Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
54061/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ä*mät luulee, että reeo ja miikka näkee heidin vaan pelinappula. Heille vissiin vieras konsepti,että ihmisestä voi TYKÄTÄ. 

Tuskinpa

Vierailija
54062/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat: Soffe itse just sanoi, että hän kun on trans ja seksityöläinen niin suomalaiset ei pidä siitä. Ja siks häntä pelottaa suo sohva. Eli nuoleskelee Heidiä että Heidi pitäis hänet pois sohvalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54063/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo istui yöllä surullisen näköisenä yksin ja kaipasi Heidiä perinteiseen yöjutusteluun ja tee-hetkeen.

Vierailija
54064/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo oli niin ihana kun halas Heidiä ja sano: en haluais päästää susta ikinä irti! Melkein kyyneleet silmissä kotisohvallakin katsoin. Tuo heidän ystävyys on kallis aarre joka toivottavasti säilyy pitkään.

Tuskinpa Heidi on tervetullut istumaan öisin perheellisen ja parisuhteessa elävän Reeon sohvalle. :D

Vierailija
54065/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahmojen hahmo kirjoitti:

Nyt on alkanut Sofian kampanja, ja nähtävästi putsataan nyt ihan huolella. Onko tuolla muita asukkaita jäljellä kuin Sofia?

Nyt sofia ulos, menköön harrastamaan, tai siis jatkamaan sitä rietasta ammattiaan

ulkomaille, kehuu tuloillaan, miten hyvin runkku videoista hankkii. 

Vierailija
54066/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo istui yöllä surullisen näköisenä yksin ja kaipasi Heidiä perinteiseen yöjutusteluun ja tee-hetkeen.

Miksi ei voisi kaivata.

Vierailija
54067/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merve vois kyl lähteä sunnuntaina kotiin. Hiuksetkin näyttää kaipaavan jo kovasti kampaajan kosketusta.

Vierailija
54068/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merveä ÄRSYTTÄÄÄÄ kirjoitti:

Merve on todella myrkyllinen.

"Heidi on vaihtanut Reeon häätöön"

Ei, vaan Millu vaihtoon Reeon häätösohvalle.

Merve ei ole pelkästään myrkyllinen, vaan tyhmä kuin saapas. Ei muista mitään (oikein) tai valehtelee ja ei ymmärrä mitään. Muut kärmekset yrittivät rautalangasta vääntää, tai ainakin Laura, mikä Reeon ajatus oli torstain häätöäänestyksessä. Ei mennyt perille. Määäää en nyt ymmäääärrä, oonk määää vähääään thmääää? Joo, oot.

Vierailija
54069/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskat: Soffe itse just sanoi, että hän kun on trans ja seksityöläinen niin suomalaiset ei pidä siitä. Ja siks häntä pelottaa suo sohva. Eli nuoleskelee Heidiä että Heidi pitäis hänet pois sohvalta.

No se on totta, että hänestä todellakaan tykätä. Ei muuta kuin häätöön. 

Pois vaan talosta ja kuvauttamaan vehkeitään.

Vierailija
54070/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahmojen hahmo kirjoitti:

Nyt on alkanut Sofian kampanja, ja nähtävästi putsataan nyt ihan huolella. Onko tuolla muita asukkaita jäljellä kuin Sofia?

Nyt sofia ulos, menköön harrastamaan, tai siis jatkamaan sitä rietasta ammattiaan

ulkomaille, kehuu tuloillaan, miten hyvin runkku videoista hankkii. 

Myy itseään myös ihan livenä, ei tee pelkkiä videoita.

Vierailija
54071/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia epätoivoisesti varmistelee ettei Heidi jatkaisi hänen nimeämistään.

Vierailija
54072/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa Heidi saanut vielä extraäänen annettavaksi nieämisissä.

Heidistä voitaisiin tehdä pääministeri. Ei sittenkään. Kyllä Heidistä pitää tehdä presidentti.

Vierailija
54073/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ne tajua enää tota Lauraa. Halaa Heidiä ja sanoo olen pahoillani. Silti nyt saa taas ihan eri kuvan, kuvan kuuntelee naisten juttuja. 

Kiero kuin korkkiruuvi. Laura ULOS!

Katsotko liveä? kyllä siellä on 2 joukkuetta ja kumpikin juonii, toisen tyyli on vaan oksettavampi ja se ei ole Laura&kumppanit.

Vierailija
54074/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys 24/7:n katsojille: Mitä nuo naiset puhuu Heidistä silloin kun ovat keskenään? Sofian mukaan Heidissä riepoo vain se, että hän on niin hyvä kisoissa ja siksi kova kisaaja halutaan pois. Tämä on toki ok ja ymmärrettävää. Mutta se ei ole ok, jos ovat keskenään puhuneet myös muulla tavalla, esim. haukkuneet, imitoinneet, pilkanneet tai menneet henkilökohtaisuuksiin. Onko sellaista ollut? En ole katsonut käärmeluolan puheita, joten kiinnostaisi kuulla.

Millu sanoi että Heidillä on "erikoispiirteitä". Ties mitä sitten tarkoitti.

Kyllä, Heidi on älykäs monitaituri, pieruiitalle se on erikoista, hänellä kun ruuvit riittää vain pierun ja kakan ihmettelemiseen päivittäin, sekä kiljumiseen.

Vierailija
54075/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset on katsellut 24/7 niin ne ois huomannu miten ihana ihminen mä oon.

Sanoo Sofia.

Olen katsonut, juoksit eilen katsomaan omaa kuvaasi kun kaikkien asukkaiden kuvat oli tuotu seinälle.

Olen kuunnellut. Mieleen jäänyt kiroilu ja kumman kaa imitaatiot. TYLSAAAAAA.

Kerroit juuri että sinulla on elämässä kaikki etkä tarvitse bb-voittoa.

Uskon, että olet ihana ihminen, mutta et ole 25/7:n kautta sellaisena näyttäytynyt.

Vierailija
54076/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa Heidi saanut vielä extraäänen annettavaksi nieämisissä.

Joo miksei annettas suoraan jo voittorahat kouraan?

Käy mulle!

Vierailija
54077/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taas jauhavat kelle voitto kuuluisi. On tuo aikamoista säätöä.

Vierailija
54078/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos neukkariasioista ei saa puhua, miksi Milena sitten kertoi sviitissä keitä on häädössä? Jos siis tuo Merve, Salla, Laura ja Reeo -listaus pitää paikkansa? Pitäisi tulla rangaistus: Milena itse mukaan häätöäänestykseen.

Vierailija
54079/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhahahah - siis Salla ei vieläkään tajua, et pojat halusi hänet eilen ulos !!!! Kuinka blondi voit olla???

Hahhahhahhah. Salla tietää kaiken ja se miten asiat kehittyivät siihen, että Sallaa oltiin poistamassa talossa. Asia puitiin huolella läpi eilen. Läppälaura ja käärmejengi toiminnallaan vain vahvisti näiden liittoa. Että sellainen tyhmä blondi, hahhah.

Mutta minä en kyllä voisi luottaa liittoon, josta näkee kuinka pienessä ajassa voivat kääntää päänsä ja heittää jäsenensä bussin alle. Vaikka kuinka todistelisivat kuinka tuossa tilanteessa uskoivat Lauraa jne...

Vierailija
54080/100630 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Santeri on tyhmä kuin saapas. Sohvalle vaan istumaan ja toivottavasti myös kotimatkalle.

Ketju on lukittu.