Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Siellähän se Heidi joraa aropupun lailla muiden mukana. Miksi täällä aina väitetään jotain muuta skeidaa.
Heidi on paras!
Vaikka tykkäänkin katsoa BB:tä, en ymmärrä aikuisia, jotka menee tuonne kolmeksi kuukaudeksi leikkimään ja tekemään typeriä tehtäviä.
Lauran vartalo on niin epäsuhtainen, pieni yläosa ja leveä alaosa.
En jaksa enempää lukea näitä turhia ölinöitä kirjoitti:
Täällä on runsaasti vihakommentteja ja typeriä väitteitä. Onneksi te olette pieni osa äänestäjistä ja kansa on monessa asiassa eri mieltä kuin te läyhäävät vihaajat. Onneksi some ei päätä voittajaa. Kaksinaismoralismi kukkii monissa kommenteissa ja ei älytä että pelkkä mielipide ei tee asioista totta.
Ja mä en jaksa enää edes lukea näitä kun sä täytät kommenteillasi koko ketjun. Eikö sulla oo muuta elämää kuin täällä päivystäminen?
Vyötärön saa kapeksi ja rasvaa voi siirtää pakaroihin ja rintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
reivikapula kirjoitti:
Huvittaa niin huolella toi Lauran "mun lempinimi on LäppäMachine" :D Muija on kaiken aikaa kuin p..skaa haukannut, Eka tai toka viikolla otin screenshotteja siitä, kun Laura istui ulkona toisten kanssa, ja ilme oli käsittämättömän vitt..untunut eikä hän puhunut kenellekään mitään. Muutenkin hän on koko ajan kiusaantunut, pahalla päällä, ei juuri ikinä hymyile tai heitä sitä mainostamaansa läppää.
Turha ja tylsä kausil
Pakko todeta, että ihmiset ovat erilaisia eri ihmisten parissa. Eikä kyse ole edes siitä, että muuttaisi itseään, vaan eri porukoissa on erilaiset tavat toimia.
Työpaikka hyvä esimerkki: ensimmäinen yksikkö missä olin, läppä lensi ja naurettiin paljon, ja usein virkistysiltoja mihin lähes kaikki osallistuivat.
Sama firma, toinen yksikkö: ihmiset mukavia, jutellaan paljon, mutta vaikka hauskaa on niin ei niin ronskisti/avoimesti, virkistysillat harvemmassa, vain osa osallistuu jne.
Eikä kummasakkaan ole paha/huono olla, persoonat vaan niin erilaisia, HUOM: vaikka kaikki ihmiset mukavia! Hieman persoonaeroja voi selittää myös työtehtävät, osaantöitä ehkä hakeutuu avoimempi porukka mitä toisiin.
No mitä järkeä on mainostaa itseään "tulen olemaan tällainen" jos sitten kuitenkin ei voi olla oma itsensä eriliaisissa tilanteissa. Sofia, Nabaz ja Tuula varmasti olisivat omanlaisensa missä tahansa.
No ehkä on sitä oikeassa elämässä?
Onhan tuolla moni puhunut että persoona voi muuttua talon olosuhteissa, ei Ruzukaan ollut kuvauksensa kaltainen.
Osa ihmisistä on aina samanlaisia, voisin kuvitella että Pirkka höpöttää menemään ilman tilannatajua vaikka kirkossa presidentin hautajaisissa.
Ihminen usein peilaa omaa käytöstä muihin, Merve on rauhallinen, ehkä vaikuttaa Lauran käytökseen myös. Ehkä Lauran läppä ei ole pieruhuumoria, siksi ei Miankaan kanssa vitsit lennä.
Eihän noissa kuvauksissa ole sitten mitään järkeä. Kannattaisi kertoa suoraan etta saatan olla erilainen talossa eikä kehua että vitsit tulevat kyllä lentämään!
Heidi on kyllä aiemminkin osoittanut, että vahva hallinta omaan kehoon eikä anna kivun vaikuttaa suoritukseen. Itse en pystyisi.
Mistä ihmeestä tämä palstan ja talon naisten Heidiviha oikein kumpuaa?
Merven vartalo näyttää muokatulta ei ole luonnollisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia neiti on itse ilkimys.
Mervi on suursyömäri, ja feikki.Sofia ja Laura on Hinku ja Vinku ja Merve on Suursyömäri.
Jonneikäiset ei tiedä Käytöskukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Suoraselkäisyys ja rehellisyys ovat piirteitä, jotka Heidiltä puuttuvat kokonaan.
Samoin Laura. Ei voi julkisesti Reeoa äänestää kun niin pelottaa!
Hyvä draaman kaarihan tästä saadaan kun keltainen joukkue vie voiton :D
Muutamalle muulle tulee silloin migreeeeen
Mukavasti sekoitettu jengiä.
Ootteko huomioinu kun Sofia on mustis jos Nabbe huomioi naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä tämä palstan ja talon naisten Heidiviha oikein kumpuaa?
Itse en tuon ikäisenä ollut läheskään noin kypsä kuin Heidi. Ei juuri puhu pahaa selän takana ja tekee tuolla parhaansa, vaikka henkinen stressi silmätikkuna on varmasti suuri. Veikkaan kateutta.
Migreeni jos on niin ei kyllä tanssituta. En tiedä kauanko mikreeni kestää. Oisko ollut vaan liian vähän nukkunut ja pienoinen rapula
Jos olisin Laura niin en enää hengaisi Merven kanssa. Törkeästi vieritti syyn Lauran niskoille. Pelkuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia neiti on itse ilkimys.
Mervi on suursyömäri, ja feikki.Sofia ja Laura on Hinku ja Vinku ja Merve on Suursyömäri.
Toivottavasti nuo kolme on häädössä. Kaikki ne voisi lähteä talosta.
Vierailija kirjoitti:
Kirsi täällä taitaa haukkua heidiä oikein urakalla.
Suolasi jo talossa heidiä.
Häpeä kirsi jos osaat.
Kirsi pelasi liikaa mutta ei sentään palstalla hyöri pilkkaamassa muita. En todellakaan usko. Kirsi saisi tulla taloon jos pitäisi joku valita niin tottakai Aleksi myös.
Merve on löytänyt taas naposteltavaa.😂