Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Heidi juuri sanoi että tämä oli hänen toinen migreeni.
Edellinen oli kun Petra Olli tuli taloon.
Eli jännityspäänsärkytyyppinen, siksi ihan ymmärrettävää että menee noinkin nopeasti ohi.
Milluhan on saanut myös lepoa ja vapautuksia monesta hommasta, samoin Sofia.
Tänään toki ekan varoituksenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merve sairastuu syömishäiriöön, kun on lukenyt tän palstan kommentit🤮
Sillä on jo. Selkeästi epäterve suhde ruokaan, koko ajan ahmimassa toisten ruokia. Ei ihme, että on noin paksu.
Mervehän on naisellinen näköinen, runsaat bosat ja bärsse muodokas
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä tämä palstan ja talon naisten Heidiviha oikein kumpuaa?
Ymmärrän toisaalta, toisaalta en. Minäkään en aluksi tykännyt Heidistä. Vaikutti typerältä, keskenkasvuiselta, näsäviisaalta ja empatiakyvyttömältä tyypiltä. Nyt kun olen enemmän häntä seurannut, näen hänessä paljon itseäni nuorempana. Toki Heidi on vielä aika lapsellinen, mutta hän on tosiaan vasta 21-vuotias, vaikka näyttääkin paljon vanhemmalta. Hän on mielestäni osoittanut sitkeytensä ja etevyytensä tehtävissä sekä pelannut reilusti. Toki hänellä on tunteidenhallinnan ja sosiaalisten taitojen kanssa vielä kehittämistä, mutta kyllä hän kuuluu tällä hetkellä ehdottomiin suosikkeihini.
Vierailija kirjoitti:
Sallalla kassi-Alman ääni. Ylimielinen juonikatse.
Ihan täsmälleen samanlainen ääni kuin persujen Leena Merellä
Kun on immuniteetti Heidillävoi esittää sairasta
Joo vanhat muijat merve laura mia ovat kateellisia heidille.
Fiksu nuori nainen.
Vanhat suolaavat minkä ehtivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tuon ikäisenä ollut läheskään noin kypsä kuin Heidi. Ei juuri puhu pahaa selän takana ja tekee tuolla parhaansa, vaikka henkinen stressi silmätikkuna on varmasti suuri. Veikkaan kateutta.
Heidi on ikäistään kypsemmän oloinen ja osaa keskustella. Itse pidin lähes 50 v ikäloppuina Heidin iässä. Heidin iskä vanhempi kun Reeo.
Onko Heidi siis punaisissa vai keltaisissa? En näe 24/7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sallalla kassi-Alman ääni. Ylimielinen juonikatse.
Ihan täsmälleen samanlainen ääni kuin persujen Leena Merellä
Sallalla möreä ääni, tupakoitsijoilla tulee möreä ääni jos Paljon tupakoi. Sallasta en tiedä.
Oli yllätys tuo lauran ääni heidille. Merve on alkuun ollut hellyttävä ja ystävällinen mutta ei edelleenkään tuo mitään sisältöä taloon. Ei tee mitään muuta kuin syö ja makaa ja haaveilee karkeista kokoajan..
Tuula on ennenkin reivannut. Noin sitä nuorekkaana pysyy kun tietää nää tanssit ja koreArafiat
Laura olisi antanut äänen Reeolle muttei uskaltanut, siksi Heidi.
Vierailija kirjoitti:
Heidin itsekkyydestä ja lapsellisuudesta ei voi pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tuon ikäisenä ollut läheskään noin kypsä kuin Heidi. Ei juuri puhu pahaa selän takana ja tekee tuolla parhaansa, vaikka henkinen stressi silmätikkuna on varmasti suuri. Veikkaan kateutta.
Heidi on ikäistään kypsemmän oloinen ja osaa keskustella. Itse pidin lähes 50 v ikäloppuina Heidin iässä. Heidin iskä vanhempi kun Reeo.
Tämä oli varmaan tarkoitettu huumoriksi. Heidi on lapsellinen, eikä ole kypsä ikäisekseen.
Missä voi äänestää näitä tanssiryhmiä?
Tuula näyttää tanssilattialla koipineen ihan Kermitiltä.
Vierailija kirjoitti:
Laura olisi antanut äänen Reeolle muttei uskaltanut, siksi Heidi.
Jep. Suoraselkäinen Laura. Oikein voimaannun💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli varmaan tarkoitettu huumoriksi. Heidi on lapsellinen, eikä ole kypsä ikäisekseen.
Joo ei olekaan. Mervellä ja Lauralla taas ei ole tilannetajua, empatiaa eikä itsehillintää. Kaikki kotiin kasvamaan.
Laura ja Merve tosi itsekkäitä. Toinen menee syömään toisen kakkua ja toinen selittelee pelistä kun yksi vielä itkee lähteneen perään.
Se on ok jos Lauran jengi puhuu pahaa Heidistä. Toisinpäin on se on huutava vääryys.