Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä että heidi on rakastunut lauraan.
Seuratkaa tarkasti.
Huomaatte kyllä asian.
Sama asia huomattu! Kainalossa köllöttelee ja tuijottaa rakastuneesti, yök!
En ymmärrä miten hEidiä voidaan tästä syyttää. Hän on itse suoraan sanonut että on liian kiltti ja naiivi, ja vielä nuorikin. Nuo käärmeet Laura ja Milena on manipuloinut heidiä. Ja Reeo juuri sanoi ettei ole Heidille mistään vihainen.
Onko tuo Heidi ihan daiju? Miksi se kaveeraa käärmekuningattaren kanssa kaiken jälkeen? Ei voi ymmärtää tuota käytöstä.
Tuo Hamsteri on ihan hirveä. Nyt parkuu ja parkuu.
Hamsterin logiikka on perseestä.
Hamsteri pelasi itsensä nyt nurkkaan.
Tuula oli jess-tyyppi puolustaessaan Reeoa hamsterin suojelijaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Heidi ihan daiju? Miksi se kaveeraa käärmekuningattaren kanssa kaiken jälkeen? Ei voi ymmärtää tuota käytöstä.
Miten se voisi tietää et Laura on käärmes?
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä että heidi on rakastunut lauraan.
Seuratkaa tarkasti.
Huomaatte kyllä asian.
Miten tollaseen ilkeään ja kaksinaamaiseen läskiperseeseen voi kukaan rakastua...
Heidi on kyllä valitettavasti neuvotteluhuoneessa yhtä tyhmä kuin Merve Nabazin kakun kanssa. Mikä helvetti sillä on Lauran kanssa. Onneksi ei ole parisuhteessa kenenkään hullun kanssa, sillehän voisi tehdä ihan mitä vaan ja kaikki olisi ok.
Laura leikkii nyt mama teresaa vaikka ollut koko ajan selk ouukottaja. Ällöttävä feikkilohduttaja nauraa pikkulikan hölmöydelle.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Hamsteri on ihan hirveä. Nyt parkuu ja parkuu.
Hamsterin logiikka on perseestä.
Hamsteri pelasi itsensä nyt nurkkaan.
Tuula oli jess-tyyppi puolustaessaan Reeoa hamsterin suojelijaa.
Mikä se tupu on neuvomaan, kun itse ei osaa ykköstä paperille kirjoittaa!!
Vierailija kirjoitti:
Joo Tuula voittoon.
Karmea ämmä. Pienessä kauniissa sydämessä asuu ilkeä ihminen.
Heidipä ei oo sinisilmäinen. Milenan kanssa neuvotellaan niin ei siinä voita muut kun Milena.
Laurakäärme valentelee ja yrittää manipuloida Heidiä, että Reeo on nyt niin vihainen kaikille. Nabbehan tuolla on silmät leiskuten huutanut mm. Miikalle. Yrittää saada Heidiä omaan leiriin. Mutta kyllä mua suututtaa tuo Heidikin, miten voi olla noin huono neuvottelija. Umpisurkea 😑
Reeo kokee kyllä tulleensa niin petetyksi ja naurunalaiseksi et en usko istuvan iltaa itkuiitan kanssa enää.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten hEidiä voidaan tästä syyttää. Hän on itse suoraan sanonut että on liian kiltti ja naiivi, ja vielä nuorikin. Nuo käärmeet Laura ja Milena on manipuloinut heidiä. Ja Reeo juuri sanoi ettei ole Heidille mistään vihainen.[/quote
Vähän nyt valoja päälle siellä päässä.
Vierailija kirjoitti:
Nuoren, rakastuneen ihmisen hölmöilyä. Parin vuoden kuluttua potkii itseään kymmenen minuuttia prseelle, että miksi olen voinut olla noin hölmö.
Tuulapa ei ollutkaan sydämellinen, kehtaakin . Olisivat voineet valita Tuulan häätöön.
Me tytöt tehtiin silleen et tyhmästi näytettiin pojille pinpejä
Reeo laittaa ittensä nyt naurettavaan valoon. Kiukuttelee tuolla posket punaisina 😡
Laura oikein mehusteli ulkona porukalla, että odotappa kun mennään kertoon tuulalle mitä heidi sano (ei varmasti ole sanonut, milena valehtelee taas) ja nyt tuolla heidille nauraa jotain no ei haittaa, että tuula on meille vihanen. Hyi helv