Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
54141/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Heidi taaskaan osallistu ruuanlaittoon MITENKÄÄN, edes pilkkomalla jotain? Itsekäs kakara.

Vierailija
54142/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi valitti nälkää kun oli syönyt vain aamupalan. Reeo ehdotti että hänpä voisi paistaa kunnon jauhelihapihvin Heidille. Kun oli keittiössä puuhaamassa asiaa, niin johan Merve alkoi heti määkiä että on siellä näkkileipääkin ja kyllä jääkaapista jotain kulhoja löytyy. Lopulta siirtyi rääkkymään, että ruokaa pitää tehdä kaikille.

Stana että mulla kiristyy kiekko tän määkijän takia. Määä Määä Määä Mervi 😣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54143/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa Heidi laittanut ruokaa, leiponut?

Eihän se tee päivisin muuta kuin kyhjöttää mykkänä sohvan nurkassa naama kalpeana ja haavi auki. Ei edes liiku. Urheilija muka.

Vierailija
54144/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hulluja pervoja tällä palstalla on, jotka romantisoitte Reeon ja Heidin JOUKKUEKAVERUUTTA?

ei siinä oo mitään, Reeohan on sanonut Miikalle ainakin 3 x että Heidi luiskaan tarkoittaen sopivaa hetkeä ja laittaa myös Miikan luiskaan. 

Vierailija
54145/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että Reeon "pelottavuus" tulee siitä että on niin ilmeikkäät kasvot ja silmät, helposti näkee silmistä tunnetilat ja jos on päättäväinen katse, niin kokee sen uhkaavana. Samoin Reeon silmistä paistaa positiivisetkin tunnetilat. Monesti ihailen miten lämpimästi hän katsoo Heidiä.

Vierailija
54146/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi valitti nälkää kun oli syönyt vain aamupalan. Reeo ehdotti että hänpä voisi paistaa kunnon jauhelihapihvin Heidille. Kun oli keittiössä puuhaamassa asiaa, niin johan Merve alkoi heti määkiä että on siellä näkkileipääkin ja kyllä jääkaapista jotain kulhoja löytyy. Lopulta siirtyi rääkkymään, että ruokaa pitää tehdä kaikille.

Vttttu mikä prinsessa toi Heidi oikeesti huhhuh. Vois itse välillä huolehtia omista syömisistään ja auttaa muitakin.

Vierailija
54147/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia keksii, et lääkäri kyselly siltä käyttääkö hän kamaa kun Mialla on tatuointeja. Tuskin näin käynyt.

Vierailija
54148/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta, että Heidi ei osaa edes omia ruokiaan huolehtia. Aikuinen nainen.

Vierailija
54149/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko häädössä Nabaz, Merve, Laura, Sofia, kenet on pelastettu kenet poistettu ? 

Vierailija
54150/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Milena jo käynyt neukkarissa?

Vierailija
54151/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa Daiyana vielä talossa. Sanois tollasille Heidi-prinsessoille että nyt se perse ylös penkistä ja ala tekemään jotain vttun vapaamatkustaja.

Vierailija
54152/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avutonta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta, että Heidi ei osaa edes omia ruokiaan huolehtia. Aikuinen nainen.

kotona asuu niin kyllä äiti ruoat tekee niinku minäkin tein ainoalle pojalle, tottakai. En olisi tehnyt tytölle jos olisi ollut, tytön täytyy osata tehdä kotitaloushommia. 

Vierailija
54153/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa Heidi saanut vielä extraäänen annettavaksi nieämisissä.

Heidistä voitaisiin tehdä pääministeri. Ei sittenkään. Kyllä Heidistä pitää tehdä presidentti.

Minä olen seurannut tätä ohjelmaa ja olen sitä mieltä, että Heidille tulisi pystyttää patsas.

BB Heidin liputuspäivä, vähintään.

Vierailija
54154/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ne sai bileet ja viinaa että Heidi ja Reeo pääsee panee?

Siisti suusi ja mieti kahdesti mitä kirjoitat. Tuo osoittaa sinun tyhmyyttä. Kasva aikuiseksi. Reeo on selvästi empaattinen, järkevä isähahmo Heidille. Hän näkee miten naisjengi kiusaa Heidiä päällikköä myöden ja tukee Heidiä jaksamaan. Samoin Salla kuuntelee ja tsemppaa Heidiä . He ovat fiksuja, välittäviä aikuisia joilla on sydän paikallaan.

Vierailija
54155/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks mennä sohimaan keittiöön jos ei osaa. Menee ruuat ka leipomukset vaan pilalle.

Ei osaa leikata sipulia? Pitää olla aika vajaa silloin.

Vierailija
54156/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks mennä sohimaan keittiöön jos ei osaa. Menee ruuat ka leipomukset vaan pilalle.

Ei osaa leikata sipulia? Pitää olla aika vajaa silloin.

Miksi leikata kun Reeo tykkää siitä hommasta ja muutenkin kokkina osaa tehdä hyvää ruokaa.

Vierailija
54157/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että Reeon "pelottavuus" tulee siitä että on niin ilmeikkäät kasvot ja silmät, helposti näkee silmistä tunnetilat ja jos on päättäväinen katse, niin kokee sen uhkaavana. Samoin Reeon silmistä paistaa positiivisetkin tunnetilat. Monesti ihailen miten lämpimästi hän katsoo Heidiä.

Reeollahan todella kuivat silmät ja jatkuvasti siristelee, räpsyttelee pullistaen niitä. Ja noi muut pitää sitä jonain psykokatseena :D

Vierailija
54158/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merve on stereotyyppinen biaatch yläasteelta.

Vierailija
54159/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo ja Heidi on niin ihania :')

Pikkuhiljaa kasvanut luottamus ja ystävyys näkyy nyt. Reeo on sen tyyppinen mies, että kestää hetken että saa luottamuksen mut sit ku luottamus on rakennettu niin sitte pidetään omien puolta viimeseen asti.

Vierailija
54160/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko ne sai bileet ja viinaa että Heidi ja Reeo pääsee panee?

Siisti suusi ja mieti kahdesti mitä kirjoitat. Tuo osoittaa sinun tyhmyyttä. Kasva aikuiseksi. Reeo on selvästi empaattinen, järkevä isähahmo Heidille. Hän näkee miten naisjengi kiusaa Heidiä päällikköä myöden ja tukee Heidiä jaksamaan. Samoin Salla kuuntelee ja tsemppaa Heidiä . He ovat fiksuja, välittäviä aikuisia joilla on sydän paikallaan.

Aidosti Reeo, Miikka ja Salla olivat iloisia kun Heidi palasi asukkaaksi.

On ihana neljän porukka.

Käärmeet alkoivat heti sihisemään ja myrkkyä levittämään.

Merve keksii juttuja.

Läppä Laura voi vit.u. (olet rakas) esitystä esitystä.

Ketju on lukittu.