa Milena ottaa heti(tai ainakin yrittää) keskustelukumppanista ylivallan. Reeon kanssa ei pysty siihen, eikä edes oikeastaan yritä. Milenaa korpeaa selvästi, että Reeo on paremmasaa asemassa talossa kuin hän bosslady.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tai Milenan ja Sofian lähelle, toivottavasti, ei oo soinut vielä kertaakaan.
Mia siihen just vastasi.
Mitä ihmettä siellä puhelimessa nyt oli?
Mulla lista nyt
Mun top-lista tällä hetkellä:
1. Reeo
2. Salla
3. Mia
4. Miikka
5. Sofia
6. Nabas
7. Heidi
8. Laura
9. Tuula
10. Milena
Sofian ja nabaksen järjestyksestä en oo oikein varma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura puhui eilen, että kai se on sitten vaihdettava pelitaktiikkaa. Hyvä Laura, Reeoa ja Miikkaa mustamaalaamalla näytät vain ruman puolesi ja lennät nopeammin pihalle.
No sanoi, että Reeo-kortti on nähty, mutta Nabas olisi valmis laittamaan Miikan sohvalle.
Nabas kyllä jutteli mukavia eilen Miikan kanssa ja "sopivat", mutta jos jotain Nabasista ajattelen, niin hän on kiero kuin korkkiruuvi, enkä luottaisi yhtään tuohon "sovintoon"
Mutta siitä Nabas kyllä oikeasti vaikutti aidosti ilahtuneelta, että Reeo pelastui häädöltä ekana
En edelleenkään ymmärrä, mistä on vihainen Miikalle. Nabaz voisi kohdistaa vihansa Milenaan, joka kovalla tahdolla laittoi hänet häätöön. Jos nyt Reeo ymmärtäisi kertoa tämän tilanteen Nabazille.
Nabbea on ärsyttänyt se, että Miika ei koskaan saa häätöpisteitä, nabbe tulkitsi sen niin että Miikka pelaa kaikkien kanssa. Ts. nuokeskelee jokaista, etteivät antaisi pisteitä. Nabbe sanoi Miikalle että Reeo seiv sun ääs kokoajan.
Ymmärsin niin, että Nabbea ärsyttää se kun Reeo on Miikan suojakilpi kokoajan, Reeo istuu kokoajan sohvalla koska pelaa niin kovaa. Vaikka Miikka on ihan yhtälailla mukana.
Oon kyllä Naben kanssa samaa mieltä, että Reeo saa ihan turhaa lokaa niskaansa kaikista Miikankin tekemisistä. Mutta Nabbe ilmaisi tilanteen ihan väärällä tavalla.
Ja eniten Nabbea kai ärsyttää se Miikan huutelu "kaikkien pitää olla sohvalla", kun se itse ei ole siellä :D Ja että Miikan lojaliteetti on Heidin luona, ei Naben. Miikka raivosi kun Heidi valehäädettiin, mutta Naben kohdalla, kun Heidi laittoi hänet häätöön, kaikki oli Miikan mielestä ihan fine.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä siellä puhelimessa nyt oli?
Ei saanut kertoa. Totesi vain puhelimeen melkein ekana " Oliko tää nyt veesana huono juttu, anteeksi" Ja sit vaan toisteli joo, joo , ok tms