Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä muusta mut meille varmaan tulee kohta avioero ku mä oon team Reeo ja mieheni team Laura 😂 kauhee tappelu koko ajan! 🎶 Tunteisiin 🎶
Näätkö sä tuon Reeon kusetuksen ja tämäniltasen manipuloinnin taidonnäytteen ja silti oot sen "tiimissä"?
Mitä Reeo kusetti ja manipuloi?
Ei yhtään mitään, vaan yritti auttaa Lauraa ja nyt tämä toinen jengi päätti antaakin pisteet yhtäkkiä Heidille.
Vierailija kirjoitti:
Laura on varmasti onnellinen kun Heidi palaa.🥰
Niin muuten on, koska hänessä ei ole pahuutta.
Huomenna Merven ja Milenan ilmeet kun Heidi tekee come backit .. priceless!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo se tässä jutussa on se porukan kieroilija. Hänhänhänhänn vaan. 3 lopussa, Heidi, Miikka ja KuningasR
Heittämällä talon paras peluri 👍 kyllähän se toki muita harmittaa. Varsinkin vastapuolta.
Joo turhaan täällä yrittää palstalaisille kertoa. Keksivät vain valheita jatkuvasti ja eivät voi juurikaan todistaa väitteitään. Valheilla pitäisi olla pas*anen loppu. Ehkä joku palstalainen saa kakkaa irl? Ei nää ymmärrä mitään pelistä vaan keskittyvät aivan vääriin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo valehäätö mitään muuttanut. Heidi vaan taas pelastui häätösohvalta kuten tähänkin asti. Siinä se.
Jos olisin Heidi, en haluisi palata taloon tietäen, et kaikki inhoavat mua
Taidat unohtaa sen ketkä suorittavat äänestykset, siis katsojat ! Go Heidi Go !
Reeoa harmitaa heidin lähtö, aikoo sulkee sen pois mielestä että jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä muusta mut meille varmaan tulee kohta avioero ku mä oon team Reeo ja mieheni team Laura 😂 kauhee tappelu koko ajan! 🎶 Tunteisiin 🎶
Näätkö sä tuon Reeon kusetuksen ja tämäniltasen manipuloinnin taidonnäytteen ja silti oot sen "tiimissä"?
Jotkut on kiusaajia alakoulusta asti.
Jep. Lauran porukka näyttää siitä "hyvää" esimerkkiä talossa. Ikävä kyllä.
Reeotiesi että sekä Salla että Heidi saavat ääniä. Siksi äänesti Sallaa.Tykkää Heidistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mitään, vaan yritti auttaa Lauraa ja nyt tämä toinen jengi päätti antaakin pisteet yhtäkkiä Heidille.
Älä provoa. Reeo ei todellakaan auttele Lauraa, ihan itseään auttelee kun masteroi ja vetelee naruista noita marionettejaan.
Harmi kun ei ollut oikea tulos.
Ei taida tapetin lähtö loppujen lopuksi vaikuttaa mitenkään.
Milena ja Reeo voi tehdä uuden liiton johon niskuroijilla ei asiaa.
Mitäs pahattaret touhuu nyt? Läyhäävätkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo oli äänestänyt ainoana Sallaa... ja nyt pieni valkoinen vanhe Sallalle että antoi Mervelle äänensä.
Reeo sanoi ulkona Mervelle antaneensa äänet Mervelle, ymmärsin että Miikka myös.
Eli Reeo halusi oikeasti Heidin ulos? Aika törkeä temppu.
Voi kun ne sais bb telkusta nähä noi äänestykset. Se olis mahtavaa. Kaikki näkis ketä kukakin on äänestänyt. Reeokin sano et on antanut Mervelle äänensä. Olis antanut Sallalle niin peli olis menny niinku se halus. Eli Salla ulos. Ei tarttis tuolla meuhkata. Nyt ne on tyytyväisii ku Salla sinisilmäisenä uskoo kaiken mitä miehet sanoo.
Aikuisten oikeesti Reeo ja Miikka on antanut äänensä Lauralle. Reeo on useaan otteeseen oman porukkansa keskusteluissa tuonut ilmi et Lauran porukka on pari viikkoo äänestäny ja Reeo ja ollu siitä hyvin hyvin vihainen.
Reeohan on puhunut että Heidi luiskaan, tosin ei aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo oli äänestänyt ainoana Sallaa... ja nyt pieni valkoinen vanhe Sallalle että antoi Mervelle äänensä.
Reeo sanoi ulkona Mervelle antaneensa äänet Mervelle, ymmärsin että Miikka myös.
Eli Reeo halusi oikeasti Heidin ulos? Aika törkeä temppu.
Ei halunnut, hyvin oot kärryillä.
Täällä yks sun toinen hyvin kärryillä :D liekö katsoo edes 24/7, kommenttien ja koosteiden perusteella kommentoivat. Voi luoja..
Vierailija kirjoitti:
Reeoa harmitaa heidin lähtö, aikoo sulkee sen pois mielestä että jaksaa.
Sanoo vaan, kun ei jaksa moisesta pikkuasiasta jauhaa. Reeo ei laske peliään pikkutyttöjen varaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pahattaret touhuu nyt? Läyhäävätkö?
Ei tarvitse katsoa niin merve ainakin syö, makaa tai läyhää. Yleensä vähintään kahta näistä samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mitään, vaan yritti auttaa Lauraa ja nyt tämä toinen jengi päätti antaakin pisteet yhtäkkiä Heidille.Älä provoa. Reeo ei todellakaan auttele Lauraa, ihan itseään auttelee kun masteroi ja vetelee naruista noita marionettejaan.
Nimenomaan, koko kisan aikana ajattelee vaan ja ainoastaan omaan rahanippuaan!
Totta kai Miikka on Heidin takana, ei siitä kahta sanaa.
Toivottavasti noi kiusaajanpaskat löytää edestään, miten kehtaavat ottaa nuorimman hampaisiin ja nokkia verille, kuvottavia.