Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Merve on kiltti ja ahkera kokkaaja. Ja silmänruokaa. En haluaisi Merveä ulos. Merve turvaan ja Nabbe.
Tottakai on ahkera ruuanlaittaja, koska haluaa vaan syödä. Ja muuten makaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun Merve lähtisi niin vähemmän juoruilua selän takana.
Näin
Vierailija kirjoitti:
Merve on kiltti ja ahkera kokkaaja. Ja silmänruokaa. En haluaisi Merveä ulos. Merve turvaan ja Nabbe.
Kokkaa taikinat omaan lärviinsä.
Laura : täällä on niin ahdistavaa olla. Mistäköhän johtuu. Ei ole pelkästään miesten vika. Naiset katsokaa mitä olette tehneet monta viikkoa.
Pisteet Mervelle siitä, että otti häätöön joutumisen suhteellisen iisisti, MUTTA kyllä mä tosta nelikosta pudottaisin Merven, Nabben tai ihan viimeiseksi Sallan. Reeo ekana turvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Salla lähtisi niin vähemmän juoruilua selän takana.
Merve ei tosiaankaan tuo mitään korkeintaan läyhäämistä.
Samaa mieltä.
En pidä Reeosta. Olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että jos on tällainen ihminen, jota kaikki kumartelee ja levittelee hänen voiton tielleen punaista mattoa ilman, että tyyppi itse edes tekee mitään merkittävää voittonsa ansaitakseen, kai hänet on sitten julistettava voittajaksi.
Reeon ei tarvitse sanoa eikä tehdä mitään, kunhan kerran mulkaisee, niin johan on toisilla pissit housuissa pelkästä pelosta ja kunnioituksesta. Se on kummallista.
Tässä tämän vuotisessa BB:ssä ei ole mitään jännitettävää. Jo alkumetreiltä on tullut selväksi, että Reeo tulee voittamaan kisan. Hän on tuotannon suosikki, koska tekee tv-työtäkin.
Merve " Saahan täällä kaikki puhua mitä haluaa "
hetkistä myöhemmin tuohtuneena
" Heidi oli sanonut Miikalle, että...."
Mervekäärme ulos ja heti.
Ärsyttävä pelle tukkansa kanssa.
Aivan pelletukka hänellä.
Lisko mikä lisko.
Järkyttävää, että 49v mies ja 36v nainen käyttävät 21v tyttöä häikäilemättömästi hyväkseen. Sairasta menoa.
Vierailija kirjoitti:
Laura : täällä on niin ahdistavaa olla. Mistäköhän johtuu. Ei ole pelkästään miesten vika. Naiset katsokaa mitä olette tehneet monta viikkoa.
Varmasti ahdistaa kun on itse valehdellut monta viikkoa putkeen ja läyhännyt selän takana. Itse en tuommoiseen edes kykenis, en edes pelin kannalta. Hyh.
Reeo ja Miikka molemmat käyttää/koittaa käyttää auktoriteettiään pelotteena tuolla, ettei kukaan uskaltaisi olla talossa niitä vastaan.
luovutusvoitto kirjoitti:
En pidä Reeosta. Olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että jos on tällainen ihminen, jota kaikki kumartelee ja levittelee hänen voiton tielleen punaista mattoa ilman, että tyyppi itse edes tekee mitään merkittävää voittonsa ansaitakseen, kai hänet on sitten julistettava voittajaksi.
Reeon ei tarvitse sanoa eikä tehdä mitään, kunhan kerran mulkaisee, niin johan on toisilla pissit housuissa pelkästä pelosta ja kunnioituksesta. Se on kummallista.
Tässä tämän vuotisessa BB:ssä ei ole mitään jännitettävää. Jo alkumetreiltä on tullut selväksi, että Reeo tulee voittamaan kisan. Hän on tuotannon suosikki, koska tekee tv-työtäkin.
Sofia se on. Hän kerran vahigossa mainitsi siitä, että on kutsuttu taloon ja lupauduttuaan saanut jo kutsun ilmeisesti Selviytyjiin.
Heidi sanoi yöllä Reeolle ettei halunnut pelastaa Lauraa. Ja nimesi Lauran viimeksi. Ja esittää niin kaveria Heidi Lauralle. Kattokaapa niin seuraavissa nimeämisissä Heidi äänestää Lauraa mutta Laura ei äänestä Heidiä. Mulle tulee Heidistä epärehellisyys. Tekee ja sanoo toista.
Niin no, Reeo on kuitenkin alusta asti ollut yksi niistä, joita yritetään aktiivisesti saada ulos, koska Rooma täytyy hajottaa.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää, että 49v mies ja 36v nainen käyttävät 21v tyttöä häikäilemättömästi hyväkseen. Sairasta menoa.
Heidihän tässä käyttää koko liittoaan hyväkseen. Nabbesta puhumattakaan. Ei Reeo tai Miikkakaan olisi Nabbea tuonne työntänyt. Heidi on ihan itse asiansa sössinyt. Kolmatta kertaa!
Täytyy nostaa hattua Reeolle siitä, että jaksaa olla tuolla kanalauman keskellä setvimässä ja analysoimassa jokaista katsetta ja sanaa. Respect, itse en kykenisi.
Vierailija kirjoitti:
Niin no, Reeo on kuitenkin alusta asti ollut yksi niistä, joita yritetään aktiivisesti saada ulos, koska Rooma täytyy hajottaa.
Rooma on jo hajotettu. Siellä on jälellä vain Miikka ja Reeo + selkäänpuukottaja Heidi. Enemmistöhän on selvästikin tällä toisella naislaumalla.
Reeoko voittaisi? In your dreams. Kyllä kisan vie Laura, Merve tai Sofia.
Tottakai Nabbe tulee heti hulluksi kun istuu itse häätöpenkillä :D migreeni on kova vaikka halusi sinne ihan itse hetki sitten vai oliko sittenkin vain pisteiden keräystä.